Jump to content

Adani

  • פרסום הודעות

    123
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

17 נייטרלי

אודות Adani

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

982 צפו בפרופיל
  1. אני גם נתקלתי בימים האחרונים בלפחות 4-3 רכבים שעצרו בשוליים, אותם אנשים עברו את המעקה בטיחות ופשוט התחילו לצלם אחד את השני כאילו הם בדיסנילנד. לדעתי מדובר בשאריות של הבידוד.
  2. סתם מעניין אותי, למה ההתעקשות על מנוע אטמוספרי? עניין האמינות? ה0.9 טורבו תהיה חסכונית וזריזה יותר, לדעתי זה שווה את ה״סיכון״ שבטורבו. במיוחד כשאתה מטפל ברכב בעצמך. כך או כך, לדעתי עדיף לך ללכת לכיוון הצרפתיות ולא המיקרה/ריו. ומה לגבי ואגיות עם מנוע 1.4/1.6 אטמו׳?
  3. האם שקלת קליאו 0.9? נראית לי כמו אופציה טובה יותר מאלו שהעלית.
  4. אז אני לא עיוור כמו שחשבתי. איפה אני מוצא את זה באתר משרד התחבורה? מצאתי אתר שמוצא את מה שמתאים בלוי יצחק אבל אם יש באתר משרד התחבורה נראה לי שעדיף.
  5. אהלן חברים, נתקלתי בבעיה בעודי מברר מחירון לוי יצחק של כמה ג׳ולייטות, אין שם את כל תתי הדגמים. (לדוגמה Competizione ו-Turismo בשנתונים 2014-16) אני תוהה האם אני עיוור, לא מחפש נכון או שאמורים לחפש על תת דגם אחר?
  6. אני יודע, P נועל את הגלגלים בניגוד לניוטרל או D. זה די שקול לחנייה על ניוטרל בידני, מה שרוב האנשים עושים. לא הייתי ברור, מה שאני לא מבין זה מה הבעיה בזה אם בלם היד משוך.
  7. סליחה שאני מפריע באמצע האקשן, אבל אני חייב להבין משהו. מה כל כך בעייתי עם זה שהרכב על D בחנייה? ברכב ידני זו אפילו חובה וזה לא קריטי אם בלם היד משוך (או בימינו, לחוץ). ובכל מקרה, מה זה קשור לילדים? צריך רק לבדוק שהרכב לא מניע כשהוא על D. (ספוילר: אף רכב לא עושה את זה בשום מצב)
  8. יש לי את אותה הבעיה ברנו קליאו 2019. אין לי תשובה אבל אני מצטרף לשאלה, אם למישהו יש דרך גם ברכב כמו שלי אני אשמח.
  9. Adani

    1.0 TSI

    אני כן הרגשתי קצת הבדל בינו לבין ה1.2. ה1.0 קצת יותר רועש בנסיעה בין עירונית ובאופן כללי יש לו צליל מעט מוזר שצריך להתרגל אליו. אבל אם להגיד את האמת, שטויות. זה לא ממש מורגש וזה אחלה של מנוע.
  10. זה בין הרכבים הכי גרועים שנמצאים על הכביש מכל הבחינות, ויש להדגיש שבמיוחד מבחינת בטיחות. תמונות של תאונות עם הרכב הזה מזעזעות, הוא פשוט מתקפל כמו אקורדיון בזמן אמת. רמת האיבזור ברכבי הליסינג האלה בזיונית והם מלכודות מוות אם אתה מנסה לעקוף מישהו. ואם זה לא מספיק, הם היו בשימוש צבאי. כולנו כאן עשינו צבא ויודעים מה קורה לדברים צבאיים ולרכבים צבאיים בפרט, הם צוברים בלאי של עשור בשנה. לשאלתך, זו מלכודת ואפילו לא דבש, זה יותר דומה למלכודת דובים.
  11. חצי מעלות הרכב זה מוגזם.. בכל זאת זה רכב ב50-60 אלף לא רכב ב20 אלף. אבל כן, רכב לא שמור עלול להוות צרה כלכלית. מי זה מיכאל? איפה הוא יושב? אליי איציק אלפא מאוד קרוב ואליו הלכתי להתייעץ.
  12. תודה לכם, לפחות משהו אחד טוב יצא מהשרשור הזה 😉
  13. ה"סיכון" שווה בסביבות 10 אלף שקל תיקון, אם מזמינים מאיטליה את החלקים זה יעלה קצת פחות. (אבל הרכב יושבת להרבה זמן) אני לא יודע על נזקים נלווים לרכב עצמו, אבל הנזקים הנלווים האחרים הם כמובן זמן ועוגמת נפש. אם אפשר עדיף להימנע מרכבים כאלה, הם לא שווים את זה. לגבי שדרוג הטורבו, אני לא יודע על זה וזה דווקא מעניין, למרות שלסחוט 170 כ"ס ממנוע 1.4 זה נראה לי די והותר.
  14. אלו שני תתי דגמים שנמצאים גם בארץ וגם בחו"ל, זו לא המצאה של היבואן. אני אתן דוגמה. אני לא רוצה לפרסם מספרי רכב/שלדה, אוכל לתת בפרטי אם זה מעניין. הנה לדוגמה, משמאל הנתונים מאתר משומשת ומימין תוצאות של חיפוש ע"פ מספר השלדה שהופיע באתר משומשת. (כל האתרים בחו"ל כותבים אותו דבר) על פניו אלה שני רכבים שונים, אבל זה אמור להיות אותו הרכב. בדרך כלל נתונים ע"פ מספר שלדה יותר מדויקים וזה מה שמבלבל אותי כאן. גם Progression וגם Competizione משווקות בארץ בתור רמות גימור שונות, עניין השנתון בכלל מוזר. על מה אני אמור להסתמך? ניתן בכלל לסמוך על נתונים כאלה או שאני צריך לפענח בעצמי מה רמת הגימור? ייתכן שזה בכלל לא מספר השלדה הנכון?
  15. אוקיי אז ניסיתי את השיטה הזו, אבל גיליתי שרמת הגימור באתר meshumeshet לא תואם לרמת הגימור שמופיעה באתרים בחו"ל כשאני מחפש לפי מספר שלדה. מה יותר מדויק?
×
×
  • Create New...