Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מחפש חוות דעת והמלצות למצלמת דשבורד

הקניה תתבצע בארהב כנראה, תקציב עד 50 דולר.

 

כמו כן, האם אתם מוציאים את המצלמה מהאוטו, או שעדיף והאם קיים משהו פשוט וזול שאפשר להשאיר בפנים?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף למצא משהו זול הזמנתי ב100 שקל מצלמת hd והיא באיכות מצויינת.

גם ממליץ לחבר אותה באופן ישיר במקום כבלים נוספים יחסוך לך מקום ויתן לך נחת לדעת שהיא תמיד עובדת...

פורסם
עדיף למצא משהו זול הזמנתי ב100 שקל מצלמת hd והיא באיכות מצויינת.

גם ממליץ לחבר אותה באופן ישיר במקום כבלים נוספים יחסוך לך מקום ויתן לך נחת לדעת שהיא תמיד עובדת...

 

תוכל לפרט איזה דגם קנית ומה הכוונה חיבור ישיר?

פורסם

הכוונה היא לחבר למתח ישיר ברכב ואת הכבל להעביר בתוך הדאש, במקום במצית או משהו דומה.

ודגם אני לא זוכר להגיד לך אבל לא משהו ספציפי או מוכר, אין לך צורך במשהו מקצועי או כזה שיעלה הרבה בשימוש הספציפי הזה.

פורסם

אני משתמש ב-dvr-037 יש עליו ביקורות טובות בהשוואה לסיניות זולות עד 55$ אבל תחפש בפורום וכבר יש שירשורים לגבי המלצות הכוללים תמונות וסרטים.

החיים הם כמו....

פורסם
ערב טוב!

את המצלמה המצו''ב מישהוא מכיר? תוכלו לחוות דעה עליה?

http://www.ebay.co.uk/itm/5-0MP-720P-HD-Camera-IR-Night-Video-Audio-Camcorder-Car-Vehicle-DVR-Recorder-Cam/260989473548?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D15990%26meid%3D8677959585056855246%26pid%3D100005%26prg%3D7588%26rk%3D4%26sd%3D160838668776%26

אני מתלבט בין זו המצורפת לעיל, לבין המצלמה ללא המסך בקישור הזה- http://www.ebay.co.uk/itm/New-720P-Smallest-In-Car-Dash-Camera-Video-Register-Recorder-DVR-Cam-G-sensor/160838668776?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D8677952202208294173%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D2%26sd%3D261213402281%26

תודה רבה.

 

 

המצלמה השניה (ללא מסך) זו המצלמה שלי (נקראת גם A8), ואני ממליץ עליה, ראה מה שכתבתי קודם בת'רד הזה.

 

 

שלום יש לי go pro דגם hero3 שאני מחבר לגלשן ולאופניים , האם יש קובינציה, דרך כלשהיא שאוכל לחבר אותה לרכב?

 

לא ממש, וזה גם די מיותר לבזבז מצלמה של 400$ למטרה הזאת.

היא לא מתוכננת לזה - למשל למיטב ידיעתי היא לא מתחילה להקליט לבד בחיבור למתח.

כמובן שתצטרך לפרק אותה בכל כניסה ויציאה מהרכב, ויש עוד כמה בעיות עם זה, בקיצור - לא ריאלי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

היי misterb,

תודה על תגובתך.

עברת על רוב השרשור הזה וכמובן שראיתי את תגובותיך,

המצלמה שהזמנת מצאה חן בעיני בזכות גודלה, אולם ראיתי הערב את זו בקישור הראשון והיא נראית פחות או יותר אותו גודל, לא מסורבלת כמו כל השאר, (תקן אותי אם אני טועה) לכן הסתפקתי ביניהם. עברת על הקישור הראשון?

 

בהערת אגב, חלק מהמוכרים מציינים את הדגם של המצלמה a8, וחלקם לא מציינים. מדוע? והאם מי שלא מציין זה מעלה חשד לזיוף?

תודה רבה.

פורסם
היי misterb,

תודה על תגובתך.

עברת על רוב השרשור הזה וכמובן שראיתי את תגובותיך,

המצלמה שהזמנת מצאה חן בעיני בזכות גודלה, אולם ראיתי הערב את זו בקישור הראשון והיא נראית פחות או יותר אותו גודל, לא מסורבלת כמו כל השאר, (תקן אותי אם אני טועה) לכן הסתפקתי ביניהם. עברת על הקישור הראשון?

 

בהערת אגב, חלק מהמוכרים מציינים את הדגם של המצלמה a8, וחלקם לא מציינים. מדוע? והאם מי שלא מציין זה מעלה חשד לזיוף?

תודה רבה.

 

אני לא אוהב מצלמות שיושבות על זרוע ואקום - גם כי זה תופס יותר מקום על החלון ובולט יותר, וגם כי בסוף הן מפסיקות להחזיק.

המצלמה שלי מודבקת עם דו"צ לחלון ואני לא רואה אותה בכלל ממושב הנהג.

לא מכיר את המצלמה השניה שהבאת, אז אני לא יכול לעזור לך בהשוואה.

 

 

adi89 - מתח מצת יעשה את העבודה, אם הוא מנותק כשסוגרים סויץ', זה תלוי ברכב.

אבל זה מוציא את העוקץ מהיתרון של המצלמה הזאת - ההתקנה שלה מאד נקיה, כבל בודד שמעבירים בצורה נסתרת בתוך

הדשבורד. להתחיל להעביר חוט למצת שרואים אותו משתלשל על הדשבורד זה לא להיט בעיניי.

תצטרך גם לחבר לה תקע מצת כי היא מגיעה רק עם חוטים חשופים לחיבור ישיר לחיווט של הרכב.

 

לגבי ההגדרות - גם לי אין מסך ברכב. אפשר לעשות בבית בחיבור לטלויזיה, צריך רק לדאוג למקור מתח של 12V.

אפשר גם עם לפטופ עם דונגל ללכידת וידאו (יש לי כזה במקרה).

אם ממש רוצים אפשר גם לקנות מסך קטן נפרד באיביי בכ-20$ (ואז או להתקין אותו ברכב קבוע או להשתמש רק כשצריך).

 

http://www.ebay.com/itm/3-5-TFT-LCD-Color-Screen-Car-Rearview-Monitor-For-Reversing-Camera-DVD-VCD-/310669636650?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item48555a742a&vxp=mtr

 

 

עשיתי בשתי הצורות (פעם אחת לפני ההתקנה ופעם אחת אחרי כשעברנו לשעון קיץ).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה רבה על הקדת הזמן לתשובות מפוטות, מעריך את זה מאוד,

אני הולך להעביר את הכבל דרך הגג לקורה הימנית מאחורי התא כפפות ולהתחבר לשקע מאחורי בתוך הדשבורג ככה שהוא יהיה נסתר לגמרי, פשוט אצלי ברכב אין חיבור ייעודי לאביזרים שנותן 12V והמצת נדלק עם ההנעה ונכבה עם הכיבוי של הרכב

זה הפרוייקט הבא שלי ברכב, רק אצטרך למצוא פתרון לתכנות הראשוני ואז זה שגר ושכח לא?

פורסם

כרגע בחו"ל-קיבלתי מצלמת רכב מקרובים של אישתי.

המצלמה כנראה סינית (תוצרת חברת DIGITAL), בעלת חיישן של 1.3 מגה פיקסל וזווית צילום של עד 120 מעלות. מן הסתם היא לא מצלמה יקרה אך ראיתי אותה מצלמת אצל דוד של אישתי ברכב והיא דווקא תפקדה לא רע בחום שפוקד את אוקראינה עכשיו וצילמה טוב גם בלילה.

אנסה לצלם אותה מאוחר יותר ולתת עליה חוות דעת. להערכתי היא עלתה בערך 250 גריבני (שהם 125 ש"ח).

שבת שלום לכולם :-D

פורסם
תודה רבה על הקדת הזמן לתשובות מפוטות, מעריך את זה מאוד,

אני הולך להעביר את הכבל דרך הגג לקורה הימנית מאחורי התא כפפות ולהתחבר לשקע מאחורי בתוך הדשבורג ככה שהוא יהיה נסתר לגמרי, פשוט אצלי ברכב אין חיבור ייעודי לאביזרים שנותן 12V והמצת נדלק עם ההנעה ונכבה עם הכיבוי של הרכב

זה הפרוייקט הבא שלי ברכב, רק אצטרך למצוא פתרון לתכנות הראשוני ואז זה שגר ושכח לא?

 

כן, אתה מסודר. בהצלחה ודווח אחרי הביצוע..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...