Jump to content

MiniMiz3r

  • פרסום הודעות

    258
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

119 טוב

אודות MiniMiz3r

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Haifa, Israel, Israel
  • תחביבים
    The Lost Words, סטטוסים משנה ראשונה Trust me, I'm a Cereal Killer, Manic Street Pre
  • מקצוע
    UNIX system, Unix Monitoring

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אימייל. אם הוא פונה מיוזמתו ומבקש לשוחח כדי להבין איפה הוא היה פחות טוב, אפשר לקיים שיחת טלפון, אבל גם אז לא חובה.
  2. ברור שמי שאשם, בסופו של דבר, הוא הגורם האנושי. אבל זו הסיבה שיש תשתיות - רמזורים, תמרורים, סימון נתיבים, שוליים... כל אלו נועדו לצמצם את ההשפעה של הגורם האנושי ולאפשר מרווח טעות. אבל בסופו של דבר נוצר מצב שבקטע של חמישה קילומטרים מתרחשות יותר תאונות מאשר בכל שאר מאות הקילומטרים של הכביש ביחד, וזה אותו גורם אנושי שנוסע בו, פשוט תנאי הדרך שונים.
  3. א) למה זה לא כולל את השחרור מהמכס? למה כשאתה מזמין חבילה מאמזון, ששולחים אותה עם אותו בלדר בדיוק, זה כן כולל, וכשאתה מזמין חבילה מחנות בגדים באנגליה זה לא כולל? התשובה פשוטה - כי חנות הבגדים לא גילתה לך שאתה עלול להדרש לשלם יותר, למרות שהיא יודעת את זה כי הבלדר אומר לה את זה. לכן לבקש להחזיר את הפריט זה דבר לגיטימי וממש לא "בריונות". ב) נכון, צריך לשחרר את הפריט מהמכס ולשלם על האחסון שלו. זו בעיה שלי, לא של הבלדר. מי ביקש מהם בכלל להתערב? לא רק שהם עושים את זה בלי לשאול, הם גם מוסיפים חטא על פשע וגובים ממך עמלות נוספות שהם ממציאים, ואז מחזיקים את החבילה שלך כבת ערובה. תדמיין שאתה מגי
  4. התעריפון של DHL מופיע בספר החוקים של מדינת ישראל? זה חדש לי. יש הבדל בין חובת תשלום מסים ועמלות למדינה (מע"מ, מכס, מס קניה, עמלות מכס וייבוא וכד') לבין עמלות תיווך שגובות חברות מסחריות שמרשות לעצמן להכנס בנעלי אותו אדם שלכאורה מייבא את המוצר לישראל. לחברות האלו מותר לגבות כל תשלום שהמדינה דורשת, אבל לא שקל מעבר לכך - וזה בדיוק מה שהן עושות, גובות עמלות מופרכות על "הטיפול" (למרות שקיבלו תשלום מראש על עצם המשלוח) ומסתירות את העמלות "האמיתיות" שגובה המדינה. שים לב שהתעריפים משתנים בין חברה לחברה - זה לא בגלל שמדינת ישראל מחייבת אותן בתעריפים שונים, אלא בגלל שכל אחת בוחרת לגבות סכום
  5. אתה שוב חוזר על המשפט המגוחך הזה, אז אני נאלץ לבקש ממך את שם החוק והסעיף שמכוחו DHL דורשים את כל אחת מהעמלות המפורטות לעיל.
  6. אני אגלה לך סוד - הם הפסיקו, אם בכלל, בגלל חברה שנקראת דואר ישראל.
  7. נכון, ולכן מי ששלח את החבילה, שהוא הלקוח של DHL, צריך לקחת אחריות ולשלם את דמי המשלוח שלה עד לנמען. לא עד הגבול היבשתי שלו, לא עד מחסני המכס בנתב"ג אלא עד לביתו של מי שהזמין ממנו אותה. לא מתאים לו? הכל טוב, היא תחזור אליו בעוד כמה ימים. עלות המשלוח חזרה ממילא מגולמת במה שהוא כבר שילם ל-DHL. אם הוא גבה דמי משלוח מהקונה ובחר בשיטת שילוח שכרוכה בעלויות נוספות מעבר לתשלום מסים למדינה, שיממן את העלויות האלו או שיבחר בשיטת שילוח אחרת.
  8. שכחת את האופציה השלישית - לתת לו "הנחה לפנים משורת הדין". בסופו של דבר, הנמען הוא לא הלקוח שלהם והעלויות שלהם לא צריכות לעניין אותו, הלקוח הוא מי שהפקיד בידם את החבילה. יש לפנות לשולח, להבהיר שאין כוונה לשלם סכום נוסף מעבר לדמי המשלוח שכבר שולמו, ולשאול אותו מה הוא מעדיף - לשלם את עלויות המשלוח עד ליעד (כפי שהוא היה אמור לעשות), או לקבל את החבילה חזרה ולזכות את הלקוח. תתפלא.
  9. תגיד להם שיילכו לחפש את החברים שלהם, ושמצדך יחזירו את החבילה. מפה יכולים לקרות שני תרחישים: א) התרחיש הסביר (שקורה לרוב) - הם יוותרו על חלק או כל העמלות ב) הם יחזירו את החבילה בסעיף ב' אתה פונה לחנות שממנה קנית ומקבל את הכסף חזרה ודואג להבא שלא ישלחו לך כלום ב-DHL...
  10. לא החלטתי כלום. אתה כתבת "בארה"ב זה לא המצב", לכן חובת ההוכחה היא עליך. על פניו נראה שאתה טועה כי אם אכן לא היה מחסור במהנדסי תוכנה בארה"ב, לא היה צריך לייבא אותם מחו"ל.
  11. "הגירה" היא מילה גדולה ואכן למי שמתנגד ל"הגירה" בדרך כלל אין נימוק אמיתי וזה באמת נובע מקסנופוביה. מדינה צריכה לאפשר הגירה של אנשים שיתרמו לה, ולשם כך קיימים בהרבה מדינות מסלולים חוקיים שנועדו לאפשר הגירה של אנשים שעונים לקריטריונים מסוימים. אם יש מקצועות נדרשים שאין מספיק כח אדם מיומן למלא אותם (חקלאים, עובדי רפואה, מהנדסי מערכות מים וכו'), הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לאפשר הגירה חוקית של אנשים שמחזיקים במקצועות האלו כי זה יועיל לכל תושבי המדינה.
  12. אני גר בסמוך למקטע הצפוני של "כביש 6", שבין מחלף אליקים לתל קשיש (קרי, יקנעם) - אני כותב כביש 6 במרכאות, כי בעוד שרובו של כביש 6 הוא תלת נתיבי, המקטע המדובר נמצא בתהליכי שדרוג, מה שאומר שמיד אחרי מחלף אליקים הכביש מצטמצם לשני נתיבים צרים בלבד, ללא שוליים. בכיוון ההפוך המצב קצת יותר טוב עם שלושה נתיבים, אבל גם הם צרים, ללא שוליים ובשני קטעים הם עושים מין זיגזג בצורת חצי S שגורם כמעט תמיד לנהגים שלא שמים לב לגלוש לנתיב הסמוך. מכיוון שמדובר בעורק תנועה ראשי במדינה, הנתיב הימני כמעט תמיד מלא במשאיות כבדות, מה שמשאיר לרכבים פרטיים נתיב אחד בלבד, עם אפס מרווח לטעות. בכל פעם שיש תאונה בקטע
×
×
  • Create New...