Jump to content

THELAD

  • הודעות

    588
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • תחביבים
    מוזיקה, מתמטיקה, רכבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של THELAD

משקיען

משקיען (5/14)

17

מוניטין

  1. אז... אם אני מבין נכון את הדיון שהתנהל כאן, המנוע שלך צרך ליטר שמן על 10K ק"מ ואנשים פה מציעים לך לעשות אוברול, להחליף מנוע או לזרוק את הרכב? סה"כ מאד הגיוני. צריכת שמן כזאת היא תקינה לחלוטין, אין צורך לגעת בכלום.
  2. רוב בעלי הרכבים שמצויידים במנוע פיורטק מדווחים על צריכת שמן. המנועים האלו צורכים שמן, צריך לבדוק ולהשלים מעת לעת. לא הייתי נוגע בזה אם צריכת השמן נמוכה מליטר ל-1000 ק"מ. תאמר בבקשה אם הוספת שמן בין הטיפולים וכמה נסעת בין הטיפולים וכך נוכל לחשב יחד את צריכת השמן. אצלי ברכב זהה לשלך צריך להוסיף ליטר שמן כל 4-5 אלף ק"מ, אין עם זה בעיה.
  3. פיג'ו 208, 82 כ"ס, 2014, מנוע אטמפוסרי נכנסה היום למוסך לצורך החלפת סט טיימינג. המוסך הוריד קרטר כדי לבדוק האם ישנן חתיכות של הרצועה המקורית (אחרי 105K ק"מ, אם שאלתם, הרצועה לא התפוררה אך הוחלט בכל מקרה להחליף כי היא לא הוחלפה מעולם), לאחר מכן הוסיף שמן וחרג כנראה ב-400-500 מ"ל. אספתי את הרכב, נהגתי הביתה מרחק של 10 ק"מ בערך בתנועה כבדה (נסיעה של 40 דקות +/-), פתחתי את מכסה המנוע ולפתע זיהיתי עשן, על אף שמעולם לא נוצר עשן בתא המנוע לפני החלפת הרצועה. בערב בדקתי שמן, וגיליתי שהמוסך מילא שמן עודף, הרי לכם המדיד (סימנתי באדום את קו השמן): התקשרתי למוסך, הסברתי על תופעת העשן החריגה שלא הייתה מעולם, המוסך אכן מודה שנפלה טעות והוסיפו מעט יותר שמן אך במקביל לא חושב שיש קשר בין העשן בתא המנוע לחריגה של 400-500 מ"ל בכמות השמן. הרי לכם השמן שנקזתי כדי להגיע ל-max: נפל לי קצת שמן החוצה מהקופסא, מעריך שניקזתי באיזור ה-450 מ"ל. לאחר מכן בוצעה נסיעת מבחן והכל היה תקין, ללא עשן בתא המנוע. הסחיבה לפני ואחרי הייתה זהה. שאלתי היא, האם יש סיכוי שנגרם ממילוי היתר נזק כלשהו עד שתפסתי אותו, וכיצד אוכל לוודא זאת בוודאות?
  4. החלפתי שם רביעיית FALKEN ZE310, שלושה עובדים עבדו על הרכב והתקינו לי 4 צמיגים תוך 10 דקות כולל איזון. בטלפון הם אומרים מחיר יותר גבוה ממה שמופיע בזאפ, כשאומרים להם "אבל בזאפ כתוב ש...." המחיר בשניה יורד למחיר שכתוב בזאפ. הציעו לי רביעיית פאלקן ZE310 במידה שלי 185/65/15, כל הצמיגים שהורכבו היו זהים מאותו תאריך יצור, לא דרשו תשלום נוסף עבור החלפת ונטיל. (הצמיגים טריים בני 5 חודשים) הציעו לי צמיגי פאלקן תוצרת תאילנד ב-900 או תוצרת "אירופה" ב-950, לא ברור לי האם באמת יש צמיגים כאלו מיצור אירופאי, לא היה לי כוח לעשות עבודת מחקר בשביל 50 שקלים ולכן אישרתי להרכיב את הסוג היותר יקר כביכול. האם יש דברים בגו ?
  5. השאלה האם מבחינה פיזית המשאבה הזאת תשב נכון בתושבת והאם החיבור החשמלי שלה זהה לחיבור החשמלי שקיים ברכב. אני לא רוצה להתחיל לחתוך חוטים ולעשות קומבינות.
  6. תודה רבה כבר פירקתי את ה-T . לא יוצא זרם מים כשלוחצים על השפריצר. כך הסקתי שהמתזים אינם סתומים. יש מספיק נוזל שמשות במיכל, מילאתי כמה פעמים. לא ראיתי שיש נזילה בצנרת. המוכר לא מציין ברשימת הרכבים שהמשאבה תואמת לטויוטה CHR. זאת המאשבה לפי CATCAR, היא נראית שונה מהמשאבה שהפנת אליה. https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-CHR-Windscreen-Washer-Pump-85330-F4011-2018/303407642267?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D8eb5ba4b67b44133b7ca3a3f5fb7ce79%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D303407642267%26itm%3D303407642267%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DToyota&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Af13c932f-4ee8-11eb-8cc4-6ebfb3d05f5e|parentrq%3Acfd7cce31760a9c5177a7a92ffd08174|iid%3A1 אם יש לה משאבה סינית תואמת מאליאקספרס אשמח לקבל לינק
  7. טויוטה CHR שנת 2017 (לא רכב שלי) השפריצר מוציא זרם חלש מאד שכמעט ולא מגיע לשמשה. אין סתימה במתזים (פרקתי את הצנרת שמובילה למתזים ואין בכלל כניסה של מים לתוך הצינור שמזין אותם). שומעים את הזמזום של המשאבה החשמלית בעת ההפעלה של המתזים, אך מניח שאין זו אינדקציה לפעולה תקינה שלה. ייתכן שהמשאבה לא בונה לחץ מספיק חזק? אם כן, אשמח לדעת מהיכן ניתן לרכוש משאבה כזאת, בארץ המחיר הוא באיזור 1000 שקלים. המק"ט של המשאבה לפי catcar הוא 85330-F4011, באתר אמאיאמה מופיע מק"ט אחר ולא הצלחתי למצוא שם את החלק הזה. האם מישהו יכול לברר לי מה המק"ט המתאים ומהיכן ניתן להזמין הכי בזול ? תודה
  8. בצע את ההחלפה רק במוסך שמתמחה בפיג'ו, החלפת הרצועה היא קצת יותר מורכבת מהרגיל. במילים אחרות, תחליף במוסך גבע. קודם כל מציע לך שיבדקו את מצב הרצועה, ייתכן ואין איתה שום בעיה. למיטב ידעתי הם לא מחייבים עבור הבדיקה הזאת שהיא יחסית לא פשוטה ודורשת הסרת אגן השמן. לא ציינת אם מדובר במנוע טורבו או אטמוספרי, הבעיה קיימת בעיקר במנועי טורבו.
  9. מחזק את הנאמר, אצלי ברכב (פיג'ו 208), שילוב להילוך ראשון לפני שילוב להילוך רוורס פתר לחלוטין את "המכה" הלא נעימה שקיבלתי בהתחלה שהעברתי ישירות לרוורס וגרם לפעולה חלקה ובלתי מורגשת.
  10. לא רואה סיבה להוריד הילוכים כאשר אני עוצר. בעבר היה מקובל להוריד הילוכים בכדי להיעזר בבלימת מנוע כיוון שמערכת הבלימה ברכבים לא הייתה מתוגברת כפי שהיא היום וכל עזרה בבלימת הרכב הייתה עוזרת. אם אני בהילוך 5 ואני רוצה לרדת למחלף, במידה והוא לא עמוס ואין צורך להוריד מהירות ולהאיץ בהמשך, אני נשאר על הילוך 5 עד שהסלד יורד לאיזור 1200 ולאחר מכן מעביר לניוטרל. החסרון, הוא שאם יהיה צורך בהאצה פתאומית מהירה, ברור שלא יהיה ניתן כאשר אתה בהילוך 5 על מהירות של 30 קמ"ש. אך כמה זה סביר שאצטרך להאיץ בצורה חדה כאשר 30 מטר ניצב רמזור אדום או צומת? חלק מהעניין בגיר ידני הוא לקרוא כל הזמן את הכביש ולהתאים את עצמך, כי בהחלט יש מצבים שאני מרגיש שאני צריך כוח זמין בכל רגע נתון ואז אני בהחלט אפעל בטכניקה של הורדת הילוכים כדי שאם תבוא צרה כלשהי אוכל להתחמק בקלות וביעילות, אך ברוב המוחלט של המקרים כשאני לקראת עצירה זה לא המצב. הבלמים נועדו לבלום את הרכב, הם זולים מאד להחלפה ואין לי בעיה להפעיל עליהם כמה עומס שצריך. מנגד הגיר והקלאץ' הרבה יותר יקרים לתחזוקה והחלפה, ולכן עדיף להמנע מלהשתמש בהם כדי לבלום את הרכב.
  11. שילמת להם 1000 שקל עבור גומיה אחת או שנתנו לך הצעה יותר נמוכה? אשמח מאד אם תוכל לשתף אותנו בהצעות המחיר שתקבל. אכן זה טירוף לשלם 1000 שקלים על גומיה, מנצלים את זה היטב שלחלק הזה אין גרסא תחליפית בשוק.
  12. מעניין שאף אחד לא העלה את האפשרות להשתמש בשירותיהן של חברות שמציעות תלוש שכר והפרשה של זכויות סוציאליות לעוסקים שבפועל הם עצמאים לכל דבר. העובד "העצמאי" ממשיך להיות מקוטלג כשכיר אצל הרשויות, וחוסך לו את ההתנהלות מול גופים שמרתיעים המון אנשים ומונעים מהם לצאת לדרך עצמאית. החסרון הוא כמובן שהן גובות עמלה בעד השירות, אך עבור הסכומים שאני משער שמדובר כאן, נראה לי שמדובר בפתרון הכי טוב. לצורך העניין, המון חברות שלא מעוניינות לקיים קשרי עובד מעסיק עם העובדים שלהן משתמשות בשירותיהן של החברות הנ"ל כמתווכות. נכון להיום, החברות הללו פועלות באין מפריע וההתנהלות שלהן היא חוקית לחלוטין על אף חוסר הסימפטיה של הרשויות. כמובן שבכל רגע ניתן להחליט שנפח העבודה מצדיק את ההתעסקות עם הרשויות, להגיד שלום ולצאת לדרך עצמאית.
  13. זאת כנראה מחלה של הדגם. תפנה לפולני ותבקש הצעת מחיר, מניח שעלות שתי הגומיות הללו דרכו תהיה משמעותית זולה יותר. גם אצלי הבעלים הקודמים החליף גומייה לפני שנתיים בצד ימין - נוסע, כעת יש צורך להחליף גומיה בצד שמאל-נוסע. מקדימה הגומיות תקינות. אין ב-cars245 לפי בדיקה שערכתי. חיפוש של המק"ט בגוגל מוביל לכל מיני אתרים ממזרח אירופה וכלל לא לאתרים ידועים ומוכרים. מדובר רק בבעיה אסתטית למיטב הבנתי, כיוון שאין חדירה של מים משום שישנה גומיה פנימית שמספקת אטימה.
  14. 1. Ah=אמפר שעה, זאת יח' לכמות של מטען חשמלי. ככל שהמספר גבוה יותר, כך המצבר מסוגל לאגור יותר מטען חשמלי וכפועל יוצא לאגור יותר אנרגיה. 2. אין לזה משמעות רצינית, אלא אם כן, יש לך נטייה לא להניע את הרכב במשך פרקי זמן ארוכים מאד, ואז כמובן מצבר עם ערך גבוה יותר יצליח להחזיק יותר זמן מבלי להגיע לפריקה מלאה. 3. אני הייתי רוכש את המצבר הכי זול שמתאים לרכב. (של VARTA או STARTUP כמובן, לא להתפתות לעסקאות אחרות בשטח כי אז אתה אוכל אותה ואוכל אותה בגדול) 4. כמו כן, עדיף לך לרכוש מצבר של STARTUP, הוא זהה לחלוטין למצבר של ורטה אך מגיע עם שנה אחריות בלבד.
  15. כל האגזזונים בארץ יציעו לו לרתך כוורת אוניברסלית סינית או אמריקאית magnaflow ב-1000-1400 ש"ח. ברק הגיב פה בשרשור דרך אגב.
×
×
  • תוכן חדש...