-
פרסום הודעות
3,471 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
-
זה היה נכון שהיה את הסגר.. נכון להיות המכונים עובדים רגיל , לא תוכל ללכת למכון אחר אם לא עבר 30 יום בטח בקרוב יחזרו למתכונת הארכת טסט וסגירת המכונים וכו...
-
עבר חודש ...
-
אז אני אספר לך קצת , אחרי שניסיתי להגיע לקודקודים שיתנו תשובה לגבי מה אמור להיות למשל הגובה התקין או אישור לגבי מה התקן לגבי רעש וכו... ברכב הבנתי שישועה לא תגיע משם , וניגשתי למכון אחר שבדק בקפידה ואפילו התפעל מהתחזוקה של הרכב ולא אני לא מחפש להיות לא חוקי, אז הכל כשר
-
יותר פשוט להחליף מכון טסטים כושל...
-
אז מה עושים מול בוחן שהחליט החלטה לא נכונה ונעול עליה וגם מסמכים מיבואן נחשבים כקליפת השום? מה עושה האזרח הפשוט שחובת ההוכחה נופלת עליו ולא על מכון הרישוי שהחליט שהרכב לא כשיר ולא מציין מה צריך להיות בשביל להיות תקין?
-
על זה בדיוק אני מדבר האם גם מותר להאשים ברצח או כל דבר אחר בלי ראיות?
-
אז הבעיה היא תדמיתית , לפי סוג הרכב ? מי או מה מחליט מה רועש או מה נמוך? אני באמת מנסה להבין כי אם בוחן מכשיל על משהו מסויים הוא צריך ללכת לפי נתונים מסויימים שהרכב צריך לעמוד בו אם זה רעש, אז כמה דציבל מותר, ואיך מדדת? או גובה לפי מפרט יצרן, אם יש אישור מהיבואן על רכב נמוך יותר במקור, מותר לבוחן להתעלם מהממצאים? ובוא נעזוב בצד את סוג המכונית ומה יש בה כי זה פחות מעניין יש באמת דברים אסורים ואני מבין זאת
-
באמת לאף אחד אין מקרה דומה/ מה להגיד בנושא?
-
אהלן אנשים שנים שאני כבר עושה טסטים לרכבים שהיו, ישנם או סתם למשפחה. (בהצלחה , ולפעמים גם בקשיים מסויימים- מי לא?!) כל עוד מגיעים עם רכב משפחתומט / ליסינג וכו׳ לא משכנו את עיני הבוחנים הכל טוב. נכנס למסלול ויוצא בצד השני , מחתים כרטיס וממשיך לדרכי קורה לפעמים איזה לוחית זיהוי לא תקינה, מגב או סתם נורה שרופה שלא שמנו לב במקרים קשים יותר לפעמים הממיר החליט לא להיות 100 אחוז וכו.. לא משנה לא נכנס לזה מה קורה שאתם מגיעים עם רכב שלא רואים הרבה בנוף , איזה פרארי , פורש, או סתם איזה חיפושית אספנות?? התחום האפור שאני בכל אופן מדבר עליו הוא לדוגמא רכב שקצת יותר רועש ממשפחטומתית סטנדרטית מנוע
-
איפה לרכוש הגה ספורט momo/omp מקורי בארץ?
אביתר א. פרסם הודעה בנושא של Ej20gx שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ממתי אסור? ייבאתי פעמיים ללא כרית אוויר בלי בעיה -
יש קאטבק ראמוס זה אומר מהדאונפייפ עד הדוד כולל. ורזונטור מקורי [emoji848] מצד שני הרזונטור הדבר היחידי שמשתיק את הרכב, זה אומר שאין דוד מאחורה? אז למה טוען שיש קאטבק של ראמוס? ואחרי כל זה דיבורים על להוריד / להחזיר את הרזונטור אז מה הדיבור, יותר רעש/פחות רעש? מבולבלים? מעניין איפה פות״ש שיעשה לנו סדר...
-
לפי ההודעה הראשונה שלו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה לעשות
-
אתה עושה סלט לא הבנתי מה אתה צריך רזונטור או דוד אחורי? רזונטור מבטל לרוב צלילים לא רצויים דוד אחורי, מי שבונה יכול להתאים לך לפי רעש שאתה רוצה, כמובן שלא כולם יודעים והמקצועיים לוקחים על זה לא מעט רזונטור יעלה סביב 500 להחזיר, במידה ויש לך את הישן דוד אחורי טוב יעלה לך מ2500 וצפונה נקודה למחשבה לא הייתי מתפתה להכי זול , נתקלתי בלא מעט שלא החזיקו הרבה זמן (לא מבחינה חיצונית או ריתוכים , אלא מבחינת איכות החומר ששמים בפנים).
-
מסנני שמן Mann - מה משמעות כמות מעברי השמן בפילטר עצמו?
אביתר א. פרסם הודעה בנושא של אביתר א. טכני, אחזקה וטיפולים
גם ככה הפילטר הספציפי הזה מוחלף כל שנה ובערך ב5 אלף קמ. אגב מקט w719\30 הוא מקט של וואגיות 20vt 1.8t אני זוכר אותו בעל פה מתקופת הלאון. -
מסנני שמן Mann - מה משמעות כמות מעברי השמן בפילטר עצמו?
אביתר א. פרסם הודעה בנושא של אביתר א. טכני, אחזקה וטיפולים
תיארתי לעצמי, אני רק מנסה להבין מה משמעות כמות חורי מעברי שמן שיש בפילטר