Jump to content

eladts

  • פרסום הודעות

    1,851
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

eladts שיחק אותה בתאריך אפריל 3

התכנים של eladts היו האהובים ביותר!

מוניטין

299 טוב

אודות eladts

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Tesla Model 3

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    כן, בצפון אמריקה טסלה משתמשים בחיבור היחודי שלהם גם לטעינת AC וגם לטעינת DC. החיבור הזה הרבה יותר קטן ונוח לשימוש משאר התקנים. שאר היצרנים משתמשים ב-J1722 לטעינת AC ו-CCS-1 (ששונה מ-CCS-2 שמשמש באירופה) או CHAdeMO לטעינת DC. טסלה מחלקת עם הרכב מתאם J1722 לעמדות AC וגם מוכרת ב-$450 מתאם ל-CHAdeMO. יש גם שמועות על מתאם עתידי ל-CCS-1. לאחרונה גם עמדות טעינת DC של החברה EVgo החלו להציע גם חיבור טסלה.
  2. הרבה פעמים זה נראה שפשוט הבריגו מושבים מאחור אבל זה לא כך. בטסלה מודל S היתה אפשרות לשני מושבים מתקפלים מאחור אבל היה צריך להזמין אותה עם הרכב כי בנוסף למושבים מוסיפים חיזוק לחלק האחורי.
  3. למה שיתקינו דברים שכבר מובנים ברכב?
  4. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    מי הגאון שהגה את הרעיון של להביא כבל מהבית לעמדות L2 באירופה וישראל? בארה"ב בכל עמדות הטעינה הכבל הוא חלק מהעמדה.
  5. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    קטיגוריה D אלו משפחתיות גדולות, מה שבארץ מכונה מכוניות מנהלים. אין קשר ליוקרה אלא לגודל הפיזי. דוגמאות: BMW סידרה 3, אודי A4 (לא A3), מרצדס C, פולסווגן פאסט, וולוו S60, פיז'ו 508, סקודה סופרב (לא אוקטביה). בקבוצה הזו המודל 3 פשוט שברה את השוק וזה מתבטא בנתוני המכירות בעולם.
  6. עם השנים להחליף גלגל נעשה יותר ויותר קשה. פעם גלגל של רכב ממוצע היה במידה של "13 עם ארבעה ברגים. היום אפילו ברכב עממי יש גלגלים במידה של לפחות "16 עם חמישה ברגים בכל גלגל. פעם גם לא היו ברגים נגד גניבה.
  7. אין שום סיכוי שזה יקרה. אם מישהו יגדיל ראש ויכניס פרק כזה ללימודי התאוריה כל יבואני הצמיגים הסיניים בשקל ותשעים ירוצו לבג"ץ.
  8. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    בארה"ב בחלק מחברות הטעינה יש אפשרות ללקוח מזדמן פשוט לשלם עם כרטיס אשראי ולטעון. בד"כ המחיר יהיה גבוה יותר ללקוחות מזדמנים. בסופרצ'רג'רים של טסלה עצמה הזיהוי נעשה ע"י תקשורת בין הרכב לעמדה בלי התערבות של הנהג, כך שזה עובד כמו דלקן. לא צריך אפליקציה ולא צריך להעביר כרטיס אשראי, פשוט מחברים וזהו. זה כנראה הכיוון שהתעשייה תעבור אליו כי זה עדיף לכולם. לגבי אכיפה, מה שמחנך אנשים זה רק גרירות. יש ליד מקום מגורי עמדות טעינה בחניון די עמוס של מרכז קניות. בחניון הזה רואים הרבה SUV ענקיים והונדות "משוברות", אבל אף אחד מהם לא מעז לחנות בעמדות הטעינה שעומדות ריקות רוב היום. למה? כי מפעילי החניון גוררים כל
  9. להחליף גלגל אי אפשר ללמוד מחוברת התיאוריה, צריך תרגול מעשי. חוץ מזה, היום הרבה מכוניות מגיעות היום ללא גלגל חלופי כלל או עם גלגל חלופי קטן שמתייבש לו בתא המטען במשך שנים.
  10. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    כבר היו דברים מעולם. בין השנים 2012 ו-2014 טויוטה מכרה את ה-RAV4 EV עם מכלולי הנעה של טסלה. טויוטה אפילו החזיקו אז במניות טסלה, אבל מכרו מאז את כולן. בסך הכל השותפות הזו הגיונית, כי לכל אחת מהחברות יש משהו שהשנייה צריכה. לטסלה יש את הניסיון ביצור מכלולי הנעה חשמליים יעילים (מודל 3 יותר חסכונית מניסאן ליף, למשל) בעוד שלטויוטה יש את הנסיון ביצור המוני ואיכות הרכבה. אם מצרפים את שני אלו יחד, החלום של חשמלית לכל פועל יכול להפוך למציאות.
  11. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    כן. על מה אתה מדבר? תראה לי מכונית בנזין אחת מקטגוריה D שעולה בישראל פחות מטסלה מודל 3.
  12. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    הבעיה בתסריט שלך הוא בנוי על נתונים שאינם נכונים. בטסלה מודל 3 LR יש סוללה של 80kWh. קצב הטענה בעמדה תלת פאזית הוא 11.5kW. חשבון פשוט מראה שאם אתה מגיע עם 20% ומעוניין לטעון ל-90% (לא מומלץ לטעון ל-100% באופן קבוע) זה יקח קצת יותר מ-5 שעות. חוץ מזה, תעריפי שפל לא מתחילים בשעה 1:00 בלילה בד"כ. בחברת החשמל תעריפי השפל מתחילים לכל המאוחר בשעה 22:00.
  13. בישראל אין (עדיין) אפשרות לטרייד אין בקנית טסלה אבל בארה"ב יש. חמשת הדגמים הכי נפוצים לטרייד אין של טסלה מודל 3 הם: טויוטה פריוס, BMW סדרה 3, הונדה אקורד, הונדה סיוויק וניסאן ליף. אז די כבר עם הטענה המגוחכת שהמודל 3 לא מתחרה במכוניות בקטגוריה של משפחתיות גדולות (שבישראל נקראת מנהלים). היא בהחלט מתחרה בהן בהצלחה. האפשרות שבקרוב תהיה מלחמה במפרץ הפרסי שתגרור עליה דרמטית במחירי הנפט הרבה יותר סבירה ממה שאתה מתאר. במקרה שמחירי הבנזין יעלו משמעותית, איך אתה חושב שזה ישפיע על שוק המשומשות?
  14. eladts

    רשמית: טסלה בישראל

    בדרך כלל מטעינים מכוניות חשמליות בלילה, כשיש עודפי יצור. קל מאוד למדינה לעודד את זה ע"י תמחור החשמל במחיר שונה בהתאם לזמן. בקליפורניה מחיר הטעינה בשעות העומס כפול מזה שבשעות השפל בחלק מעמדות הטעינה של טסלה. הטענה שרשת החשמל של טקסס כשלה בגלל השימוש באנרגיות מתחדשות היא פשוט לא נכונה. בוורמונט, שבה הרבה יותר קר מטקסס, 97% מהחשמל מופק ע"י אנרגיות מתחדשות ואין שום בעיה בחורף. בעת הקור בטקסס היו בעיות גם בתחנות כוח מבוססות גז טבעי, כי בטקסס פשוט לא השקיעו בהתאמה לקור אף סוג של תחנה. אפשר היה להתגבר על הבעיות האלו אם רשת החשמל בטקסס היתה מקושרת למדינות שכנות אבל בטקסס התעקשו על רשת נפרד
  15. יש גם מלא סרטונים ביוטיוב על השחרות של כל השמשות ברכב (כל רכב, לאו דוקא טסלה), כולל הקדמית. זה לא אומר שבאמת צריך את זה. נסעתי עם המודל 3 בטיולים של ימים שלמים בשמש בדרום ארה"ב ולא היתה שום בעיה עם הגג. גם אם הרכב עמד יום שלם בשמש אפשר פשוט להפעיל את המזגן מרחוק כשיוצאים מהבית ועד שמגיעים לרכב הטמפרטורה בפנים קרירה ונעימה.
×
×
  • תוכן חדש...