Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח בחשבון שfox offer מאוד אמינים ואתה מקבל שנה אחריות על המצלמה.

אם יקרה לה משהו עוד חצי שנה לא רק שיהיה לך עם מי לדבר הם גם יתקנו לך אותה/ ישלחו לך חדשה/ יחזירו לך את הכסף.

 

הכי משתלם לקנות מfox אפילו שהמחיר קצת יותר גבוה

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה התחלתי להתעניין המצלמת וידאו לרכב נתקלתי בבחור שאני מאמין שאולי חלק מכירים שמוכר מצלמה כזאת.

https://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%A9%D7%94-%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9D/484165598322231?id=484165598322231&sk=photos_stream

 

המחיר נראה לי סביר בהחלט, אך האם המוצר הוא באיכות סבירה? למישהו יש נסיון עם המוצר הנ"ל?

תודה ויום טוב

פורסם

את אותה המצלמה אפשר לקנות בהרבה פחות כסף בלי לוגו של TEAC.

לפי השמועות, היא לא משהו.

יש כמה שרשורים ישני שיועילו לך אם תחפש אותם, ויש כמה שרשורים פעילים כרגע שרלוונטים לך.

 

לך נשאר רק לקרוא ולהחליט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
לא קורה אצלי, והיא כבר עבדה בטמפ' סביבה פסיכיות, כשבחוץ היה 47 מעלות (חמסין באילת), והרכב עמד שעות בשמש, והוא שחור..

 

אותי כבר מזמן שכנעת.

 

הזמנתי כרגע מהלינק של אליאקספרס שפירסמת. המוכרים באיביי רוצים יותר מכפול. - נקווה שזאת אותה מצלמה ולא איזה חיקוי.

פורסם

שלום חברים,

 

אני מעוניין להתקין ברכב אזעקת ביפר ומצלמת DVR שמתלבשת על המראה המרכזית (אותה אני מתעתד לרכוש מ-eBay). הסיבה לרצוני לגשת למתקין מקצועי גם עבור מצלמת ה-DVR היא משתי סיבות: יש לי שתי ידיים שמאליות ובכל פריט חשמלי כזה או אחר שאני נוגע בו יש פוטנציאל לנזק, ובנוסף - אני מעוניין שהחיווט של המצלמה לא יהיה נראה לעין בכלל (בלי חורים, בלי חוטים).

 

אני מתגורר באזור הצפון ובעבר נכוויתי מאנשי מקצוע בתחום הזה, גם בגלל התקנות לא יפות וגם בגלל הרגשה לא טובה עקב מחיר גבוה. הפעם אני מוכן לשלם יותר (אפילו פי 2) ולו רק כדי לקבל בתמורה התקנה מקצועית ממדרגה ראשונה. שמעתי מילים טובות על יוסי אלפיין, אבל האם אין מישהו מקצועי כמוהו גם באזור הצפון?

 

אשמח לעזרתכם.

 

תודה רבה והמשך שבוע נעים.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
לבסוף הזמנתי מ http://www.geekbuying.com/item/Brand-New-3-0inch-TFT-LCD-HD-IR-Night-Vision-Car-DVR-Rear-View-Mirror-with-3-Cameras-and-G-Sensor-314439.html

מכיון ששמתי לב שלמוכר באליאקספרס אין בכלל פידבקים

 

מחכים לביקורת מ-TRONCHO.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תודה רבה לכל המשתתפים בשרשור. המון המון מידע מועיל.

לבסוף הוזמנה היום gs9000 (ב93$ במקום 112 שמופיע כמחיר הרגיל במסגרת איזה מבצע מתוזמן היטב) מ foxoffer. ברגע שהיא תגיע, אני אעדכן ואעלה סקירה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

היי תגידו מישהו יכול להמליץ על מצלמה עד 300 שקל, עדיפות למקום בארץ, אך יש אפשרות להזמין מהאינטרנט

בנוסף אם אפשר מצלמה שאפשר לנתק את הבטריה , ושתפעל על החשמל של האוטו, אך כאשר אני אצא מהאוטו אוכל להחזיר את הבטריה כדי שהיא תעבוד בלילה . בקיצור מצלמה לא יקרה שניתן לנתק ולהכניס את הבטריה בקלות. הרבה דרישות אבל מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה רבה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...