Jump to content

רבקהה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של רבקהה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, אני מעוניינת למכור את הרכב שלי כי קניתי רכב חדש, הפרסום ביד 2 לוקח מדי הרבה זמן ואני מעוניינת כבר למכור את הרכב, השאלה אם מישהו כאן מכר לאוטו סנטר וקיבל שירות אמין? כלומר אני לא מעוניינת להפסיד על הרכב ורוצה לקבל את הסכום שמגיע לי, אשמח להמלצות ( הרכב שווה כ90 אלף שח)
×
×
  • תוכן חדש...