Jump to content

MeTaLhAmMeR

  • פרסום הודעות

    828
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות MeTaLhAmMeR

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)
  1. וואו 73 דולר?? ידוע לך אם היא מתחברת לחיישני רוורס ברכב והאם יש לה אפשרות למצלמת רוורס? אני מחפש לסקודה סופרב 2013, צריך לקנות מסגרת מיוחדת? כי לא ראיתי שהרכב מופיע ברשימה
  2. אני שוקל להזמין מחו"ל מערכת מבוססת אנדרואיד לרכב שלי, שווה לייבא את זה מחו"ל? כי ממה שראיתי באיביי פחות או יותר המחירים נעים סביב 1000 ש"ח ובארץ סביב 1900 ש"ח.
  3. בשביל להסיר את השריטות יש צורך בפוליש עם מכונת פוליש, פד ייעודי, חומר מתאים וטכניקה. אם אתה לא רוצה להתעסק בזה בעצמך, ממליץ בחום על יעקב אלטר בפתח תקווה. הוא גם מכשיר בעצמו ומלמד כל מה שצריך על שטיפה נכונה, ומיזעור הסיכונים שהשריטות האלה יחזרו בעתיד (השריטות הקטנות האלה נקראות Swirels והן ככל הנראה יחזרו בעתיד, אבל עם שטיפה נכונה הכמות תהיה נמוכה יותר).
  4. אז אחרי שלקחתי אאודי A4 שנת 2009 לבדיקה (מסוחר), התברר שהרכב נצבע והיה צורך ביישור קר של בסביבות 5000 ש"ח שנבדק במוסך רון, היד שהייתה רשומה ברישיון הייתה שונה והק"מ שפורסם היה נמוך יותר ממה שהופיע. בנוסף לזה, הביטוח הכי זול שמצאתי למקיף+חובה היה בסביבות 5000 ש"ח שזה לעצמו הזוי (זה יותר מהמחיר ששילמתי לגולף GTI שנת 2016!) אז לצערי אאודי יורד מהפרק. קראתי כאן בפורום שהמנוע המומלץ יותר לפרימיום הוא ה-2.5, אבל היחידה שמצאתי הייתה יקרה בשביל (52,000 ש"ח) והיתר היו ממש שחוטות. כדאי בכל זאת לשקול 2.0 או רכב אחר? רציתי VAG רק בגלל שאני סומך על רון ותכננתי לטפל אצלו :/
  5. ^^ תודה על העצה אבל אני דיי נעול על קונצרן VAG, כנראה בגלל שבמשך הזמן היו לי בעיקר רכבים מהקונצרן אז אני מרגיש יותר בטוח איתם, וגם כי אני מטפל תמיד במוסך רון ועליו אני מאוד סומך. עלויות התחזוקה של אאודי A4 מלפני 10-12 שנים (ביטוח, תיקונים וכו') יהיו יקרים יותר מאשר גולף GTI שנת 2016?
  6. ^^ טוב לדעת, הייתי בטוח שעלויות האחזקה דומות מאוד בגלל שמכלול החלקים דיי זהה בדגמים. סופר מיני לא בא בחשבון בגלל תא מטען קטן ו"סלון מפנק" עד כמה שניתן, ואם גם בלקסוס ישנה עלויות התחזוקה גבוהות לצערי אני אוותר. אז שווה להתלבט בין A3 למשהו אחר?
  7. אני מוכר את הרכב שלי (גולף GTI 2016) לטובת השקעה מסויימת, ואני מחפש רכב זול יותר בסביבות 25,000 ש"ח. זה מה שחשוב לי לפי סדר עדיפויות: 1. חזק (בסביבות 200 כ"ס). 2. אמין עד כמה שניתן. 3. חסכוני יחסית בדלק בסביבות 1/10 ק"מ לליטר לנסיעות משולבות בעיר וכביש מהיר. 4. נח ומפנק עד כמה שניתן. 5. עלויות תחזוקה זולות יחסית. ראיתי ביד 2 לפני כמה זמן מודעה על אאודי A4 שנת 2007 עם 200 כ"ס ב-25,000 ש"ח, מבפנים הרכב נראה דיי נח עם מושבים מעור ומצד שני אני שוקל גם לקסוס 250 מקביל. מה דעתכם? אולי יש יצרן/דגם אחר שלא חשבתי עליו? תודה!
  8. חלקים שירדו מגולף GTI MK7, רובם נרכשו מחנויות בארץ. החלקים עברו 15,000 ק"מ (הכל נרכש לפני שנה) והם במצב חדש לגמרי בלי שום תקלות. ליד כל חלק רשמתי את המחיר ששילמתי - תציעו לפרטי מחיר הגיוני לכל פריט: 1. טורבו IS38 גרסאת H (נרכש ב-8800 ש"ח כולל מיסים הזמנה מחו"ל) 2. אינטרקולר של APR כולל אריזה מקורית (נרכש ב-5500 ש"ח מפיט סטופ) 3. דאון פייפ של APR כולל אריזה מקורית (נרכש ב-5500 ש"ח מפיט סטופ) 4. מצלמת רוורס מקורית שיוצאת מהסמל (נרכש ב-3700 מהיי-לד) 5. פנסי לד אחוריים מקוריים (נרכש ב-4000 ש"ח מהיי-לד) 6. צנרת פליטה של Borla דגם S-Type 140597 (נרכש ב-5500 ש"ח מאי אנד איי) 7. שלט Revo להחלפת מצבי דלק (נרכש ב-1100 ש"ח מפול בוסט) 8. זווית לטורבו/Inlet Pipe של MST כולל צינור גדישה "3 (864 ש"ח כולל מיסים הזמנה מחו"ל) למי שרוצה, אוכל לשלוח תמונות של שאר החלקים בוואטסאפ 0545814660
  9. ^^ עד כמה שאני זוכר זה יכול להיות גם פחות מזה, תלוי בכמה שעות צריך להשקיע. בכל מקרה, הוא בעצמו מלמד דיטיילרים ויודע המון על חומרים וממש אוהב את המקצוע.
  10. מתעלק גם, הרכבתי את ה-Red Stuff של EBC על הצלחות המקוריות, חרטתי את הצלחות ועכשיו אחרי כמה מאות ק"מ של נסיעה יש רעידות בבלימה וריח מסריח בבלימה חזקה ממש. מה דעתכם על זה ועל הרפידות בכללי? כשחיפשתי את הרפידות הקדמיות יצא לי אותו מחיר כמו להזמין מהארץ (הזמנתי מפול בוסט).
  11. נראה לא רע בכלל אם לא השתמשת במכונת פוליש. כאן התקלפה הלכה ואין יותר מידי מה לעשות. אם אתה רוצה, אתה יכול לשטש את האזורים בהם הלכה "נאכלה" בכך שתמלא את החורים עם לכה ומכחול דק. קח בחשבון שיהיו שאריות, אם אתה רוצה עבודה מושלמת זה רק אצל פחח. פלסטלינה וחומר סיכוך ייעודי אמורים להוריד נקודות עקשניות במיוחד, תתחיל מפלסטלינה רכה. אם תשים לב טוב, מסביב ללשלשת יש מעין "נמשים" שהפלסטלינה גם תוריד והפח יהיה הרבה יותר חלק למגע, כאילו יצא מהמפעל/צביעה כרגע. השיפשופים בדלתות ירדו עם פוליש והשיפשופים שבידית לפי דעתי לא יצאו, אבל תוכל לקחת צבע (לפי קוד כמובן) ולטשטש עם מכחול.
  12. יעקב אלטר בפתח תקווה. סופר מקצועי, יש לו כל דבר אפשרי בסדנא והוא יכול גם ללמד אותך אם אתה רוצה
  13. 1. אישית עבדתי עם פלסטלינה זולה של M3 שמחליקה את הפח ומשאירה סימנים וזה מצריך מעבר עם פוליש אחר כך (במכונה), ואז קניתי מיעקב אלטר פלסטלינה רב פעמית שמחליקה את הפח ומשאירה פחות סימנים של Angel Wax אם אני זוכר נכון, ובנוסף תצטרך חומר שיחליק את זה - Quick Detailer. 2. הדברים שציינת בסופו של דבר עושים את אותה פעולה עיקרית, אבל חלקם מחזיקים יותר וחלקם פחות. ממה שאני זוכר, אוטם יכול להשאר משהו כמו שנה, וקס בסביבות חודש-חודשיים ועם טפלון אין לי ממש ניסיון. 3. ליעקב אלטר יש חומרים מעולים של Angel Wax, עולים קצת יותר מבדרך כלל אולי אבל שווים כל שקל.
  14. תודה, אבל אני מעדיף להמנע מהמוסך המרכזי. זגג רכב לא יצליח לסדר את זה? אנסה להעלות תמונה ברורה יותר מחר.
×
×
  • Create New...