עידו בורלא
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי עידו בורלא
-
מקפיץ חזר להיות רלוונטי, מחיר מצחיק לעומת ההשקעה
-
למכירה בצער רב, ולא בלב שלם בכלל, וולו 855 טורבו (850 סטיישן) בציר 95. על הצד המכני: מנוע 2500 טורבו 5 צילנדר, אוטומאט. ניהול מנוע של IPD, מיכל איסוף שמן, פורק של BLITZ, אינלט סיליקון IPD, דאון-פייפ 3' צנרת מלאה ודוד של IPD, שקט מאוד וצליל באס יפה בגבוהות, משאבת דלק מחוזקת, קיט הזרקת מטאנול, קיט יניקת אויר של סימוטה (לא מבטל חיישן מאף), ברז גדישה מכני ושעון בוסט. לאחרונה טיפול גדול, שמנים,פילטרים, פלאגים NGK, מזרקים ושמן גיר חדש. בדקתי קומפרסיה למנוע לפני כחודשיים,קומפרסיה מושלמת. על הצד הקוסמטי: צבע שחור עם שבבי ברונזה, סלון במצב מושלם כמו כן גם במצב הפנימי מלבד סדקים בדשבורד בחלק שקרוב לשמשה, כיסא נהג חשמלי מלא ומרופד עור מלא. כל חלונות האוטו מושחרים. על ההתנהגות: האוטו מונמך עם קפיצים של KONI, משולשים חדשים שהוזמנו ולא הותקנו עדיין יימסרו לקונה. אוטו מפנק מאוד, מיוחד מאוד בכבישי ארצנו ובנוסף לכל החבילה הזאת גם נוסע לא רע בכלל, "זאב בעור כבש". בנוסף יש אופציה לרכישה עם מערכת הכוללת פאנל DVD, קומפוננטים, 2 מגברים וסאב כפול. לא מעוניין בהחלפה. בבקשה בלי חפירות מיותרות. פרטים נוספים בפרטי או בטלפון 050-6784367. למי שיודע להעריך רכבים מיוחדים.
-
MY black wagon
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חניתי בצד שמאל, עם ההונדות חחח בלית ברירה... לא נתנו לי להיכנס לחניה הרגילה בגלל שאין מועדון וולו, למרות שבעבר הייתי חבר מועדון BMW באוטוספורט. -
MY black wagon
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
גודשת, וזה לא מדבקה של פרארי, זאת מדבקה של וולו -
MY black wagon
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה לכולם. כן זאת הZ של בני. הצבע לא מקורי, בעבר היה לבן, עבר צביעה ברמה גבוה, הצבע הוא צבע שחור של STI עם שבבים של ברונזה. בנוגע לגאנטים, המרווח פה הוא מרווח מאוד בעייתי, בוא נגיד שהרכבים שנועלים ג'אנטים עם מרווח כזה, הם מזארטי פרארי ועוד כמה בעייתים. חשבתי לצבוע את שלי או בשחור או בזהב. נראה בהמשך. -
MY black wagon
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה, הרכב מונמך, אמנם לא משחיז את האספלט אבל מונמך. ובקשר לפנסים, זה ציפוי, כנראה שיירד בקרוב, למרות שזה מראה ייחודי גם כן. -
שלום לכולם. אחי הקטן התיישן השבוע בחיפושית גרמנייה שנת 73. אנחנו רוצים להחליף פילטרים,פלאגים, שמן וכו' לרענון ויישור קו קטן. השאלה שלי לגבי החלקים מה מומלץ? מאיפה כדאי לקנות? סוג שמן? יצרן? כנ"ל לגבי פילטרים (שמן, אויר, דלק). בנוסף יש גם כמה חלקים שאני מחפש במידה ולמישהו מכאן יש אשמח לעזרה. החלקים הם: בקלית איתות (זאת שיושבת על הכנף) צד נוסע. בקלית אחורית גם כן צד נוסע. ידית של האיתותים גם כן מסרה את נשמתה. ובכללי עוד חלקים לדגם הנ"ל יכולים לעניין. תודה רבה לעוזרים והמשך יום טוב.
-
למכירה- ספויילרBMW E36
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
up//// -
צריך את עזרתכם בבקשה בסוגי הנורות ברכב שלי. *אור חנייה * אור דרך * אור גבוה *פנסי ערפל תודה
-
למכירה- ספויילרBMW E36
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
up... -
למכירה- ספויילרBMW E36
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
-
למכירה ספויילר נמוך במצב מצויין, צבוע באדום. הספויילר ישב על BMW E36, שנת 94 אם זה רלוונטי, 4 דלתות. 550 ש"ח. נמצא באיזור אשדוד. לפרטים 0506784367 עידו
-
הייתי שמח לתגובות של אנשים נוספים עם נסיון בסיגמנט רכבים הזה. תודה
-
שלום לכולם. צריך המלצה לשמן מנוע (חברה מומלצת וסוג השמן) לBMW E36 מנוע 1.6 שנת 94. הרכב עבר 254K ק"מ. בנוסף אשמח לשמוע גם על חנויות בהם ניתן לקנות. תודה והמשך יום טוב.
-
ELX Spice אוט' 1.3-למכירה
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
-
רכב חסכוני ואמין מאוד. הדגם המפואר של הפונטו, 16 שסתומים. הרכב מטופל בחלקים מקוריים בלבד. מצב פנימי מעולה, מצב חיצוני טוב. אוטו חסכוני מאוד בדלק טיפולים זולים ואמין אזעקה חדשה. יד 2 215 אלף ק"מ, דורש 8000 ש"ח, גמיש מעט לרציניים. 0506784367- עידו
-
מחפש BMW E30 בין השנים 88-91 לא משנה לי מנוע חייבת להיות גיר ידני.. 0506784367. תודה
-
STICKER BOMB
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של Proolam123 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הדבקה על מראות היא קשה, כמובן באופן יחסי, למי שלא התנסה בהדבקה כזאת. בקשר לקנייה משה מאוטוסטור מוכר מטר על מטר שזה גדול מאוד בעלות של 140 שקל תוכל להתחלק עם החבר זה יוצא הרבה יותר משתלם המדבקה מאוד איכותית מנסיון הדבקה על כנף שלמה... המחירים באייבי לא זולים לכן שווה לך לבדוק אצל משה. http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%AA-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%A8-%D7%91%D7%95%D7%9E%D7%91-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%91%D7%9F-1X1.html לצורף העניין באייבי יש מטר על מטר במחיר של 244 שקל ועוד 250 שקל משלוח... תעשה חושבים... בהצלחה. -
My Chevy Cavalier
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בעייתי... ספרים של אוטודתא חדשים/ישנים אין שום לזכר לשברולט קוואליר... אני רוצה לעלות ל15 רכב עם מידת צמיג ספיציפית ומחכה לאישורים... -
My Chevy Cavalier
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה לכולם. למדבקה בטמבון שתי משמעויות חחח...אחד שהאוטו באמת "שייך למעמד הנמוך" אמנם שנת 2000 אבל בכל זאת... ובקרוב גם תתקבל המשמעות השנייה של המדבקה, סט קפיצי הנמכה שיוריד את האוטו קצת לריצפה, וסט גאנטים דמוי BBS ברוחב 8' להשלים את המראה. -
My Chevy Cavalier
עידו בורלא פרסם הודעה בנושא של עידו בורלא בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה. בקרוב מאוד יהיו עדכונים מעניינים.
