Jump to content

THELAD

  • פרסום הודעות

    584
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות THELAD

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • תחביבים
    מוזיקה, מתמטיקה, רכבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השאלה האם מבחינה פיזית המשאבה הזאת תשב נכון בתושבת והאם החיבור החשמלי שלה זהה לחיבור החשמלי שקיים ברכב. אני לא רוצה להתחיל לחתוך חוטים ולעשות קומבינות.
  2. תודה רבה כבר פירקתי את ה-T . לא יוצא זרם מים כשלוחצים על השפריצר. כך הסקתי שהמתזים אינם סתומים. יש מספיק נוזל שמשות במיכל, מילאתי כמה פעמים. לא ראיתי שיש נזילה בצנרת. המוכר לא מציין ברשימת הרכבים שהמשאבה תואמת לטויוטה CHR. זאת המאשבה לפי CATCAR, היא נראית שונה מהמשאבה שהפנת אליה. https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-CHR-Windscreen-Washer-Pump-85330-F4011-2018/303407642267?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D8eb5ba4b67b44133b7ca3a3f5fb7ce79%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D303407
  3. טויוטה CHR שנת 2017 (לא רכב שלי) השפריצר מוציא זרם חלש מאד שכמעט ולא מגיע לשמשה. אין סתימה במתזים (פרקתי את הצנרת שמובילה למתזים ואין בכלל כניסה של מים לתוך הצינור שמזין אותם). שומעים את הזמזום של המשאבה החשמלית בעת ההפעלה של המתזים, אך מניח שאין זו אינדקציה לפעולה תקינה שלה. ייתכן שהמשאבה לא בונה לחץ מספיק חזק? אם כן, אשמח לדעת מהיכן ניתן לרכוש משאבה כזאת, בארץ המחיר הוא באיזור 1000 שקלים. המק"ט של המשאבה לפי catcar הוא 85330-F4011, באתר אמאיאמה מופיע מק"ט אחר ולא הצלחתי למצוא שם את החלק הזה. האם מישהו יכול לברר לי מה המק"ט המתאים ומהיכן ניתן להזמין הכי בזול ? תודה
  4. בצע את ההחלפה רק במוסך שמתמחה בפיג'ו, החלפת הרצועה היא קצת יותר מורכבת מהרגיל. במילים אחרות, תחליף במוסך גבע. קודם כל מציע לך שיבדקו את מצב הרצועה, ייתכן ואין איתה שום בעיה. למיטב ידעתי הם לא מחייבים עבור הבדיקה הזאת שהיא יחסית לא פשוטה ודורשת הסרת אגן השמן. לא ציינת אם מדובר במנוע טורבו או אטמוספרי, הבעיה קיימת בעיקר במנועי טורבו.
  5. מחזק את הנאמר, אצלי ברכב (פיג'ו 208), שילוב להילוך ראשון לפני שילוב להילוך רוורס פתר לחלוטין את "המכה" הלא נעימה שקיבלתי בהתחלה שהעברתי ישירות לרוורס וגרם לפעולה חלקה ובלתי מורגשת.
  6. לא רואה סיבה להוריד הילוכים כאשר אני עוצר. בעבר היה מקובל להוריד הילוכים בכדי להיעזר בבלימת מנוע כיוון שמערכת הבלימה ברכבים לא הייתה מתוגברת כפי שהיא היום וכל עזרה בבלימת הרכב הייתה עוזרת. אם אני בהילוך 5 ואני רוצה לרדת למחלף, במידה והוא לא עמוס ואין צורך להוריד מהירות ולהאיץ בהמשך, אני נשאר על הילוך 5 עד שהסלד יורד לאיזור 1200 ולאחר מכן מעביר לניוטרל. החסרון, הוא שאם יהיה צורך בהאצה פתאומית מהירה, ברור שלא יהיה ניתן כאשר אתה בהילוך 5 על מהירות של 30 קמ"ש. אך כמה זה סביר שאצטרך להאיץ בצורה חדה כאשר 30 מטר ניצב רמזור אדום או צומת? חלק מהעניין בגיר ידני הוא לקרוא כל הזמן
  7. שילמת להם 1000 שקל עבור גומיה אחת או שנתנו לך הצעה יותר נמוכה? אשמח מאד אם תוכל לשתף אותנו בהצעות המחיר שתקבל. אכן זה טירוף לשלם 1000 שקלים על גומיה, מנצלים את זה היטב שלחלק הזה אין גרסא תחליפית בשוק.
  8. מעניין שאף אחד לא העלה את האפשרות להשתמש בשירותיהן של חברות שמציעות תלוש שכר והפרשה של זכויות סוציאליות לעוסקים שבפועל הם עצמאים לכל דבר. העובד "העצמאי" ממשיך להיות מקוטלג כשכיר אצל הרשויות, וחוסך לו את ההתנהלות מול גופים שמרתיעים המון אנשים ומונעים מהם לצאת לדרך עצמאית. החסרון הוא כמובן שהן גובות עמלה בעד השירות, אך עבור הסכומים שאני משער שמדובר כאן, נראה לי שמדובר בפתרון הכי טוב. לצורך העניין, המון חברות שלא מעוניינות לקיים קשרי עובד מעסיק עם העובדים שלהן משתמשות בשירותיהן של החברות הנ"ל כמתווכות. נכון להיום, החברות הללו פועלות באין מפריע וההתנהלות שלהן
  9. זאת כנראה מחלה של הדגם. תפנה לפולני ותבקש הצעת מחיר, מניח שעלות שתי הגומיות הללו דרכו תהיה משמעותית זולה יותר. גם אצלי הבעלים הקודמים החליף גומייה לפני שנתיים בצד ימין - נוסע, כעת יש צורך להחליף גומיה בצד שמאל-נוסע. מקדימה הגומיות תקינות. אין ב-cars245 לפי בדיקה שערכתי. חיפוש של המק"ט בגוגל מוביל לכל מיני אתרים ממזרח אירופה וכלל לא לאתרים ידועים ומוכרים. מדובר רק בבעיה אסתטית למיטב הבנתי, כיוון שאין חדירה של מים משום שישנה גומיה פנימית שמספקת אטימה.
  10. 1. Ah=אמפר שעה, זאת יח' לכמות של מטען חשמלי. ככל שהמספר גבוה יותר, כך המצבר מסוגל לאגור יותר מטען חשמלי וכפועל יוצא לאגור יותר אנרגיה. 2. אין לזה משמעות רצינית, אלא אם כן, יש לך נטייה לא להניע את הרכב במשך פרקי זמן ארוכים מאד, ואז כמובן מצבר עם ערך גבוה יותר יצליח להחזיק יותר זמן מבלי להגיע לפריקה מלאה. 3. אני הייתי רוכש את המצבר הכי זול שמתאים לרכב. (של VARTA או STARTUP כמובן, לא להתפתות לעסקאות אחרות בשטח כי אז אתה אוכל אותה ואוכל אותה בגדול) 4. כמו כן, עדיף לך לרכוש מצבר של STARTUP, הוא זהה לחלוטין למצבר של ורטה אך מגיע עם שנה אחריות בלבד.
  11. כל האגזזונים בארץ יציעו לו לרתך כוורת אוניברסלית סינית או אמריקאית magnaflow ב-1000-1400 ש"ח. ברק הגיב פה בשרשור דרך אגב.
  12. אין שום טעם להתקין ממיר מפירוק, כיוון שכפי שכבר הספקת להבין, הממיר הקטליטי הוא עקב האכילס של הרכב, ואם רוצים שקט תעשייתי לתקופה ארוכה אין מנוס מלהתקין חלק מקורי \ תואם מקורי באיכות גבוהה. אלא אם כן יש ביכולתו לאמת שהוא ירד מרכב כמעט חדש עם קילומטראז' מאד נמוך ולא ניזוק כתוצאה מתאונה, אחרת הוא יהיה בסרט הזה שוב פעם עוד שנה שנתיים ולא עשינו כלום.
  13. מדובר רק על ריתוך של כוורת פנימית סינית אוניברסלית או מכלול שלם של יצרן סיני? כך או כך, אני לא הייתי נכנס לסרט הזה, למרות שהאפשרות האחרונה נשמעת סבירה יותר. תזמין את הממיר התחליפי בקישור שנתתי לך. כפי שכתבתי, מדובר על ממיר תחליפי מושלם שמיוצר בבריטניה ויש עליו ביקורות לא רעות ברשת. אם יתפס במכס, תצטרך לשלם מע"מ וזהו. yd b-4, אני מקווה שאתה לא חושב שפיג'ו מייצרת את הממיר הזה בעצמה. אכן יש בעיה עם הממיר הקטיליטי ב-208, ניתן להגדיר זאת כמחלה של הדגם, לא ברור האם נפתרה בשנתונים גבוהים יותר. לפני שנה במהלך החיפושים שלי נתקלתי ב-208 משנת 2016 שגם לה קפצה תקלה של הממי
  14. מציע לך מאד להזהר מאד מעקיצות, כיוון שהעסקה הזאת נשמעת יותר מדי טובה מכדי להיות אמיתית. למען האמת, במקומך לא הייתי טורח לבזבז דלק בכדי לנסוע עד לברטעה. מדובר כאן על 25% מהמחיר הרגיל של החלק בארץ ו-40% ממחירו במזרח אירופה. כנראה מדובר על חלק משומש או משופץ שכבר חווית על בשרך מה הם שווים במקרה הטוב או חלק גנוב במקרה הרע.
  15. Pairapairex פרט נמק והסבר היכן קיבלת הצעה של 750 ש"ח על החלפת ממיר מקורי? אתה מתכוון שהעלות הזאת היא רק עבור העבודה אני משער ולא כולל את החלק, שכן עלותו היא בערך 2500 שקלים לפני מע"מ. אם זה כולל את החלק, לא נשמע סביר בכלל.
×
×
  • תוכן חדש...