Jump to content

THELAD

  • פרסום הודעות

    548
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות THELAD

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • תחביבים
    מוזיקה, מתמטיקה, רכבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מוסך שי-לי, מוריד בפניכם את הכובע על ההתנהלות שלכם ועל שבחרתם להגיב כאן ולקחת אחריות כמו שצריך. כך בדיוק הייתי מצפה מכל נותן שירות להתנהל מול הלקוח, בשקיפות ובאמינות מופתית. בחיי שאם לא הייתי מטפל בעצמי ברכב שלי, הייתי בא לטפל אצלכם. לצערי נתקלתם בלקוח הישראלי המצוי שמנסה לגזור קופון בכל הכוח על חשבון הפרנסה של בעלי מקצוע ישרים וטובים. פות"ש, תתבייש לך על החוצפה שלך לדרוש פיצוי של 2k ש"ח על שריטה עלובה שאפשר לטשטש בלי שום בעיה עם עט לפי קוד הצבע של הרכב. הרי במילא תוך כמה חודשים "תזכה" לקבל כאלו שריטות מישראלים מצויים כמוך שיפתחו על הרכב שלך את הדלת בחניה או יצאו מהחניה שלהם בצורה בלתי זהירה ויקחו לך קצת מהצבע של הטמבון. למה להרוס פרנסה של בעלי מקצוע נפלאים כאלו ועוד בתקופה כזאת קשה? בחיי שאם זה היה קורה לי, הייתי מחייך ומשאיר למוסך טיפ על היושרה.
  2. אכן, מנוע Puretech 1.2 לא פותח בשיתוף עם BMW, התבלבלתי עם ה-1.6 המיושן יותר. תודה על התיקון. בכל מקרה, בין אם פותח או לא בשיתוף עם BMW מדובר במנוע אמין שהבעיה "הסדרתית" היחידה שלו הייתה התפוררות רצועת הטיימינג הטבולה בשמן, דבר שבמקרים קיצוניים כאשר הבעלים לא טיפל כשהופיעה נורת check engine או לפני באופן יזום, הוביל לסתימת הרשתית ולהרעבת שמן. בלובינסקי נכון להיום טרם שינו את מרווח ההחלפה לחגורה הנ"ל, וההמלצות שלהם (לפחות לפי המפרט שהם שלחו לי עבור הגרסא האטמוספרית) הן להחליף את הרצועה כל 10 שנים או 165k ק"מ. אני חושב שנכון יהיה להחליף את הרצועה הזאת כל 5 שנים או 100k ק"מ כפי שמקובל ברכבים אחרים. פות"ש: לגבי הרעידות: אני בעלים של 208, כך שלפחות לגבי הרכב הזה אני יכול לומר שהרעידות מהמנוע אינן מורגשות יותר מברכבים אחרים בעלי 4 צילנדרים. עד לרמה כזאת שאני לא תמיד מרגיש אם כיביתי את המנוע או לא כאשר אני עומד בהמתנה עם הרכב. לגבי הקלאץ': אני מבין ממך שמדובר ברכב חלוקה שנסע ברוב הזמן בתוואי עירוני, לכן אין שום ספק שנגרם בלאי נרחב יותר לקלאץ'. מאד תלוי באופי הנהיגה של הבעלים המקורי, גם נהגים מנוסים בנהיגה על גיר ידני יכולים להיות בעלי הרגלים גרועים שמאיצים את הבלאי לקלאץ'. אבא שלי לדוגמא רגיל במשך שנים להחזיק את הקלאץ' בנק' חיכוך כאשר הרכב בעליה על מנת למנוע דרדור, או להוריד הילוכים כאשר הוא בולם. פשוט כי ככה לימדו אותו כשהוא היה בן 18. לסיכום, קיבלת רכב נפלא למרות שאני מבין שיש לך דעות קדומות על פיג'ו. גש למוסך רציני, בצע לו ישור קו והוא ישרת אותך נאמנה במשך שנים רבות. כמו כן, תוכל לפנות לשירות הלקוחות של לובינסקי במייל: [email protected] הם ישלחו לך מפרט טיפולים עדכני לרכב כנגד צירוף של צילום רישיון הרכב לבקשה.
  3. שמן: 5w30 בתקן PSA 2297 נוזל קירור: נוזל קירור כחול מקורי של פיג'ו בשום פנים ואופן לא למלא נוזלים אחרים לא לפי המפרט הנ"ל בכדי לחסוך כמה שקלים. קלאץ': לא אמרת כמה קילומטרים הרכב גמע, אני מניח שאם קיבלת אותו "במתנה" הוא גמע לא מעט ולכן ייתכן שיש צורך בהחלפת קלאץ'. תוכל לשאול את בעל הרכב המקורי באיזה תוואי דרך הוא הרבה לנסוע יותר, אם ברוב הזמן הוא נסע בתוואי עירוני הבלאי שנגרם לקלאץ' הוא הרבה יותר גבוה. צריכת דלק: הגורם העיקרי שמשפיע על צריכת הדלק הוא הנהג ותוואי הדרך. האם יש לך ניסיון בנהיגה על רכב עם גיר ידני? האם אתה מקפיד להעביר הילוכים בזמן? האם אתה נוסע בתוואי עירוני בלבד? לגבי הרעידות, האם כשאתה מכבה את המזגן הן נמשכות? אחרי שהרכב התחמם, הפעלת המזגן גורמת לרעידות? תקרא קצת על המנוע הזה במקום לכנות אותו "פיג'ו חרא", מדובר במנוע בעל אמינות גבוהה שפותח בשיתוף עם BMW.
  4. יש כל מיני אופציות: - לרכוש ממיר מקורי קומפלט בארץ, סיפור של 3k שקלים עם התקנה. -לפנות לאגזוזן על מנת שיבצע החלפה של החלק הפנימי בלבד בחלק תחליפי, רובם מציעים ממיר של magnaflow. אין לי שמץ של מושג מהי האיכות שלו, עד כמה הוא מתאים לרכב והאם יאריך ימים. סיפור של 1000 שקלים בממוצע. (זה הפתרון שאני בחרתי בו כשלי הופיעה התקלה לפני 9 חודשים, התקלה אצלי לא הופיעה מאז) -לרכוש ממיר משומש מפירוקיה. -לרכוש ממיר תחליפי קומפלט מחו"ל בעלות של 800 שקלים +/-. מק"ט: 9672883980. היתרון כאן הוא שמדובר במכלול שלם שיוצר לפי המפרט הטכני של החלק המקורי וקרוב לוודאי שיאריך ימים יותר מהאפשרות השניה. (בארץ לא מצאתי משווקים שמוכרים את כל המכלול תחליפי, רק מקורי) אם הייתה מופיעה לי התקלה היום, הייתי בוחר באפשרות האחרונה.
  5. לפני שאתה רץ להחליף, מציע לצפות בסרטון
  6. אי אפשר להשיג רכב נוסע עם טסט ב-700 שקלים, בטח לא אחד כזה שהייתי נותן לאדם שבריאותו חשובה לי לנסוע בו. תחשוב בהיגיון: אם לרכב יש טסט בתוקף, בעל הרכב יכול להוריד אותו מהכביש ולקבל החזר יחסי על האגרה, בנוסף למכור אותו לפירוק ב-400-500 שקלים, כבר יוצא יותר מ-700 שקלים שאתה תתן לו ובלי שום התעסקות עם קונים ישראלים. הנה, הם גם חשבו כמוך, וזה לא נגמר טוב
  7. להערכתי ניתן במחיר הנ"ל להשיג רכב מסוג מרצדס, וולוו, לפעמים גם איסוזו... מה שיוצא, במחיר כזה לא שואלים שאלות. ותחזיק חזק - זה גם מגיע עם נהג! תוכל למצוא פרטים בקישור הזה.
  8. אפשר לדעת היכן אתם בודקים את מפרט הטיפולים העדכני לכל מדינה?
  9. בבקשה, יש שני פקקים לצורך ניקוז אוויר מהמערכת, אחד על התרמוסטט ואחד על קיר האש. כדי להשיג גישה נוחה אליהם צריך לפרק את הבית של פילטר האוויר. מניעים, נותנים למנוע לעבוד כשהפקקים פתוחים, ברגע שמתחיל לצאת נוזל קירור סוגרים עליו את הפקק.
  10. ב-208 שלי אני קופא כשאני מדליק את המזגן על העוצמה הכי גבוהה. ברוב המקרים אני מדליק את המזגן על העוצמה הכי נמוכה, ולמרות זאת נעים לי מאד לשהות ברכב. כל האמור נכון אך ורק כשאני לבד ברכב, ואין שרב קיצוני בחוץ. בימי שרב (38+) אני מדליק על העוצמה הכי גבוהה.
  11. פילטרים (שמן, אוויר, מזגן, דלק) ניתן להשיג ברשת בד"כ בחצי מהעלות בארץ אם מבצעים קניה מרוכזת של מספר יחידות. באופן כללי, את רוב החלקים ניתן למצוא ברשת בעלות זולה יותר מאשר בארץ, אך יש לשים לב שבד"כ חלקים כבדים\בעלי נפח גדול יחסית ישאו בעלויות שילוח גבוהות, דבר שיהפוך בפעמים רבות את ההזמנה ללא כדאית. (עם זאת, לפעמים המחירים בארץ הם כל כך מגלומנים שגם אז הקניה בחו"ל עם עלויות המשלוח והמיסים במידה וחלים עדיין כדאית) אתרים שאני מזמין מהם: -ebay: חשוב להקפיד לקנות רק ממוכרים בעלי דירוג Top Rated, עם ותק של כמה שנים לפחות, אני אישית גם לא קונה ממוכרים מהמזרח מחשש לזיופים. -Amazon בגרסאות האירופאיות -Cars245.com יש להם מבחר אדיר ומערכת מאד נוחה שמקטינה בצורה משמעותית את הסיכוי לטעות בבחירת החלק. כמובן שהחיפוש חייב להתבצע לפי המק"ט, ולא להסתפק בחיפוש חלקים רק לפי הדגם והשנתון. מק"ט של חלקים לפי מספר השלדה של הרכב שלך אתה יכול למצוא ב-Catcar.
  12. אפשר למלא גם שמן בצמיגות 0w30 בתקן B71 2302. התקנים הללו מחליפים את התקנים הישנים: B71 2290 (עבור צמיגות 5w30) ו-B71 2312 (עבור צמיגות 0w30). לצערנו השמנים שזמינים למכירה בארץ שעונים על התקנים החדשים הם רק של TOTAL ו-MOBIL1 ולכן הם עולים פי 2 משמנים שעומדים בתקנים הישנים יותר של פיג'ו. אני משער שההבדל בתקנים קשור בנושא זיהום אוויר בעיקר ושניתן להשתמש בשמנים שעונים על התקן הישן יותר ללא חשש, לפחות עד שעוד יצרניות יקבלו אישורי תקינה ויציעו את מרכולתם.
  13. ידידי, אני בכלל לא מבין מה אתה מנסה להשיג מכל השרשור הזה. כשהתלוננת לשירות שלהם, הם הציעו לך להביא את הרכב לבדיקה ולתקן אותו לשביעות רצונך, אתה סירבת כי "הם לא מספיק מקצועיים". מה ציפית שיקרה? יבואו חייזרים בלילה עם ידע מיקום מקביל ויתקנו לך את הרכב? ייתכן שהצוות שלהם לא הכי מקצועי באיתור תקלות ברכב הזה, אבל אם אני הייתי במקומך, הייתי שם להם שם את הרכב, מבקש רכב חליפי ומבחינתי שיחליפו ברכב כל רכיב אפשרי עד שיגיעו לפתרון הבעיה. כמו שכבר נאמר כאן, זמן מוסך עולה כסף רב ולהם יש אינטרס הרבה יותר גדול ממך לפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך וכמה שיותר מהר. אני מניח שיש להם תיעוד מלא על כך שהם הציעו לתת לך פתרונות בתקופת האחריות ואתה סירבת, ולכן מהבחינה הזאת, אין לך שום קייס נגדם. כרגע הם לא חייבים לך כלום, ואתה סתם משמיץ כנראה בתקווה שלובינסקי יקראו את השרשור הזה ויציעו לך כל מיני הטבות. לכן אני שוב חוזר על הממלצה, לך למוסך שמומחה לדגם הזה ותקבל ממנו חוות דעת.
  14. פות"ש, אכן ההתנהלות של היבואן איתך נשמעת מתחת לכל ביקורת, אבל לצערי ליבואן יש את כל הסיבות להתנער ממך. אתה מחוץ לתקופת האחריות ובנוסף ביצעת טיפולים במוסך לא מורשה יבואן, כך שגם לא יהיה ניתן לקבל "אחריות של רצון טוב". אני במקומך הייתי לוקח את הרכב למוסך מומחה לדגם הזה עם המלצות טובות, להערכתי הנזק הסופי יהיה משמעותית נמוך יותר. כמו כן, לא הצלחתי להבין מה התסמינים שאתה מתלונן עליהם בשלב הזה ושגרמו לך לחזור למוסך לאחר שנתיים, והובילו את המוסך להציע לך שיפוץ ראש מנוע כדי לפתור אותם. אותם תסמינים שתיארת בהתחלה או שחלה החמרה.
×
×
  • Create New...