באופן מעשי, היום מפיקים מימן לא מאלקטרוליזה של מיים אלא מגז טבעי, מה שאומר שפחמן דו חצמני משוירר לאטמוספירה בהפקת המימו, רק שזה נכשה בבית זיקוק ולא ברכב עצמו. בנוסף, זה כדיין תהליך לא יעיל במיוחד והעלות לק״מ לרכב מונע מינן זהה לזה של רכב בנזין. אז בשביל מה לטרוח בהקמת תשתית יקרה ובעיתית מבחינה בטיחותית?
[h=3]Tesla Trumps Toyota[/h][h=3]Tesla Trumps Toyota Part II[/h][h=3]Tesla Trumps Toyota 3[/h]