Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התגובה נבלעה בין כל התגובות של אתמול, אז שוב:

 

http://www.ebay.com/itm/New-2-5-inch...item3f2578a273

 

שווה את זה? היא נראית מקורית. אני טועה?

יש חסרונות משמעותיים?

 

תודה רבה!

 

מתנצל שהקישור לא עבד! זה תקין:

http://www.ebay.com/itm/New-2-5-inch-DVR027-HD-720P-IR-Car-Vehicle-Dash-Camera-Recorder-HDML-USB2-0-/271211602547?pt=US_Car_Audio_Video_Dashboard_Installation_Kits&hash=item3f2578a273

 

וזה מחיר טוב לדגם כזה?

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

היום הגיעה לי ה gt300w

מצלמה פצצה. איזו איכות צילום מדהימה.

איכות בניה מהשורה הראשונה.

פשוט מצלמה נהדרת.

פורסם
היי תגידו מישהו יכול להמליץ על מצלמה עד 300 שקל, עדיפות למקום בארץ, אך יש אפשרות להזמין מהאינטרנט

בנוסף אם אפשר מצלמה שאפשר לנתק את הבטריה , ושתפעל על החשמל של האוטו, אך כאשר אני אצא מהאוטו אוכל להחזיר את הבטריה כדי שהיא תעבוד בלילה . בקיצור מצלמה לא יקרה שניתן לנתק ולהכניס את הבטריה בקלות. הרבה דרישות אבל מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה רבה

בבקשה תעזרו לי

פורסם
הבנתי אותך, תודה רבה על התשובה.

 

חזור לדווח לאחר קבלה ושימוש, המוצר נראה לי נחמד מאוד.

 

מצורף צילום באור יום

http://www.youtube.com/watch?v=4lJL42C2QHM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ובלילה

http://www.youtube.com/watch?v=M5CwOQLNvYE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

סקירה מלאה תכתב יותר מאוחר, בנתיים שמתי לב שאיכות התמונה סבירה אך איכות הקול לוקה בחסר.

 

יש לציין שהמשלוח היה מהיר ביותר.

פורסם

היום קיבלתי את הFL500. הכרטיס זכרון עדיין לא הגיע אבל מצילום ראשוני נראה שהאיכות טובה מאוד.

מבדיקה שעשיתי בטווח מחירים הזה היא הכי מומלצת.

הכל עלה לי בסביבות 370 ש"ח.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

אני חוזר על השאלה, האם לדעתכם המוצר הבא יעזור לי להתחבר למתח המצת בצורה בטוחה ותקנית ללא הלחמות בשביל לחבר את המצלמה?, כמובן שאני מדבר על הכבלים שמגיעים למצת מתוך הדשבורד ולא מחוץ לו

http://www.ebay.com/itm/2X-Electrical-Wire-Cable-Snap-Lock-Splice-Connectors-1-5-2-5-mm-Blue-hgo-/380654766863?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item58a0cacb0f&vxp=mtr

תודה!

פורסם
סקירה מלאה תכתב יותר מאוחר, בנתיים שמתי לב שאיכות התמונה סבירה אך איכות הקול לוקה בחסר.

 

יש לציין שהמשלוח היה מהיר ביותר.

 

נראה לא רע בכלל וגם נשמע בסדר (בפעם הבאה תוציא איזו מילה או שתיים כדי שנדע איך זה גם נשמע מבפנים :wink: ).

 

מחכה בקוצר רוח לסקירה מלאה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אני קניתי מהאתר הזה. הובטח זמן משלוח של שבועים, באותיות הקטנות היה כתוב עד חודש, בפועל הגיע אחרי שבוע.

 

המראה מתלבשת על המראה המקורית של הרכב, למראה כזאת יש מספר חסרונות.

1. חסינות מפני שבר לא ידועה.

2. לא ניתן לעבור ע"י כפתור מנוע סינוור למצב אי סינוור, ז"א שכן ניתן לשנות את זווית המראה ע"י הכפתור ולא נסתוונר יותר אך גם לא נראה במראה את הרכבים מאחור.

3. הפרעה לסכי השמש, ברכבי (רומסטר) אין הפרעה שכזאת (מצורף צילום)

30vytmv.jpg

 

התקנת המראה קלה, ניתן לראות בצילום הנ"ל את שני הזרועות שנתפסות על המראה המקורית של הרכב, בנוסף יש גם שני ווקומים קטנים לתוספת חיזוק. כמו כן ניתן לראות את כבל ה USB שחובר לצורך הספקת המתח, אני העברתי את הכבל דרך דיפון הרכב אך מסופקים גם שלושה קליפסים קטנים שניתנים להדבקה על שמשת הרכב ודרכם להעביר את החוטים.

 

המראה כוללת שלושה מצלמות: קדמית, פנים רכב ואחור.

הקלטה יכולה להתבצע בו זמנית עד לשתי מצלמות בו זמנית, כאשר האפשריות הם:

1. קדמית ופנים רכב

2. קדמית בלבד

3. קדמית ואחורית

ההקלטות הן לפרק זמן של דקה או שתיים, כאשר יש חפיפה בן ההקלטות של שתי שניות לערך, ז"א שאין מצב שבו מתפסס משהו בצילום בגלל שבדיוק באותו זמן התחילה הקלטה חדשה.

המצלמה תומכת בכרטיס SD בנפח של עד 32 גיגה, נפח הקלטה של שתי דקות ברזולציה המירבית 1280*720 הוא כ 80 מגה, ז"א שאם נקליט שתי מצלמות יספיק הזכרון להקלטה של כ 7 שעות רצופות לפני שקבצים ישנים יתחילו להידרס.

במצלמה קיים כפתור S.O.S ברגע שלוחצים עליו ההקלטה הנוכחית ושתי ההקלטות העוקבות הבאות נשמרות לתוך זכרון פנימי במצלמה (לא בדקתי בפועל איך בדיוק זה עובד).

 

קיים גם חיישן G, ניתן לכייל את הרגישות שלו כאשר הוא מרגיש זעזוע שעובר את סף הרגישות הוא יישמור על 10 השניות שעברו + 20 שניות קדימה בקובץ אשר לא יימחק כאשר הכרטיס ייתמלא. אצלי ברגישות מספר 1 הוא נכנס לפעמים לפעולה גם בבמפרים עירוניים במהירות איטית.

 

המצלמה הפנימית כוללת גם חיישני אינפרה אדום.

הנה צילום עם אינפרה

2z59p3o.jpg

וללא אינפרה

nnrxwg.jpg

יש לשים לב, שגם אם מגדירים את מצב האינפרה אדום כמאופשר דרך התפריט הראשי, הוא עדיין לא ייכנס לפעולה באופן אוטמטי, אם רוצים שהנורות יעבדו יש ללחוץ לחיצה רגעית קצרה על לחצן ההפעלה, פעולה לא מסובכת אך צריך לזכור זאת.

 

חוץ מצילומי וידיאו ניתן גם בקלות לעבור למצב צילום של תמונות סטיילס.

מצורפים סרטונים שצולמו עם המצלמה ביום ובלילה, ניתן לשמוע שאיכות הקול לא טובה, אינני יודע עם זה בגלל מצלמה תקולה או באג בדגם.

http://www.youtube.com/watch?v=4lJL42C2QHM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=M5CwOQLNvYE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עד עכשיו היה מותקן ברכבי ה DVR-027 שנתן להערכתי תוצאות יותר טובות, אך גם מהתוצאות של המצלמה הזאת אני מרוצה (למעט הקול).

היתרון של המצלמה Car DVR 2000B, בכך שהיא לא תופסת מקום על חלון הרכב ולא קורצת לאנשים מסביב.

 

המצלמה עלתה לי כ 350 ש"ח, לדעתי שווה כל שקל.

With i.r.jpg

Without i.r.jpg

DSCF2084.JPG

DSCF2085.JPG

פורסם
אני חוזר על השאלה, האם לדעתכם המוצר הבא יעזור לי להתחבר למתח המצת בצורה בטוחה ותקנית ללא הלחמות בשביל לחבר את המצלמה?, כמובן שאני מדבר על הכבלים שמגיעים למצת מתוך הדשבורד ולא מחוץ לו

http://www.ebay.com/itm/2X-Electrical-Wire-Cable-Snap-Lock-Splice-Connectors-1-5-2-5-mm-Blue-hgo-/380654766863?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item58a0cacb0f&vxp=mtr

תודה!

 

לא מכיר את הקומבינה הזאת, אבל זה נראה לא משהו.

השיטה הכי טובה, שאותה אני יעשה היא להתחבר לחוטים של הרדיו או רכיב אחר שנדלק אחרי סוויץ'.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

הבעיה היא שאתה קורה לזה קומבינה שכוונה הייתה בדיוק ההפך, להלביש חיבור חזק ומבודד על הכבלים ולא סתם לחתוך או ללפף וכו..

פורסם

תודה רבה, זה בדיוק המצלמה שרציתי לקנות ! שאלה קטנה,

האם אפשר להשתמש במצלמה האחורית כמצלמת רוורס ?

 

*עריכה : עכשו ראיתי גם את הסרטונים, ציפיתי לאיכות גבוהה יותר, בקושי רואים את המספר של הרכבים וזה לא באמת HD ,

האם האיכות על המחשב טובה יותר מהיוטיוב ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

האיכות טיפה יותר טובה, אך לא ניתן לקרוא מספרי רכבים בקלות, לשם מה אתה צריך לקרוא מספרי רכבים?

זאת עדיין איכות HD.

אינני יודע אם ניתן להשתמש במצלמה כמצלמת רוורס, אני ראיתי כבר בחניון נהג שנכנס עם מראת הצד בעמוד בגלל שהוא הסתמך על מצלמת הרוורס.

אם כוונתך אם ניתן לראות מכשולים, אז כן.

פורסם

מעצבן קצת שהצילום עקום, אני מניח שזה בגלל הזוית של המראה לכיוון של הנהג ואי אפשר לשנות את זה

(כנראה שאפשר לכוון את העדשות רק בציר האנכי). האיכות סבירה, לא יותר. גם אני חושב שאין ממש סיבה לדרוש יכולת קריאת

מספרי רישוי, מה גם שאני לא מכיר מצלמה שתכלס מאפשרת את זה במרחק שעולה על 5-10 מטר.

אני לא אוהב את הפתרון הזה על המראה, מעדיף את המצלמה הקטנה שמוסתרת מאחורי המראה.

לגבי הסאונד - נשמע כמו מצלמה תקולה, לא נראה לי הגיוני שהוציאו ככה מצלמה לייצור, אפילו לא הסינים.

 

האינפרא אדום עושה הבדל במרחקים קצרים מאד בלבד בגלל טווח הארה מוגבל של הלדים.

מעניין לראות סרטון לילה עם ובלי האינפרא אדום, בנסיעה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...