Jump to content

ntd

  • פרסום הודעות

    297
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות ntd

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נסה לעשות סדרי עדיפויות כדי להכריע מה עדיף לך. הייתרונות של הויטארה זה ישיבה גבוהה ועדיפות בנהיגת שטח-קל (אם אתה יוצא לפיקניקים בשבילי קק"ל, אז הוא עדיף). מבחינת עיצוב פנים הוא נחשב לרכב עם עיצוב שמרני, ובמקרה שלו, גם עיצוב-פנים מיושן יחסית. למרות זאת, יש כאלה שמעדיפים את העיצוב הזה,ואולי גם זה יותר מתאים לך. לגבי האוקטביה, אם אתה מקבל את הדגם החדש, חשוב שתדע שהם העבירו את השליטה על המזגן (ועוד פונקציות) למסך המולטימדיה, כך שהשליטה במזגן פחות נוחה. אם אין לך בעיה עם זה, כפי שכתבו, אוקטביה עדיפה. הייתרון הגדול של רכב מהעבודה זה שאם יש תקלות/תאונות ו
  2. אתה חייב לעשות סדרי עדיפויות לגבי הדרישות שלך. אם אתה לחוץ בזמן, אז קאמיק בהחלט יופי של אוטו. אם אין לחץ של זמן, אז המתן לנסיעת מבחן ב- CX30. הכל כדי להכריע מה יותר מתאים לך (לפעמים זה עניין של כימיה אישית שלך עם האוטו). בהצלחה
  3. קשה למצוא לא עונה על כל הדרישות, אבל 2 כיוונים - נסה לבדוק הונדה type R משומשת. יש גם סיאט לאון קופרה או קופרה (ממותג בנפרד עכשיו). כמובן נחשבת לפחות ספורטיבית מה -Type R ,אבל נראה לי שאת יצר המהירות היא בהחלט תספק. לפי מה שראיתי, חדשה יש רק אוטומאטית. ידנית - רק משומשת(הם לא מייצרים חדשות עם גיר ידני. אולי בעתיד.). בהצלחה
  4. אני מניח שאת נעולה על הרכב הזה (אחרת יש חלופות אחרות). אם את מבינה מעט בנושא הרכבים ואין לך כאלה שמבינים ויכולים לסייע, עדיף חדש. בהצלחה
  5. מה חשוב לך? מהרשימה, הסופרב הכי מרווח, אבל לא ג'יפון. אם אין לך בעיה "לשבת נמוך", זה הרכב המומלץ (רכב מנהלים אמיתי, ובחו"ל הוא יחליף את הפולקסוואגן פאסאט ,שלא ייוצר יותר). כמובן שאני יוצא מנק' הנחה שיש לו מנוע 1.5. אם מנוע 2 ליטר, אז הוא יותר חזק מה- 3008. אם לא, ה- 3008 הכי חזק. אם אפשרי נסיעת-מבחן ברכבים, עדיף. במקרה זה, הייתי לוקח גם את האטקה להתרשמות מהמרכב ואת ה- CX5 להתרשמות מאיכות תא הנוסעים (ופה הסופרב גם מאד טובה). אם אפשר, קח את המושבים ובדוק איך הם נכנסים לרכב. בהצלחה
  6. ואל תשכח את המתלה הרב-חיבורי שיש ב- 2 ליטר ואין ברכבים ה"פשוטים".
  7. אאוץ' - צמיגים בחתך 45 ברמת הגימור הנמוכה, ובחתך 40 ברמת הגימור הגבוהה. כבר בחתך 50 הסיכוי לפנצ'ר עולה. אני מקווה שמנוע ה-2 ליטר לא יגיע עם צמיגים בחתך 35. לפחות ברמת הגימור הנמוכה אין תצוגה דיגיטלית. טוב גם שיש פליפרים להעברת הילוכים ידנית, כי בצעצוע הזה שנמצא בין המושבים (מה שנקרא פעם ידית הילוכים) , אין סיכוי להעברת הילוכים ידנית נורמלית. חבל רק שקלקלו עם גג השמש המיותר לדעתי ברמת style.
  8. עצה כללית . בתור אחד שמכיר את התחום מבפנים , יש הגבלות. תבדוק את האותיות הקטנות. זה מה שבד"כ מקובל בענף: צריך קודם לבדוק אם זה כולל מדחס ועוד חלקים יקרים. בד"כ לא כולל פלסטיקים, גומיות זכוכיות ,גז, ועוד חלקים מתכלים. ייתכן ויחריגו עוד חלקים פנימיים וחיצוניים. על אלה תצטרך לשלם כמובן. אין אחריות על שבר/דפיקות/מכות או נזק אחר באשמת הלקוח. צריך לשלם על כל ביקור טכנאי פעם ברבעון/חצי שנה (כלומר, אם למשל יש כמה ביקורים ברבעון, בד"כ יחייבו אותך על ביקור אחד. אבל אם יהיה עוד ביקור ועבר רבעון , תחוייב אוטומאטית שוב). וגם אם מחליפים, לרוב זה חלקים משומשים שיי
  9. קודם-כל, אני מניח שתיבת הילוכים ידנית לא באה בחשבון. בנוסף, לגבי רכב חדש, אני מניח שהתכוונת ליונדאי i10 ולא i20 - תקן אותי אם אחרת. אם הכוונה ליונדאי i10, אז אני מניח שזה עם תיבת ההילוכים החדשה. במקרה זה, אתה חייב נסיעת-מבחן, כי תיבת ההילוכים האוטומאטית החדשה היא רובוטית בעלת קלאץ' אחד, וככל הנראה לא תהיה נוחה לנהיגה. אפשר לנהוג בה בצורה חלקה, אבל צריך לדעת איך. לגבי בטיחות/נוחות - ככלל, ככל שהרכב יותר גדול, הוא יהיה יותר נוח, וגם יותר בטיחותי (מבחינה פסיבית, כלומר אם יש חו"ח תאונה, בד"כ ככל שהרכב יותר גדול, הוא מגן יותר טוב) . יוצאת מהכלל זאת יונדאי i25 - רכב בעייתי מבחינה ב
  10. כדאי שתיקח את שתיהן לנסיעת-מבחן כדי להחליט. לגבי בדיקת הרכב/נסיעת מבחן בשתיהן - האם ניסית לבדוק מול נציגי המכירות בדרכים האחרות? כלומר, לפנות אליהם בטלפון/דרך האתר? אני סבור שייתנו לך להתנסות ברכב/לראות באולם התצוגה שלהם במידה ותפגין רצינות. לגבי המנועים - לי יש איביזה עם המנוע 1 ליטר. יש בעיה בכיול של תיבת ההילוכים - הרכב מעביר הילוכים מהר מדי ומגיע להילוך גבוה במהירות נמוכה, והמנוע נחנק (הילוך גבוה מדי בסלד נמוך). כתוצאה מכך, צריך לתת "קיק דאון" כדי להוריד הילוך, רק כדי שהגיר שוב פעם יעבור להילוך גבוה במהירות נמוכה, וחוזר חלילה. ייתכן שסידרו את זה בקאמיק, אבל בכ"ז,
  11. למנועי 1 ליטר היתה בעיה שהצריכה החלפת שמן כל 8000 ק"מ. צריך לבדוק אם נפתרה (וההחלפה של השמן כרגיל בטיפולים), או שעדיין יש להקפיד ולהחליף כל 8000 ק"מ, כדי לשמור על המנוע. למנועי 1.8 הישנים יש אמינות מוכחת, וכבר היו כאלה שעשו מעל 300 אלף ק"מ ללא אוברול (ואף יותר). מנועי ה- 1 ליטר עדיין חדשים, ולמיטב ידיעתי, לא ידוע לי על כך (אם כי, בהחלט ייתכן שיש בארץ מנועים שכבר עברו את ה-200k ק"מ ,ללא אוברול). בהצלחה
  12. תתחדש לא קראתי הכל, ואולי בוצע, אבל בכ"ז - למנועים האלה יש צורך לבצע מדי-פעם כיוון מרווח שסתומים במנוע. אם לא בוצע - מומלץ שתבצע.
  13. תתחדש אך...אירופה... בשעה שאצלך מפעל הייצור נמצא במרחק של כמה שעות הובלה במשאית (או ברכבת), אצלנו זה מתבצע דרך הים, באניה. בשעה שאצלך עושה רושם שברגע שפקיד הרישום לוחץ על אישור ההזמנה, מיד נפתחת הזמנת-ייצור במפעל, אצלנו הייבוא מתבצע בשיטה הישנה של מלאים ושל "מה שיש" (אפשר כמובן להזמין מהמפעל , אבל אז צריך לחכות גם עד שהאונייה תגיע, מה שלוקח בסה"כ מספר חודשים). אני מניח שזה כבר הגולף החדש, שכבר כולל את ה"ברכה" הזאת שנקראת "מערכת היברידית לייט" (שהיצרן נאלץ לייצר כדי לרצות את רשויות זיהום האוויר באירופה, במקום לחטוף קנס על כל רכב שיוצא ללא).
  14. תודה מנסיון, תמיד אהבתי את כיול ההתנהגות/נוחות של האופלים. כעת יש מנוע ראוי ונראה שיש להם קצת יותר חופש בעיצוב. לאופל יש כבר ניסיון של של "להיות חברה בתוך חברה" עוד מהימים שהיא היתה תחת חסותה של GM. נראה איך הרכב יימכר בארץ. בפירוש הם זקוקים למשהו כדי למכור יותר (מעבר ל- born in germany). אולי משהו שאיזה מנהל מותג/סמנכל מכירות יוכל לעשות כדי לשנות תפיסה מול הצרכן הישראלי?
  15. אני לא יכול לגבות את מה שאמרתי עם עובדות בשטח, אלא רק ב- common sense - אחרי הכל, מאחורי ה- A1 עומדת חברה שמוכרת רכבים עממיים, עם מכלולים זהים שנלקחו מרכבים אלו. מאחורי המיני עומדת יצרנית רכבי-יוקרה, עם מכלולים שהעלויות שלהם הן בהתאם (ככלל). אם יש מישהו/מישהם עם מכונית מיני שיכולים לתת עלויות של טיפולים/תקלות וכאלה עם A1 , זה יהיה מצויין.
×
×
  • תוכן חדש...