Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה זבל של מוצר, החסרון הגדול במצלמות הזולות הללו חוץ מהאיכות הנוראית שהן מקליטות בו הוא הצורה שבה הן מותקנות ברכב:

 

על ידי תושבות גדולות ומסורבלות שתופסות מקום רב ולא אסטטיות בשיט.

 

חיסרון גדול עוד יותר הוא שבין סרטון לסרטון (המצלמה מקליטה בקבצים של כמה דקות) יש דיליי של כמה שניות שיכול לגרום לפספוס של מידע חיוני.

 

דבר נוסף הוא האיכות הזוועתית של הוידאו הליילי.

 

שלמו 100 דולר, אל תהיו קמצנים כי את ה 400 שקל האלה אתם אחר כך תחסכו בקנס הראשון שאיזה איש חוק ממולח ינסה לשדוד מכיסכם לטובת הקופה "הציבורית".

 

לא חסר כתבות בזמן האחרון על כאלה שלוזרים מכיסא נוח ובעצם לא לוזרים בכלל אלה עוצרים אותך בזכות כוחות הטלקינזיס שמאפשרים להם למדוד מרחקים ללא ציוד מדידה.

 

מצלמות כאלה כמו שיש בגרופון עולות 20 דולר מקסימום כולל משלוח.

 

FOXOFFER

 

פוקסאופר נחשב לאתר אמין מאוד בתחום ושרות לקחות מצויין יחסית למזרח, ניתן לשלם גם בפייפאל לפי מייטב זכרוני.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האיכות של המצלמה הזאת היא בסדר -, לא ממש שיא האיכות אבל מצלמת בסדר ביחס למחיר.

כמובן שיש דגמים שהצילום שלהם הרבה יותר איכותי אבל המחיר בהתאם.

פורסם

אז כולם מחפשים את המצלמה המושלמת,אחת שאפשר להשאיר אותה באוטו, צילום באיכות גבוהה

וגם שתיהיה לה מצלמת מאחורה ( לאנשים כמוני שאין להם מצלמת רוורס וזה גם תיעוד טוב ) .

בכל מקרה הגעתי למצלמה הזאת :

למצלמה 3 מצלמות, האחת מצלמת בתוך האוטו, אחת את הכביש כמובן ואחת מאחורה .

לפי יו טיוב האיכות מספקת , אבל לא מצאתי REVIEW על המצלמה הזאת ביו טיוב .

מה אתם אומרים ?

 

לינק למצלמה :

http://www.foxoffer.com/2000b-three-camera-car-dash-camcorder-with-gps-p-369.html?zenid=1a6m86716mgvuqeimd2ggp1a53#.UcmN7_m-2Fw

אוטו-מאניה :-)

פורסם

רשום שם היא בעלת נורות אינפרא אדום, אבל לפי התמונות הנורות ממוקמות על המצלמה שמצלמת את פנים הרכב. מה זה עוזר? הם לא אמורות להיות במצלמה שמצלמת כלפי חוץ?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
רשום שם היא בעלת נורות אינפרא אדום, אבל לפי התמונות הנורות ממוקמות על המצלמה שמצלמת את פנים הרכב. מה זה עוזר? הם לא אמורות להיות במצלמה שמצלמת כלפי חוץ?

 

כמו שכתבתי

יש בה 3 מצלמות, אחת לבחוץ אחת לבפנים ואחת לאחורי הרכב ... תודה רבה על הלינקים , אכן זול יותר ב 380 שקל היא שווה בהחלט

אוטו-מאניה :-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...