Jump to content

JohnnyEnglish

  • פרסום הודעות

    280
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות JohnnyEnglish

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. התייחסתי בעיקר לזה שרשמת שהבעיה היא רק אצל היצרנים מצרפת. אתה מדבר על מכוניות פרימיום\ספורט. רכבים עם קהל יעד שונה, עם שימוש שונה ברכב, סטטיסטית נוסע פחות, עם הרבה פחות מכוניות בפועל על הכביש. כל הסיבות האלה מצמצמות את ההסתברות לכשל במנוע. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  2. זה המחיר של קדמת הטכנולוגיה. ברגע שהחליטו להפחית נפחים ולפצות בהגדשה. קרה גם לחטיבת פולקסווגן, לפורד, שברולט ואפילו למי שנחשבת יצרנית מס' 1 של מנועים - הונדה. אני מניח שאם אחשוב יותר חזק יעלו עוד דוגמאות לראש. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  3. לא יודע לענות לך כי אני מהבודדים שיעדיפו את ה508 על 3008 בקלות. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  4. לא הייתי רחוק. במחיר שקניתי את המגאן שלי לעומת האסייתית המקבילה (יד שניה), יש עוד הרבה שפיל...
  5. הבעיה היא בכל הקטגוריה של המשפחתית הגדולה או "מנהלים" , שהיא לא מותג יוקרה. הנ"ל קטגוריה בשלבי גסיסה מתקדמים , היחידה שעוד איכשהו שורדת זה הסופרב. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  6. הרכב שלך באחריות אז לך זה פחות משנה. כשנדרש לשלם מח אולי סדר גודל של 2000-3000 ש"ח. וגיר זה עלות משולשת ומעלה, זה השוני. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  7. לארוז לי סטיישן אחת, תודה רבה. רק מדמיין את כל החשוכים חוזרים שוב ושוב על המנטרה שצרפתיות יש כל הזמן בעיות חשמל. Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  8. תיבה שבקה חיים? אתה בטוח שאתה לאמתכוון למח גיר? Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  9. רנו מגאן סטיישן Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  10. ולמה הדגמים האלה ספציפית? Sent from my LM-G710 using Tapatalk
  11. סיטרואן בשנים האלה נמכר עם 5 שנות אחריות. אחריות הטרייד היא לא במקום, אלא בנוסף. אחריות היבואן היא לכל מכלולי הרכב, שוב עולה השאלה של בלאי. הייתי פונה ללובינסקי (לא לובינסקי טרייד) כדי לדרוש מהם לתקן במסגרת האחריות. Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  12. לדעתי היבואן יכול להזדכות על עלות ההחלפה מול היצרן. מסכים עם מה שנאמר על הריסת המותג והשווי שלו בשוק. היבואן לא מנסה בכלל לשמר לקוחות והוא מתייחס אליהם ולרכבים שהוא מוכר בהתאם וככה נבנת סטיגמת החוסר אמינות של הצרפתיות. ד"א אני כרגע עם נסיון טוב עם קרסו והצרפתיה שהם מיבאים, לעומת לובינסקי. Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  13. כמה ק"מ את מתכנן לנסוע עם הרכב ? (שנתי) כמה זמן את מתכוון להחזיק בו? זה חישוב שצריך לעשות כדי לדעת האם הפרש המחיר שאתה מוסיף לדגם ההיברדי ישתלם . Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  14. המחירים של הטוארג דור ראשון הם ברצפה, לא נראה לי שירדו הרבה יותר מזה Sent from my LG-H850 using Tapatalk
×
×
  • Create New...