Jump to content

avic78

  • פרסום הודעות

    135
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות avic78

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אפשר המלצה לחשמלאי רכב מת"א.... תודה
  2. ניסיתי להתניע עם בוסטר כשהבעייה הופיע ולא עזר
  3. אז אחרי תקופה שהבעייה נעלמה או הופיעה ממש בקטנה ....היא שוב חזרה , למרות שזה לא מופיע כל יום, אם זה היה מצבר אז ברור שהוא כבר היה מת מזמן והייתי צריך להחליף אותו, אז... מבקש המלצה לחשמלאי תותח באזור בת"א אני מניח שהבעייה היא איפה שהוא בין הסוויץ לסטרטר (או אולי הסטרטר עצמו) תודה
  4. נדלקה לי היום נורת 'בדוק מנוע' (מאזדה לאנטיס) ואחרי בדיקה עם סורק קיבלתי את השגיאה P0171 (תערובת דלק ענייה) חיפוש קטן ברשת וידעתי איפה לחפש.... פתחתי מכסה מנוע ודי מהר הבחתי בקרע בצנור. אפשר בקלות להבחין בסדקים רבים וגם בקרע די גדול. עכשיו כמה שאלות: איך נקרא הצינור הזה? איפה אפשר לקנות אותו באזור פ"ת (סגולה) או במרכז ת"א צריך מקורי ? ומה העלות? והאם יש משהו מיוחד שאני צריך לשים לב כשאני מחליף? (לא נראה מסובך). תודה
  5. כבר שנים שאני משתמש בזה.... עושה את העבודה מצויין ולא עולה הרבה$$
  6. תודה על התגובה אני אחדד שוב את המקרה... מנסיון שהיה לי בעבר עם מצבר רגע לפני שהחזיר את נשמתו היה נסיון לסטרטר גם בהתנעה הראשונה , אומנם הרגיש שהסיבובים חלשים או שאין לו מספיק כח להסתובב. במקרה זה יש שקט, הסטרטר אפילו לא מנסה להסתובב, וכך גם בנסיונות הבאים, רק בנסיון העשירי הסטרטר נכנס לפעול וכשהוא פועל הרכב כמובן מניע
  7. אני שנים סוחב בעייה של התנעה קשה (סטרטר ארוך) ולאחרונה צצה לה בעייה חדשה שאני מניח שאין לה קשר לבעייה הקודמת. תיאור הבעייה: מכניס מפתח לסוויץ ונותן סיבוב מלא ו..אין סטרטר, לוח השעונים נדלק עם הנורות כרגיל וגם הרדיו, יש גם רעש "קליק" כנראה של ממסר ולא מעבר לזה (כך שהבעייה אינה מצבר). בהתחלה אחרי נסיון שני שלישי הרכב היה נותן סטרטר ומתניע (וזה היה קורה פעם בהרבה זמן), ביומיים האחרונים זה קרה בכל התנעה והיה צריך כ10 נסיונות עד שהיה נותן סטרטר. אני חושש שהבעייה מחמירה..... מאיפה להתחיל?
  8. לאחר שנקרע לי רמקול אחורי (רכב מ2003) החלטי להתפנק בזוג חדשים של Infinity יש לי מערכת נחמדה של pioneer שקניתי לפני 4 שנים. אחרי שהרכבתי, התנעתי את הרכב ע"מ לבדוק שחיברתי נכון ואכן שמעו מצויין והכל עבד. למחרת בבוקר בנסיעה הבחנתי על התחלה שהרמקולים הקדמיים לא עובדים יכול להיות בעייה בחיבורים (חיברתי הפוך)? יש לציין שהדרייברים החדשים גדולים משמעותית מהישנים (שהיו של pioneer) מה יכולה להיות הבעייה?
  9. ממליץ על 'צנטרל' ביצחק שדה 21 ת"א (מחירים טובים).
  10. כפי שכבר נאמר הבלונדה די חובבנית ויצא לי לראות כמה סרטונים שלה הנה ערוץ מעולה לכל אלו שאוהבים שיורדים לפרטים הקטנים Doug DeMuro וערוץ חביב של בבחור בריטי שגם מסקר רכבים בהתלהבות (יתרה) Shmee
  11. הי, אשמח לקבל עזרה והמלצה למוסך בת"א .... תודה
  12. אז חזרתי לאחר שהרעש התחיל קצת להתפשט לחלקים שונים בסל"ד ורק עכשיו הצלחתי להקליט את הרעש כך שניתן לשמוע אותו. הרעש בולט בעיקר בטווח סל"ד 3200-3300 אך גם מופיע ב 4000-4100 ובקטנה ב2000-2200~ עוד רקע על הרכב..... כפי שרואים עברתי כבר 290KM הרכב אצלי מעל 14 שנה ומטופל היטב, הרכב נוסע מצויין, ב270 עבר טיפול טיימינג כולל הכל (אטמים, מחזירי שמן, משאבת מים רצועת אבזרים- הכל מקורי) וזה לא פטר את הבעייה. מעולם לא יצא לי להחליף תושבות מנוע/גיר , יש לציין שהבולמים הקדמיים אצלי תפוסים (לטענת המוסך בו עשיתי טימינג) אחוריים החלפתי לקייבה כי השמאלי החזיר את נשמתו.... אשמח גם לקבל
  13. תבדוק מפלס שמן הגה כח, כאשר חסר שמן, מנוע הגה כח מתחיל להרעיש, מקרה שקרה לי לא מזמן עם מאזדה לאנטיס
  14. לגבי "ביזבוז" החשמל של תאורת כבישים - יש אפס ביזבוז ואני אפרט - תפוקת החשמל בארץ היא קבועה ולא בהתאם לצריכה שקיימת בפועל, כלומר חשמל שלא מנוצל לא נאגר ולא נחסך בשום מקום, הוא פשוט מתבזבז ולא מנוצל...., בלילה כאשר צרכני החשמל קטנים באופן משמועותי, אפשר לנצל את "העודפים" על תאורת כבישים.
×
×
  • Create New...