Jump to content

בנס

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של בנס

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

8

מוניטין

  1. אני כל פעם מתפלא מהידענות הישראלית. אם תשאלו על אלפא רומיאו, כולם ילכלכו עליה אבל כשאתה מגיע לאיטליה הקטנה אתה רואה רק אלפא רומיאו. לנו זה רכב גרוע אבל לאירופאים הטיפשים, הרכב מצויין. כנל כלפי סיטרואן, פיזו ושאר מותגים אירופאים. נו טוב, שיהיה
  2. סתם אוהבים להשמיץ. מדובר בעסקה מעולה לכל בר דעת
  3. יש אחריות מלאה לחמש שנים לא יודע אם הפייק של התגובה מבורות או מכוון
  4. הבנק לא מחלק כלום. כנראה יש לו הסכם חלוקה עם העסקים. הבנק שם 20%, הם 80% כמו בכל מועדון לקוחות. בגלל שהיבואנים לא רוצים לפגוע במחיר המחירון (יש להם אינטרס לשמור על שוק יד שניה בריא), הם עושים כל מיני טריקים בשביל להוריד את המחיר כמו 'הנחת מועדון', 'ימי מכירות' וכו' אח יקר, הכי חשוב שתהנה מהרכב. בחצי שעה נסיעת מבחן ברחובות תל אביב נהננו מאוד מכל מה שהיה לו להציע. תנוחת ישיבה, שדה ראיה, מתגים פיזיים כמו שצריך, רדיו סבבה, מזגן מעולה עם בקרת אקלים. לא צריך יותר מזה. באמת שלא
  5. אתה יודע מה זה הארנק הירוק ? אם לא תקרא בדיסקונט מה זה. מאוד פשוט להבנה https://www.discountbank.co.il/private/communication-channels/green_wallet/
  6. אני קניתי עם ההנחה של 5000₪- והבנק נותן בלי אותיות קטנות ואין שום הלוואה. זה עובד ככה: אתה פותח חשבון בדיסקונט וקונה 50000₪ לארנק הירוק. מהחשבון נמשכים 45000₪ ובארנק מופיע 50000₪ (@yossiaviel ההלוואה למי שאין כסף, לא למי שיש) ואתה משלם ליבואן 50000₪ עם הארנק. כל חצי שנה אפשר לטעון את הארנק עד 50000₪ ולשלם למגוון עסקים. הבנק נותן 10% מהסכום. חוץ מזה, במעמד הפתיחה גם מקבלים הלוואה 30000₪ בלי ריבית. מחזירים 30000₪ ב 36 תשלומים של 833₪. למי שמעוניין. לקחתי גם את זה. כסף בחינם
  7. תתחדש אח יקר. באופן מקרי לחלוטין גם אני מכרתי i10 ומחכה ל c3 שצפוי להגיע השבוע. ההחלטה התקבלה אחרי נסיעת מבחן של חצי שעה שמבחינתנו היתה נוקאאוט לשאר דגמי המיני/סופרמיני שיש בארץ ושנסענו גם בהם. הערה קלה לתנאים: יש הנחה 5000₪- לפותחי חשבון בדיסקונט (פתחנו חשבון וקיבלנו את ההנחה). יש גם טרייד אין במחיר מחירון בין 2-5 שנים. זה היה לנו חשוב כי בתכנון לעבור לחשמלי בשלב יותר בוגר של הטכנולוגיה. תהנה ! אין שחור. הגג של כולם שחור, צבע הרכב לבן, אדום מיטלי, כחול מיטלי או אפור מיטלי. לקחתי אפור כי הניגוד בין הלבן לגג השחור פחות דיבר אליי. בצבע האפור הגג השחור "נעלם" מהעין.
  8. צודק. זו מצלמת דרך. אם ככה אין צורך בכלל
  9. היי לכולם, אבא שלי (אדם מבוגר) נמצא בתהליך רכישת רכב, ובסוכנות של הציעו לו מצלמת רוורס ברזולוציית 2K במחיר של כ־2,000 ש"ח — מה שנראה לי יקר יחסית. רציתי לשאול: - כמה עולה היום התקנה מלאה (מצלמה + עבודה) של מצלמת רוורס איכותית? - חשוב לנו שתהיה איכות תמונה גבוהה גם ביום וגם בלילה. - האם יש דגמים מומלצים או דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתקינים? אשמח לשמוע מהניסיון שלכם 🙏 תודה רבה!
  10. תתחדש
  11. תודה. אני אמשיך לחפש מתאם לרכב שלי. אם אמצא, אעלה פוסט ואעשה את ההחלפה לבד
  12. יצא לך יפה. יש גם את הסט הזה שכולל מתאם: https://www.dynamicsounds.co.uk/jbl-6-1-2-160mm-two-way-coaxial-car-speaker-upgrade-kit-for-mazda.html המוכר באליאקספרס אמר לי שיהיה לו מתאם בשבילי עוד שבועיים, אני אחכה ואראה
  13. זה יכול לפתור את עניין ההתקנה ? I just found this on AliExpress: US $14.39 | 2pcs Audio Modification 6.5 Speaker Pad Washer Treble Bracket Adapter Mount for Mazda Atez Ankesaila CX-4 CX-5 CX7 https://a.aliexpress.com/_oCHmdRr
  14. רציתי לשפר את הסאונד הקיים. להחליף רמקול ברמקול יותר איכותי
×
×
  • תוכן חדש...