הבנק לא מחלק כלום. כנראה יש לו הסכם חלוקה עם העסקים. הבנק שם 20%, הם 80% כמו בכל מועדון לקוחות. בגלל שהיבואנים לא רוצים לפגוע במחיר המחירון (יש להם אינטרס לשמור על שוק יד שניה בריא), הם עושים כל מיני טריקים בשביל להוריד את המחיר כמו 'הנחת מועדון', 'ימי מכירות' וכו'
אח יקר, הכי חשוב שתהנה מהרכב. בחצי שעה נסיעת מבחן ברחובות תל אביב נהננו מאוד מכל מה שהיה לו להציע. תנוחת ישיבה, שדה ראיה, מתגים פיזיים כמו שצריך, רדיו סבבה, מזגן מעולה עם בקרת אקלים. לא צריך יותר מזה. באמת שלא