Jump to content

stas12

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

46 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    יונדאי סונטה הייבריד 2018

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ספציפית המתאם הזה קבוע. הוא ננעל ולא ניתן לשליפה. רק בניסור/חיתוך. יש כזה גם לאירופאי מ2 פינים ל 3 פינים קבוע שננעל ולא ניתן להסרה
  2. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    לשמחתי (בינתיים) כלום. יש אחרים שעשו תאונות, תקלות וכו שמושבתים עד שיגיע חלק.
  3. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    כבעל טסלה בישראל, הלוואי שזה מה שיהיה בפועל. בפועל אין להם כלום. כל רכב שצריך משהו מושבת עד לאלוהים יודע מתי. כן מקבלים חליפי לעד שיגיע החלק.
  4. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    זה יצא לפועל, אבל נראה לי ממלאי שישאר אחרי המסירות. לא התחייבו על מספר.
  5. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    לאו דווקא ביטולים, אלא הגיע מלאי מעבר למה שהיה מכור.
  6. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    סידור העבודה של נמל אשדוד כולל פריקת 1503 מכוניות מהספינה הנל.
  7. stas12

    חיבור לאנלימיטד

    1. יתאים. אתה צריך לשנות סוג חיבור אינטרנט ל Ethernet ואז לבחור את אחד הפורטים של ה LAN כ WAN. לא יודע להגיד אם יצליח להחזיק בהצלחה חיבור של 500 או 1000. מאנלימיטד אתה צריך לבקש ממיר אופטי בלבד. 2.כביכול לא. אם יחזיק את החיבור של 500 - 1000 בהצלחה אז הכל טוב. 3. אצלינו בבניין יש את כל האופציות( אנלימיטד, סלקום ופרטנר), אנלימיטד הכי פח. אבל בגלל שאין לך אופציות אחרות אז הם עדיפים על בזק. 4. תבדוק אם אתה יכול להתחבר לסיבים של סלקום, כי זה אותה תשתית כיון. סיבים של סלקום יתנו לך להשתמש בסלקום/נטוויזן כספק. באנלימיטד זה ספקים פחות מוכרים. אם בכל זאת רק מהספקים של אנלימיטד קח את halo.
  8. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    המניעה להתקנת וו גרירה היא החלטת יבואן. אין שום בעיה שהיבואן יביא איוניק או פריוס עם וו. גם בטסלה שמגיעה ללא וו מהחברה, רשום "לא ניתן להתקין וו גרירה".
  9. מוסיף את זה לעלות הרכב ולא לעלויות התפעול השוטף. כי זה משהו שפוטנציאלית אתה יכול למכור יחד עם הרכב אחרי כמה שנים.
  10. החשמל הוא אותו חשמל שזורם הן במאריך והן בעמדת טעינה קבועה בחניון. וככזה מחירו גם זהה.
  11. היי, טסלה מודל 3 מצופה ננו קראמי של GTECHNIQ. חונה בחניון תת קרקעי משותף, אין אפשרות לעשות בלאגן גדול והוא לא מתלכלך יותר מידי אז רוצה להתחיל לשטוף NO RINSE. בינתיים מה שהבנתי שאני צריך זה: 1. דלי 13 ליטר + הגבהה ללכלוך. 2. מרסס 2 ליטר, המלצה? 3. כפפה או ספוג איכותיים, המלצה? 4. מגבת מיקרופייבר איכותית לייבוש, המלצה? 5. כפפה + מגבת בשביל הג'אנטים (אפשר גם משומשים) האם פספסתי עוד משהו? עכשיו ברשותכם מספר שאלות: 1. האם צריך אחרי הייבוש ליישם עוד שכבה של חומר כלשהוא? אם כן איזה? (הרכב מצופה נאנו קרמי) 2. האם אפשר גם לשטוף את החלק החיצוני של החלון עם ONR? 3. אשמח להמלצה לחומר ניקוי לפנים החלונות וגם מגבת לייבוש 4. אשמח להמלצה לחומר לפלסטיקה 5. איך אני שותף את הפח/מסגרת של הדלתות? עם ONR? עם ריסוס וכפפה כמו בחלקים החיצוניים הגדולים? אשמח לכל המלצה או טיפ נוסף. תודה
  12. stas12

    תשתית רשת ביתית

    סוג המחבר לא אמור לשנות את החיווט. שים לב שבשני הצדדים עשית לפי אותו תקן T568A או T568B
  13. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    אצלי יצא 1700 שח למקיף כל נהג מגיל 30 ב 9000000. הבעיה הכי גדולה זה שהם דורשים איתוראן, לא נראה לי שבעלי טסלה ששים להבצע התקנות מקומיות.
  14. stas12

    רשמית: טסלה בישראל

    לא צריך לקפוץ בראש ורק לחפש איפה מנסים לתקוע. ההעלאה לא חלה על מי ששריין וטרם שילם.
  15. יש לי A118C אם אתה רוצה, כמו שאמרת עם עדשה פגומה.
×
×
  • תוכן חדש...