אשמח לחוכמת ההמונים הייתי בסוכנות לובינסקי הוצע לי לקנות סיטרואן c4x
5 שנות אחריות או 120000 ק"מ במחיר של 135000 ש"ח במסגרת מבצע, אני מחזיק רכב כ-5 שנים ונוסע כ-30000 ק"מ בשנה. האם ההצעה כדאית, האם כדאי בכלל להתקרב לסיטרואן ? האם יש סיכוי שתצליח להתמודד כ-5 שנים עם נסועה גבוהה ? ובכלל האם אחרי 5 שנים אצליח למכור אותה אני מבין שהשוק שלהן על הפנים
תודה לעונים