Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, כל מי שמתכנן לשלוח אותי לרכוש טלויזיה חדשה, שילך לחפש את הפיקסלים שלו בשרשור אחר. 

 

ברשותי טלויזיה LG 43LF510Y-TA צעירה ורעננה, עוד לא הגיעה למצוות. שעובדת די קשה.

בזמן האחרון שמתי לב שהתמונה חשוכה משהו, והצבעים דהויים. הקרנתי מסך לבן מהמחשב וגיליתי שבערך 60-70% מהלדים של התאורה האחורית פולטים אור כחול במקום אור לבן. ג'ימני אישר שזו תופעה די נפוצה.

אני מעוניין להחליף את הלדים. משיטוט באתהצינור, ניראה שהמשימה אפשרית. 

להבנתי אני צריך סט לדים מסוג 43LH51_FHD_A+B, הלדים גם זמינים לרכישה אצל הדוד עלי, במחירים נוחים. 

 

האם יש מותג מומלץ ללדים האלו? מקום מומלץ לרכישה? או פשוט להזמין מסין מה שיש לו מוניטין סביר?

אם יש טיפים להחלפה אשמח לשמוע מנסיונכם.

יום טוב גם לך

פורסם

ג'מיני / ג'אבטה בשביל למקד מה הם בדיוק הרכיבים ליתר ביטחון

תזמין מעלי איפה שיש דירוג טוב

בהצלחה

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעה, Igalz כתב:

פשוט להזמין מסין מה שיש לו מוניטין סביר?

 

להזמין ממי שקיבל ביקורות מצויינות (ואם יש ביקורות צוננות אז לבדוק למה. לפעמים קורה שאיזה גרביל מקבל את החבילה עם איזה שריטה בקרטון אז הוא מדרג 3 במקום 5).

 

לדעתי הלדים אצלך, לפי התיאור, הם כמו ב 65" של LG (וכך ברוב הטלויזיות שאנחנו מכירים מהדורות האלו).

 

הפוסט הזה (באותו השרשור)  אולי יותר ררלוונטי לך מבחינת אופי העבודה:

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תיזהר על המסך עצמו , מאוד קל לסדוק אותו 
ככל שהטלויזיה גדולה יותר הסיכון עולה 

 

בסהכ עבודה לא מסובכת ודי מספקת יצא לי לסדר את הזקנה בחדר כמה פעמים :)

פורסם
לפני שעה, איציק נ. כתב:

לפעמים קורה שאיזה גרביל מקבל את החבילה עם איזה שריטה בקרטון אז הוא מדרג 3 במקום 5

גרביל 🤣 לגמרי

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האם זו הפעם הראשונה שאתה מחליף לדים לטלויזיה?

תזמין לך שני וואקומים להרמת ה lcd.

צפה בסרטונים של תיקון הטלויזיה שלך.

 

העבודה ארוכה ומיגעת... עשיתי בהצלחה כמה פעמים, ופעם אחת גם לא בהצלחה... ולא אעשה זאת שוב 😄

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...