-
הודעות
2,872 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
5
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eladts
-
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אין דבר כזה בארה"ב משטרה ארצית. אכיפת עבירות תנועה נעשית בד"כ ע"י משטרת המדינה (state police) או ע"י משטרה מקומית (לדוגמא NYPD שזו משטרת העיר ניו יורק). במקרה הראשון הקנסות עוברים לקופת המדינה ובמקרה השני הקנסות הולכים לקופת הרשות המקומית. לעומת זאת, בתוכנית המדוברת האכיפה נעשית ע"י הרשות לתחבורה ציבורית והקנסות עוברים ישירות לקופתה. -
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מדובר בתוכנית חדשה של אכיפה באמצעות מצלמות של שתי עבירות: נסיעה בנת"צ וחנייה בתחנת אוטובוס. זו הפעם הראשונה שיש אכיפה באמצעות מצלמות באזור ועבר חוק מיוחד כדי לאפשר אותה. המצלמות אינן נייחות אלא מותקנות באוטובוסים, כך שמי שמצולם לא יכול לטעון שלא הפריע לאף אחד. האזהרה ואחריה הקנסות המדרוגים הן לעבירה של נסיעה בנת"צ, בכל הנת"צים שבהם מתנהלת האכיפה באמצעות מצלמות. אין אזהרה ומדרג קנסות לעבירה של חנייה בתחנת אוטובוס. -
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זו נהגת בת 70 שטוענת שהיא עקבה אחרי ההוראות של ה-GPS. האמת, אם היא היתה ממשיכה זה קיצור דרך לא נורמלי. לא יכלו לשים שלט קטן, פסי רכבת? https://maps.app.goo.gl/bKfL9fAFJo31SLer9 -
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תתעודדו, יכול להיות יותר גרוע. Car drives onto elevated light rail tracks in Seattle -
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא אירופה, אבל פה בבוסטון עבירה ראשונה היא אזהרה, שניה $25, שלישית $50 וכו' עד לתקרה של $125. https://www.mbta.com/projects/automated-camera-enforcement-program -
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
eladts פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ומה אם תושב זרעית, ששם אין אפילו רמזור אחד לרפואה, מגיע לתל אביב ועובר באור אדום? גם צריך לוותר לו? -
האיום לגרש את יאיר חזרה לישראל הוא מה שגורם לביבי להתקפל כמו ארוקדיון בפני טראמפ.
-
אסור להחנות מונית ברחוב (בירושלים)?
eladts פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה חושב כמו ישראלי, איך לתחמן את המערכת, אבל זה לא מעשי: להזיז את הרכב כמה מקומות קדימה לא עוזר כי אסור להישאר באותו מקטע רחוב. זה לא ממש ריאלי לקום כל שעתיים ביום ובמיוחד כל שעה בלילה כדי להזיז את הרכב. אז מה עושה מי שגר בעיירה? או שהוא מתארגן על מקום חנייה פרטי, או שהוא מוותר על הרכב. -
אסור להחנות מונית ברחוב (בירושלים)?
eladts פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איך בדיוק איסור חנייה ארוכת טווח ברחוב מוסיף גזי חממה? אם כבר אז להיפך. אף אחד לא נאלץ לעשות סיבובים כדי למצוא חנייה ברחוב כי תמיד יש מקומות פנויים. -
אסור להחנות מונית ברחוב (בירושלים)?
eladts פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה חוק מהמאה ה-19 שנועד למנוע הצטברות של התוצרת שסוסים משאירים ברחובות. -
אסור להחנות מונית ברחוב (בירושלים)?
eladts פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן, מגבלת החנייה נאכפת די באדיקות. גובה הקנס הוא $30, שזה לא הרבה לחנייה חד פעמית אבל למי שגר ואין מקום מסודר לחנות בו באופן קבוע זה מצטבר מהר מאוד. מצד שני, אין שום בעיה למצוא חנייה לזמן קצר ותמיד יש מקומות פנויים ברחוב. -
אסור להחנות מונית ברחוב (בירושלים)?
eladts פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
למה שזה ישנה למישהו אם הנהג לא במונית? זה לא שנוסעים יפרצו למונית ויתישבו לחכות לנהג. אבל מה מונע מנהג מונית לשים את השלט "לא פנוי" ולכבות אותו אם מגיע נוסע? תתעודד, יכול להיות יותר גרוע. בעיירה שבה אני גר בארה"ב אסור להחנות כל רכב ברחוב יותר משעתיים ביום ושעה בלילה. אם אין לך מקום חנייה פרטי זבש"ך. -
האם כשרכב בנזין עולה באש, שהסיכוי לזה יותר גדול, הוא לא יכול לשרוף דירה של מישהו? פה לא מדובר על ביטוח לרכב אלא לעמדת טעינה. עמדת טעינה AC היא בסך הכל שקע חשמלי עם מספר מנגנוני הגנה ובקרה.
-
פלימות' נשאר פלימות'.
- 6 תגובות
-
- פליימונט ואליאנט
- אספנות
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
יצרן המכוניות פלימות' קרוי על שם העיירה במסצ'וססטס ולא על שם העיר באנגליה: The logo featured a prow view of the ship Mayflower which landed at Plymouth Rock in Plymouth, Massachusetts. However, the inspiration for the Plymouth brand name came from Plymouth binder twine, produced by the Plymouth Cordage Company, also of Plymouth. The name was chosen by Joe Frazer due to the popularity of the twine among farmers.[5] https://en.wikipedia.org/wiki/Plymouth_(automobile)
- 6 תגובות
-
- פליימונט ואליאנט
- אספנות
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
שיבושי GPS, וסוג של פתרון לבעיה הזו . עם תמונות והסברים :
eladts פרסם הודעה בנושא של yossiaviel בתוך רכב כללי
כך זה בכל תוכנה מבוססת מיקום, לפחות באנדרואיד. מה מיוחד בתוכנה הזו? -
לא בהכרח. מה שטיויוטה פיתחו זו מערכת שמחליפה את תיבת ההילוכים. בסך הכל המערכת יותר פשוטה ויותר אמינה גם מתיבה פלנטרית וכמובן גם מתיבה רובוטית. יש ל-GM מערכת דומה, אבל שאר היצרנים פשוט הדביקו מנועים חשמליים על תיבות הילוכים קיימות מה שאכן בעייתי.
-
אתה גם לא חייב לטעון טעינה מהירה פעם ביומיים. אני משווה עמדת החלפת סוללות לעמדת טעינה מהירה. בוא נניח שהחלפת סוללה לוקחת 5 דקות וטעינה מהירה לוקחת 15 דקות. זה אומר שעמדת החלפה יכולה לשרת בשעה 12 מכוניות, כמו 3 עמדות טעינה מהירה, אבל זה גם אומר שצריך לטעון את הסוללות הריקות שמגיעות, אז צריך את אותה תשתית טעינה של 3 עמדות טעינה מהירה בנוסף לתשתית של עמדת ההחלפה עצמה. אני לא רואה איך זה יכול להיות כלכלי. בסופו של דבר כדי לבצע את המעבר מרכב חשמלי צריך להבין שהמודל של "תחנת דלק" הוא לא האופטימלי לרכב חשמלי ויש להשתמש בו בהסיעות ארוכות בלבד. ביומיום צריך להתבסס על טעינה איטית בזמן שהרכב חונה. למי שיש אפשרות לעמדת טעינה בבית זה הכי פשוט אבל כמו שכבר הראתי אפשר להקים עמדות טעינה איטיות במקומות עבודה, במרכזי קניות ובחניוני חנה וסע. זה זול בהרבה מהקמת עמדות טעינה מהירות ועל אחת כמה וכמה מעמדות החלפת סוללה.
-
החלפת סוללות זה פשוט פתרון יקר, שלא יכול לעבוד בצורה כלכלית בקנה מידה גדול. נניח שקרה נס וכל היצרנים אימצו תקן אחיד לסוללות שניתנות להחלפה תוך 5 דקות. עדיין עמדות החלפה הן יקרות, צריכות כנראה להיות מאוישות והכי חשוב, צריכות להחזיק מלאי של סוללות כדי שיוכלו לשרת כמות גדולה של כלי רכב. כדי שהסוללות הריקות יהיו מוכנות בזמן, צריך לטעון אותן בטעינה מהירה. אז אם ממילא צריך טעינה מהירה, בשביל מה לפרק ולהרכיב את הסוללות מכלי רכב?
-
אפשר גם עם כבלים. בפראג האוטובוס משדה התעופה לעיר הוא טרוליבוס עם סוללה, שחלק מהדרך מחובר לכבלים וחלק מהדרך נוסע בכוח הסוללה. כן, אם סוסים רגילים היו יכולים לאכול רק בתחנות יעודיות מספוא מיובא אז סוס שיכול לאכול בכיף דשא בכל מקום שיש כזה זו היתה מהפיכה. אם בנוסף לזה הסוס המשופר גם לא היה מחרבן בכל מקום, אז בכלל.
