Jump to content

ntd

  • פרסום הודעות

    250
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות ntd

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש מנהלי מכירות צריכים לעמוד ביעדים, אחרת הם עלולים לאבד את מקומות העבודה שלהם. יש מקרים שבהם הם חייבים למכור סוג מסויים של רכבים בחודש, כי כך היבואן רוצה. יש מצבים שהיבואן מקבל מהיצרן הנחות רציניות במצבים מסויימים - למשל, אם מכר 1000 רכבים בחודש ועוד 10 מסוג מסויים. במידה והם לא עומדים ביעדים, לפעמים גם במחירי הפסד, היבואן לא יקבל את ההנחה הזאת, ובסופו של דבר יפסיד מחירים טובים, מה שיפגע לו בתחרות. העיקר להתחיל כל תשובה ב"שטויות". ממש מגפה.
  2. יש גם את העניין התזמון - בסוף חודש הנטיה לתת הנחות והטבות עולה. למה? כי אנשי המכירות צריכים לעמוד ביעדי-מכירות חודשיים, ובסוף החודש יש להם יותר נכונות למכור אם לא עמדו ביעדים(לעתים נדירות גם במחיר הפסד). הדבר נכון שבעתיים בסוף רבעון או לפני שמתחלפת שנת הדגם. בד"כ סביב התקופה הזאת גם יש מבצעים יותר אגרסיביים.
  3. אז אפשר לעשות משהו אחר - אפשר לנסות ולבקש מהמוסך הצעת-מחיר על "יישור קו" ולשלם על הבדיקה ליישור קו (שתרד מהטיפול, אם הרכב ייקנה). כל זאת כמובן בתנאי שמתחייבים לטפל ברכב אצלו לאחר הקניה.
  4. אם אתה רוצה את המינימום שבמינימום, אוסיף עוד מכונית אחת - צריכת-דלק מעולה, זולה לאחזקה, תיבה ידנית. הפחנוע האולטימטיבי - סוזוקי אלטו, שההתמחות שלו זה להביא עד 4 אנשים מנק' א' לנק' ב'. רק אם תקנה, אל תבוא בטענות לגבי איכות הנסיעה/רעשים/בטיחות/אבזור ובטח עוד כמה דברים שלא זכרתי. ואם לא רשמו, אז יש את המקבילה הצרפתית של טויוטה אייגו - סיטרואן C1. מכאנית ה- C1 זה אותו רכב כמו האייגו. רק בגלל שזה רכב צרפתי, המחיר בהתאם. רק תיקח אותו עם התיבה הידנית, כי האוטומאטית (רובוטית עם קלאץ' אחד) לא מומלצת לנהיגה לכל אחד. ולמרות שגם הוא קטן, זה כבר רכב ברמה מעל האלטו. בהצלחה
  5. ntd

    מבצע יבואן ללא מבצע

    אם עדיין לא מאוחר ולא ידעת - ה- C5 אחלה רכב, אבל יש לו בעיה עיצובית בספסל האחורי. הספסל האחורי זה למעשה 3 מושבים נפרדים שניתן להזיז בו כל מושב עצמאית קדימה ואחורה. לפי מה שהבנתי, הבעיות הן שהמושבים עצמם צרים מדי לבן אדם בוגר. בעיה שניה זה שבן אדם בוגר שיושב במושבים בצדדים צריך לשבת קצת באלכסון, כי הפינות של הצדדים של הרכב נוגעות לו בראש. הבעיה חריפה יותר אם יש ברכב גג-שמש. נשמח אם תעדכן איך היה
  6. אם כך, האטקה עדיפה - בדקתי ויש לו auto hold ובקרת-שיוט אדפטיבית ב-2 רמות הגימור. צריך כמובן נסיעת-מבחן לראות שאתה מתחבר+בדיקת בקרת השיוט האדפטיבית. לגבי רצועת התזמון המתפוררת - לפי מה שקראתי זה נפתר עוד במהלך 2017. מה שכן, בגלל שזאת רצועה, בזמנו רשמו שצריך להחליף אותה כל 80 אלף. לגבי מנוע ה- 1.5, למיטב ידיעתי יש לו שרשרת-תזמון ולא רצועה - מה שאומר שהיא צפויה להחזיק יותר מהרצועה ,עד להחלפתה.
  7. קקטוס רכב נוח מאד, וכולל 5 שנות אחריות. רק תבדוק אם החלון האחורי (שסב על ציר ידני) מתאים לה, ואם היא תסתדר עם שליטה על המזגן דרך מסך הטאץ'. אם היא לא מסתדרת, ייתכן שתעדיף את החלופה הסולידית - אופל קרוסלנד. אמנם אין לו את המתלים המתקדמים שיש לקקטוס, אבל יחידת ההנעה ותיבת ההילוכים באותו סגנון (מנוע 3 צילינדרים ותיבת אוטומאטית רגילה), החלון האחורי נסגר בלחיצת-כפתור אוטומאטית, ויש כפתורים ייעודיים לכיוון המזגן. כל זה ברכב סולידי שגם שווה בדיקה. אפשר להשיגו ב-0 ק"מ במחיר קרוב ל- 110. ייתכן ואם תתמקח, תקבל מחיר זהה אצל היבואן. בהצלחה
  8. גולף נחשבת לאמת-מידה לקומפקטיות 5 דלתות, ולהערכתי תהיה איכותית מהפוקוס,כולל בידוד-רעשים. מבחינת איפה הן על הציר של התנהגות לעומת נוחות, הגולף יותר נוחה (על חשבון ההתנהגות) והפוקוס מתנהגת טוב יותר (על חשבון הנוחות). אני מניח שבכל מקרה תעשה נסיעת-מבחן על שתיהן לפני שתחליט, אז אחרי נסיעת-מבחן תהיה הרבה יותר חכם. אגב, לגבי המתנה לדגם חדש ברכבי VAG, לאור התקנות החדשות בזיהום האוויר, כנראה שהייתי מזמין לפני החלפת הדגם. הסיבה היא שייתכן שהדגמים החדשים כבר יגיעו עם מערכת היברידית-קלה. המערכת מיועדת לחסכון בדלק, אבל על חשבון משקל וביצועים. בהצלחה
  9. אם אין לך בעיה של רכב קטן, טויוטה יאריס רגילה יכולה בהחלט להתאים לזוג+2. אחד הייתרונות שלה זה מרחב טוב במושב האחורי. הרכב גם בעל מוניטין של רכב אמין וחסכוני יחסית בדלק. החיסרון שלה זה רעש בתא הנוסעים כאשר המנוע מתאמץ, בעיקר מחוץ לעיר במהירויות גבוהות. מציע שתבדוק ואם אפשרי, תכניס את הילדים במושבים האחוריים (כולל בוסטר) ותראה איך זה מסתדר לכם. בהצלחה
  10. ntd

    קניית סופרמיני חדשה

    לגבי אלטרנטיבה ליאריס, יש גם את המאזדה 2 אם אתה רוצה משהו דומה, אבל לכיוון יותר ספורטיבי (עיצוב וסביבת-נהג, התנהגות-כביש/הנאה מנהיגה מחוץ לעיר).
  11. ntd

    טויוטה או קיה?

    לדעתי בעלך צודק - כדאי לנסות קורולה סלקט. לפי מחירי המשומשות, עושה רושם ששמירת הערך של הטויוטה טובה משל הקיה. תשקלו גם טויוטה קורולה רגילה ולא רק היברידית, כי ההיברידית נותנת חסכון בדלק בעיקר בעיר. אני מציע שגם תעשו נסיעת-מבחן בשניהם. כתבת שאת נוסעת 120 קמש בינעירוני, אז תנסי בנסיעת-מבחן לנסוע במהירות זאת ותבדקי איך הרכב מתפקד - בעיקר מבחינת בידוד-רעשים. דרך-אגב, ליאריס הקודמת היה מנוע 1.3. ליאריס הרגילה החדשה יש מנוע 1.5 ככה שיהיה לרכב יותר קל לנסוע במהירות 120 קמש. גם במקרה זה - נסיעת-מבחן ובדיקת רעשים ב-120 (עד כמה שניתן). בהצלחה
  12. בסוכנות של צ'מפיון היו לארג'ים איתכם, ובסוף זה השתלם להם. תתחדשו! אמנם בדיעבד אבל בכ"ז, שקלתם גם C4 קקטוס? שיכוך הרבה יותר טוב/נוח מהקאמיק ואחריות 5 שנים (בטח שילמתם עוד 1000 ש"ח וקיבלתם 3 שנים אחריות במקום שנתיים. אם לא עשיתם, לפי דעתי שווה).
  13. תוסיף לרשימה סקודה אוקטביה. אי אפשר לקרוא לו רכב מרגש, אבל אולי העיצוב הפרקטי בתוספת מנוע טורבו ותא-מטען ענק יעשו לכם את זה (וזה עניין סובייקטיבי).
  14. לפי המבחן, ה- אקטיב X עושה בהחלט רושם טוב, ושמרה על התדמית של הפוקוס: מהירה, נוחה (גם בגלל צמיגים נוחים) ,בעלת התנהגות-כביש טובה, ומהנה לנהיגה. כבונוס, מגיעה בלי גג-שמש (!) במחיר הזה היא יכולה למכור הרבה. השאלה היא איך יתגברו שיווקית על התדמית שדבקה בה. זאת בעקבות הבעיות שהיו עם התיבות הרובוטיות.
×
×
  • Create New...