Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שהגרניק הקודם שלי נזל, חיפשתי גרניק חדש. ופתאום ראיתי בKSP את הגרניק הזה, אמנם לא זול אך של חברה איכותית ועם מיכל מובנה 15 ליטר כך שצריך לסחוב פחות דברים.

עלות הגרניק אלף שקל ומגיע ללא סוללה, מטען עם סוללה עוד 300 שקל. אני גם קניתי סוללה גדולה יותר בנפרד בעלות של 290 שקל, בתכלס אין צורך כי שתראו בביקורת. אגב למי שיש מכשיר בוש ירוק, הסוללה מתאימה גם לגרניק הזה.

יש ידית אחיזה מתכוונת ומה שאהבתי שיש בה תפס לאקדח כך שלא ניתן אפשר יהיה לדרוך עליו בטעות.

20260628_1026592.thumb.jpg.30f1fee0b025ca491f212ca1e836ec7f.jpg

 

האקדח ופיית מברשת לניקוי צמיגים למשל מאוחסנים מקדימה:

20260628_102706.thumb.jpg.08d33eb5ee8bcf4273ca5169dec75ef3.jpg

 

מאחור יש תפסנים לצינור כך שהכול מסודר ולא נגרר על הריצפה:

20260628_102724.thumb.jpg.7fcd60126eba0616b3d645f25c89925c.jpg

 

ומתחת מקום לסוללה:

20260628_102729.thumb.jpg.0755ac8daaf9780c50a30097716bd9c4.jpg

 

לוח פיקוד כולל הדלקה, מד סוללה ו3 מצבים של העוצמה:

20260628_102712.thumb.jpg.66c582ca6a2d5cc607d402a33dd496d1.jpg

 

אז איך זה עובד, ברגע שמדליקים שומעים את המשאבה מזרימה עד שהמים מגיעים לאקדח ואז היא מפסיקה. לאקדח 3 מצבים של רוחב המים שזורמים ועוד מצב שדומה לדוש. עם סוללה הגדולה יותר של 2.5Ah אחרי 2 שטיפות נשארו 2 פסים מתוך 3 לגודל רכב של סופר מיני. זה כולל הרטבה, מרסס קצף ולהוריד את כול הסבון.  חששתי מבחינת נפח המיכל אז כמו שניתן לראות נישאר עוד לא מעט, העוצמה הייתה במצב השני מתוך 3. מבחינת העוצמות צירפתי וידיאו שאולי ינסה לתאר. זה לא גרניק "אמיתי" אבל עושה את העבודה למי שאין ואני מרוצה.

20260628_102743.thumb.jpg.8ff587aad48aa61af055b4fdfe03ac44.jpg

 

זה הוידיאו סורי על האיכות זה לא הטלפון שליף שמראה את ההבדל בעוצמות:


לסיכום המוצר יחד עם סוללה לא זול בכלל והוא לא מתעלה בעוצמה שלו על המובילים. אך הוא פשוט נוח מאוד, פחות דברים לסחוב, ובעיקר במקום להחזיק בגבוה את הגרניק הרגיל (כול הגוף שלו) פה מחזיקים אקדח הרבה יותר קל וזה מורגש משמעותית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מהסרטון ממש קשה להתרשם.

 

מה אורך הצינור שמקבלים.

כמה BAR?

האם יכול לנקות ג'נטים בלי צורך לעבור עם מברשת ידנית? האם יציקה של ציפור שהתייבשה חלילה, הזרם מספיק חזק לפרק אותה?

 

ברמה הפראקטית, של מיכל מים/סוללה/אחסון - מאורגן בהחלט יפה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

אורך הצינור  4 מטר.

אני לא עושה עם המברשת, אלא מרסס סבון ועם ספוג מנקה.

קקי יכול להוריד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...