Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני שאני מזמין את המצלמה הזו- GT300W (בגלל האיכות המרשימה שלה, יחסית למחיר), אשמח לדעת מה אתם חושבים לגבי סוג כרטיס הזיכרון המומלץ.

 

אפשרות אחת היא לקנות את מה שהאתר מציע, ב30 דולר (32GB class10 micro SDHC ultra) שהם כ110 ש"ח, או לחלופין לקנות בארץ כרטיס 16GB ב75 ש"ח (מאותה הסדרה)? השאלה היא האם ה16GB יספיקו, ולכמה שעות זה מספיק?

 

פשוט יש תלונות בזאפ שכרטיסי ה32GB מפסיקים לתפקד אחרי תקופה, האם יש בכך אמת?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

לא ממליץ ללכת על הכרטיסים של Sandisk 32GB ומעלה, יש המון דיווחים בנט על בעיות איתם. הכרטיסים של סמסונג מומלצים וניתן לרכוש 32BG Class 10 בכ- 130ש"ח מ- mymemory.co.uk

 

 

הניסיון שלי עם כרטיסים. יש לי מבחר של כרטיסים MicroSD SDHC/SDXC 16-64GB מהחברות Sandisk, Lexar, Transcend כולם Class 10. מתוך 2 של Transcend 32GB אחד הלך לי לאחרונה. ה- Lexar כבר אצלי הרבה זמן ללא בעיות מיוחדות. יש לי 2 של Sandisk SDXC 64GB בנתיים אין בעיות.

Finger's gonna kill me.

פורסם

קיצר, די להסתבך. קניתי מעמד לאייפון + אפליקציה בשם dashcam. אפליקציה טובה מאוד - איכות צילום טובה, ואפשרות להקליט את המסלול ועוד פרטים מעניינים. מוסיף סרטון נסיון - רק כדי לבדוק את האפליקציה, אין שום דבר מעניין.

 

9fJv61vlVjA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
קיצר, די להסתבך. קניתי מעמד לאייפון + אפליקציה בשם dashcam. אפליקציה טובה מאוד - איכות צילום טובה, ואפשרות להקליט את המסלול ועוד פרטים מעניינים. מוסיף סרטון נסיון - רק כדי לבדוק את האפליקציה, אין שום דבר מעניין.

 

9fJv61vlVjA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ואם בו זמנית אני רוצה להשתמש ב-Waze, האפליקציה הזאת מקליטה ברקע? ועוד בעיה (אצלי) הפלאפון יושב על הדשבורד הרבה מתחת לקו החלון.

פורסם

זה ממש לא יעיל להשתמש באייפון לצילום רציף.

הבעיה העיקרית היא שזה דורש ממך להתעסק עם זה כל פעם, להתחיל הקלטה בכניסה לרכב ולהפסיק ביציאה.

כמובן שזה גם טוחן סוללה ותופס מקום בזיכרון.

מעבר לזה שהאייפון מתחמם למוות כשהוא בשמש.

והבעיה הכי גדולה היא שזוית הצילום באייפון מאד צרה,

במיוחד בצילום וידאו (גם בגלקסי).

בקיצור זה ממש לא תחליף למצלמה ייעודית.

השקעה חד פעמית של 40-50 דולר ואתה מסודר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אז אני לא יכול לצלם איתה כלל, או באופן מוגבל?

ותתעלמו בבקשה מהקישור בהודעה הקודמת לאיביי בשם דגם המצלמה (במידה וכולכם רואים אותו), הפורום עושה זאת על דעת עצמו. לא רכשתי מהמוכר הזה.

פורסם
מקפיץ את השרשור...

יש למישהו המלצה למצלמה שמתלבשת על המראה המרכזית ברכב?

 

תלוי מה התקציב שלך, אבל פה יש אופציות נחמדות:

http://www.foxoffer.com/car-cameradvr-rear-view-mirror-cameras-c-15_65.html?zenid=20h5kc1j795det4jpfne1p1v35

 

לגבי מצלמה שמתלבשת על המראה המרכזית ברכב, חשבתי על זה וזה נראה פיתרון לא רע בכלל למי שלא רוצה תוספות בולטות מיותרות בשמשה הקדמית או בכלל בחלל הרכב. הבעיה היחידה היא (ותקנו אותי אם אני טועה) שהמראה המרכזית ברכב אף פעם לא ממוקמת מול הכביש בצורה ישרה אלא היא עקומה לכיוון העיניים שלנו, לכן איני מבין כיצד מצלמה שכזאת אמורה לצלם את הכביש? אשמח אם למישהו הפתרונות.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

זה יותר פשוט ממה שאתה חושב, המצלמה ממוקמת בצד השמאלי של המראה אז שאתה מסובב את המראה לכיוון שלך אתה בעצם ממקם את המצלמה באמצע.

אם היינו חיים במדינה שנוהגים בצד ימין אז זה היה בעייתי כי אז המצלמה הייתה מכוונת לצד.

פורסם
אז אני לא יכול לצלם איתה כלל, או באופן מוגבל?

ותתעלמו בבקשה מהקישור בהודעה הקודמת לאיביי בשם דגם המצלמה (במידה וכולכם רואים אותו), הפורום עושה זאת על דעת עצמו. לא רכשתי מהמוכר הזה.

 

לא, אין אופציה לצלם בלי כרטיס זיכרון. תקפיד לקנות אחד שהוא CLASS 10.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
קיצר, די להסתבך. קניתי מעמד לאייפון + אפליקציה בשם dashcam. אפליקציה טובה מאוד - איכות צילום טובה, ואפשרות להקליט את המסלול ועוד פרטים מעניינים. מוסיף סרטון נסיון - רק כדי לבדוק את האפליקציה, אין שום דבר מעניין.

 

לא מסכים איתך.

 

מי שלא רוצה להסתבך יותר מדי בחיפושים שיקפוץ לאוטודיפו ויקנה מצלמת DVR בסיסית של TEAC (מחירה 189-249 ש"ח).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אז אני לא יכול לצלם איתה כלל, או באופן מוגבל?

ותתעלמו בבקשה מהקישור בהודעה הקודמת לאיביי בשם דגם המצלמה (במידה וכולכם רואים אותו), הפורום עושה זאת על דעת עצמו. לא רכשתי מהמוכר הזה.

תמהר ותרכוש כרטיס מאיביי,כך שלא תתקע עם מצלמה בלי כרטיס.

לרוב בגלל שהכרטיס באריזה קטנה,הוא מגיע במעטפה שנשלחת בדואר אוויר.

אם תרצה,אשלח לך קישור ממוכר טיוואני שרכשתי ממנו כרטיס 32 גיגה,קלאס 10 ב25$.והמשלוח הגיע תוך 10 ימים.

בלי כרטיס לא תוכל לצלם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...