Jump to content

Adani

  • פרסום הודעות

    572
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

120 טוב

אודות Adani

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Alfa Romeo Giulietta Milano 1.4 170hp TCT

צפיות אחרונות בפרופיל

1,774 צפו בפרופיל
  1. לפלסטיקה אני משתמש בתרסיס הזה של מגויירס ואני ממש מרוצה. לעור אני משתמש בחומר הזה של אדמס פולישס והוא עושה עבודה מצויינת. מניסיוני אלה חומרים טובים מאוד, תוכל למצוא עוד המלצות בחיפוש בפורום. האתר בקישורים נבחר רנדומלית כי ידעתי שיש אותם שם. אם הכוונה היא לספוג רך שלא יעשה שריטות, אפשר. אם הכוונה לכרית יפנית או סקוטצ׳ - ממש לא. בעור ובחלק מסוגי הפלסטיק יש הרבה חריצים במשטח ולכן מברשת תעשה עבודת ניקוי הרבה יותר טובה. ליישום של חומר הגנה לא צריך עם מברשת, אפשר עם אחת רכה, אבל אפשר גם עם מטלית מיקרופייבר.
  2. ברשותי 70mai pro עם כרטיס זיכרון 64gb. האם כדאי להגדיר רזולוציית צילום בינונית או הכי גבוהה? מה ההשלכות של השימוש בהכי גבוהה?
  3. בנוסף הרבה פעמים זה עף בזמן נסיעה וזה באמת מסוכן. צביעה באמת עדיפה וזה בכלל לא קשה. בצביעה טובה צריך לדאוג לנקות טוב את הקליפר (בזהירות), לרסס פריימר, צבע ולכה, 2-3 שכבות מכל דבר.
  4. אם זה רק תיקוני צבע קטנטנים אפשר גם לרכוש ספריי בכל טמבורייה בזול. רק צריך לשים לב שהספריי מתאים לפלסטיק וליישם במריחה ולא בריסוס.
  5. אם יש ממש הרבה אבק ולכלוך אתה יכול להעביר קודם מגבון/apc ואח״כ לרסס את זה על מטלית ולהעביר.
  6. נכון שזה רק קוסמטי, אבל רכב בלי טסה/ות נראה מוזנח ובוחנים לא אוהבים את זה. זה באמת עולה גרושים, אני הייתי מחליף.
  7. אצלי יש פרוג׳קטור אז אני פחות בקיא בריפלקטור אבל אני אנסה לעזור. בעיקרון בגלל כיוון הדיודות (לשני הצדדים) רוב הנורות לד שתראה מתאימות לריפלקטורים. על מנת לא לסנוור צריך לכוון את הנורות כמו שצריך. הדרך הביתית היא לעמוד מול קיר לפני ההחלפה, לסמן על הקיר את הקווים שהאור נחתך ולאחר ההחלפה לדאוג שזה יישאר על אותם הקווים. ככל הידוע לי אין בישראל תקנות לגבי גוון. 5000K זה לבן ויאיר הכי טוב, 6000K כבר נוטה לכחלחל, מושך יותר תשומת לב. לרוב הגוון שיצרנים משתמשים בו הוא סביב 4300K שזה קצת צהבהב. מעל 6000K ומתחת ל4300K זה לא רלוונטי בשבילך.
  8. אתה חי בישראל או בהודו? אתה מגזים כאן הגזמה פראית ואם אלו התחושות שלך ייתכן שמקומך לא על ההגה.
  9. alfaworkshop מכיל את שניהם, תוכל למצוא גם מדריכים כמעט לכל דבר באתר alfaowner.
  10. כן, כמו שאמרתי בהתחלה, שטיפות ואוטם זה הבסיס והשאר זה די ״בונוס״. פוליש, גלייז ופלסטלינה עושים לפי הצורך, למרות שכדאי מאוד לעשות פלסטלינה לפני שימוש באוטם. @imprezadude זה נכון ובנוסף חומרים על בסיס מים פחות חריפים ויותר נוח לעבוד איתם. למעשה החומר היחיד שלי שהוא לא מבוסס מים זה הendurance, הוא לא מטגן את הצמיג כי הוא חומר איכותי, חומרים זולים יותר (כמו הזבל בשטיפות רכב) באמת מטגנים והורסים את הצמיג. בפנים הרכב בפרט כדאי מאוד לעבוד רק עם חומרים מבוססים מים.
  11. אני גם ראיתי כאלה באיזו חנות לפני שבועיים ולא הבנתי מה זה אמור להביע. הנה, אפילו צילמנו: שמתי גם את הרגיל בתור השוואה. הסוליה שונה, התפירה שונה, הגומי בצד שונה, הכל שונה. אפשר לראות בתמונה שעל הקופסה מאחורי הנעל כתוב ״407״, גם אני מצאתי בגוגל רק תוצאות בעברית על הדגם הזה...
  12. אני גם קונה הרבה אצל אבי חלקי חילוף, הם סבבה לגמרי. (אני קונה בחנות לא מזמין) הסדר הנכון למה שכתבת הוא שטיפה, פלסטלינה, פוליש, גלייז, אוטם צבע ובסוף אם תרצה וקס. (לא חייב) האמת שזה ממש מעט יחסית לendurance... דרך אגב השתמשת פעם עם הendurance על הגומיות בדלתות? זה יכול להתאים גם לזה?
  13. נכון, קיימים תכשירים אחרים והendurance באמת לא על בסיס מים. אבל הוא מחזיק לי המון זמן ועושה עבודה טובה אז אני ממליץ. האמת שהתלבטתי בינו לבין VRT של אדאמס פולישס, בסוף החלטתי ללכת על בטוח. בכל אופן זה הendurance על הצמיגים שלי: כמובן שזה כמה דקות לאחר יישום אז זה יותר מבריק, אחר כך זה נותן לצמיג מראה חדש, זה לא כזה מבריק.
  14. לא כדאי, הסופר 7 אולי לא חומר אלים אבל להוציא אותו אחכ מהדאשבורד זה על גבול הלא אפשרי. דרך אגב סופר 7 הוא לא חומר על בסיס סיליקון.
  15. יותר גרוע, זה נראה כמו ג׳וק מגודל...
×
×
  • תוכן חדש...