Jump to content

Cycleman

  • פרסום הודעות

    683
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Cycleman

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום, אולי יונדאי i30 מנוע 2.0 (דור ראשון). מדובר בגרסה החזקה ביותר, אינני יודע אם היא זריזה או לא אבל כנראה שנסיעת מבחן תאשש או תפריך זאת. מלבד זאת, מדובר ברכב האצ'בק הכולל שליטה מההגה למערכות סטנדרטיות לזמנו.
  2. שאלה רלוונטית נוספת היא האם החלפת החיישן פותרת את הבעיה. במידה וכן אז תוכל לחפש אקזמפלרים עם הוכחה לכך שהחיישן הוחלף.
  3. שלום, האם בדקת האם הרעש מורגש במצב של סירקולציה של האוויר או במצב של כניסת אוויר מבחוץ או בשניהם?
  4. פיז'ו 208 וקיה ריו הן מכוניות מקטגורית סופר מיני בעוד ש-308 היא משפחתית. מהם הצרכים שלך? אתה זקוק למשפחתית? דבר נוסף, ל-208 יש בעיה של רצועת מנוע טבולה בשמן שעשויה להתפורר טרם זמנה ועלולה לגרום לבעיות במנוע, לכן יש לשים לב האם הוחלפה ומהו מצבה. הייתה ברשותי קיה ריו כשנתיים, היו לה 0 תקלות אבל היא לא חסכונית. לגבי נוחות, זהו פרמטר סובייקטיבי. הריו הייתה נוחה לי, לגבי 208 ו-308, אין לי מושג. מקווה שעזרתי מעט, בהצלחה!
  5. אני לא זוכר לגבי עלויות ביטוח, אבל לא זוכר שהיה משהו חריג (ביטחתי אצל רוזן). לגבי טיפולים, טיפלתי אצל "מיכאל אלפא" וגם שם לא זכור לי משהו חריג. הרכב היה ידני ובזמנו החלפתי קלאץ' עם משאבה כלשהי שקשורה למכלול. הכל כולל עבודה עלה כ-5,000 ש"ח אצל מיכאל אלפא.
  6. לא קונה עם רכב מד מהירות דיגיטלי (מציג את המהירות רק בבסיס עשרוני כמו במחשבון פשוט).
  7. שלום, הייתה ברשותי אבארט לוסו (גרסה יותר מאובזרת מסקורפיון) 2011. הרכב בעל אפקט הגעה ואכן מספק הנאה מנהיגה כמצופה ממנו. כרכב דיילי הוא פחות נוח, הרכב בעל מתלים קשיחים למדי וצריך להאט כהלכה לפני כל פס האטה ובמיוחד ברחובות מלאי מהמורות. מושבי עור היו לי פחות נוחים בקיץ הישראלי, תצורת שתי דלתות שלא מתאימה לכולם ותא מטען קטן למדי. מבחינת צריכת דלק, הרכב צורך בממוצע ליטר ל-11 קילומטר בנסיעה רגועה. מכיוון שייתכן ותלחץ על דוושת הגז (ותרצה ללחוץ עליה) הצריכה תרד עוד יותר. אסכם, אם רק הנאה מנהיגה ואפקט הגעה מעניינים אותך אז הוא אכן אופציה ראויה.
  8. נורה זהה לזו הופיעה לי ביונדאי ולוסטר 2011 שהייתה ברשותי. התקלה הייתה סליל כרית אוויר תקול אשר ממוקם בהגה. החלפתי במוסך מורשה יבואן כולל עבודה והכל הסתכם ב-700 ש"ח. ייתכן שמדובר בבעיה זהה, יש לחבר סורק תקלות ולראות.
  9. אופציה נוספת סבירה ופחות מיינ-סטרימית היא פיאט טיפו. יש לה תא מטען ענק, גיר יפני ולא שמעתי על מחלות או תקלות מיוחדות. לאור העובדה שזו פיאט תוכל להנות משנתון מתקדם ביחס לרכב יפני/קוריאני. אינני יודע מהי רמת הבטיחות שלה אבל זוהי יכולה להיות אלטרנטיבה מסויימת. בהצלחה !
  10. ברשותי יונדאי i10 מודל 2012. משום מה לא קיים בה חיווי המראה על הדלקת אורות, רק לוח המחוונים נעשה מואר וזהו. הייתי שמח להוסיף מחוון כזה, הוא היה יכול לעזור כשמדליקים אורות בשעות היום (בחורף למשל).
  11. האם זהו מוסך קבוע שאתה מטפל בו? אני שואל מכיוון שהמוסך שאני מטפל בו מעביר את רכבי טסט ללא עלות מידי שנה.
  12. תודה Buki, אני מתנצל אם מסרתי מידע לא נכון. ניסיתי לעזור.
  13. אם אני לא טועה, ייתכן שמדובר בסליל כרית אוויר בהגה או בקופלונג הגה. אלו שתי בעיות ידועות ביונדאי אם כי ייתכן שמדובר במשהו אחר. אם מדובר בסליל כרית אוויר בהגה, אוכל לספר לך שהחלפתי לפני כשלוש שנים במורשה והתיקון כולל החלק עלה לי כ-750 ש"ח.
×
×
  • Create New...