Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה וייבוא חלקי חילוף לרכב מחו"ל - המדריך המלא


EliC25

פוסטים מומלצים

אתה לא יודע. ישנן טענות שבאמאזון יש המון זיופים. אני לא יודע האם התופעה אכן נפוצה כמו שמתארים אותה, או פחות (הרי ברור שבעיקר אנשים יתלוננו כשיקבלו זיוף, אלא שמקבלים את מה שציפו לרוב שותקים, לכן הסטטיסטיקה מוטה). אבל בכל מקרה, האם תיפול על זיוף או לא, זה עניין של מזל. יש טענות שב-RockAuto יש פחות סיכוי לזיופים, אם אתה רוצה לנסות שם (אבל המשלוח לא יהיה חינם). היתרון באמאזון הוא שאם תקבל את הפלאגים ותגיע למסקנה שהם מזויפים (ע"ס מדריכים באינטרנט), תוכל לפחות להחזיר אותם ולקבל את מלוא הכסף חזרה. ב-RockAuto אין ממש עם מי לדבר.

 

אפשרות נוספת היא חנויות חלפים יפניות, שם תוכל למצוא פלאגים מקוריים. עוד לא יצא לי להזמין משם פלאגים, אבל שאר החלפים שהזמנתי משם היו מקוריים מהיצרן, כך שלדעתי אתה יכול להזמין בבטחון מלא.

https://www.amayama.com/en/part/mitsubishi/1822a088

https://tosshin.com/en/search.html?partNo=1822A088

 

מנסיון, המשלוח מ-Tosshin לוקח יותר זמן - אבל המחירים שם תמיד קצת יותר נמוכים מ-Amayama, לכן אם אין לחץ של זמן זה משתלם יותר. בנוסף, ספציפית עכשיו, Amayama לא שולחים לישראל בגלל המצב (אני מתאר לעצמי שהיו להם יותר מדי עיכובים בתקופה האחרונה), מקווה שיחזרו לשלוח בקרוב. או שאתה יכול להזמין מהמחסן שלהם באמירויות, זה גם אמור להגיע הרבה יותר מהר - אבל עוד לא ניסיתי את האפשרות הזו.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • אחראי פורום

מקפיץ בעניין מתגלגל לייבוא - שחרור עצמי.

קרה עניין שתקע אותי ונדרשתי לתקן לחלק ברכב אספנות.

מפדקס נטען שהם מיקסמו את הניסיונות לטעון שלא נדרש, העבירו אליי את השחרור.

כלומר שיהיה עליי להתייצב מול מפקח התחבורה בזמן הקרוב, ימי שלישי וחמישי.

אשמח ממי שעבר על בשרו:

1. איפה בדיוק?

2. מה להביא חוץ מהברור מאליו?

3. במידה ויאשרו לי, משם למכס. איפה בדיוק?

4. נניח והכל הלך כשורה, המוצר עדיין אצל פדקס.

מה הליך קבלת החבילה?

 

תודה.

 

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניסית ללבקש אישור יבוא אישי במערכת מסלול?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כן, אבל רק לאחר הפסילה הראשונה (מעולם לא התבקשתי למלא), מפה זה נפל בין הכיסאות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, itaysamurai כתב:

מקפיץ בעניין מתגלגל לייבוא - שחרור עצמי.

קרה עניין שתקע אותי ונדרשתי לתקן לחלק ברכב אספנות.

מפדקס נטען שהם מיקסמו את הניסיונות לטעון שלא נדרש, העבירו אליי את השחרור.

כלומר שיהיה עליי להתייצב מול מפקח התחבורה בזמן הקרוב, ימי שלישי וחמישי.

אשמח ממי שעבר על בשרו:

1. איפה בדיוק?

2. מה להביא חוץ מהברור מאליו?

3. במידה ויאשרו לי, משם למכס. איפה בדיוק?

4. נניח והכל הלך כשורה, המוצר עדיין אצל פדקס.

מה הליך קבלת החבילה?

 

תודה.

 

 

לא רשמת דבר חשוב - באיזה פריט בדיוק מדובר ? ומה הקטגוריה ששמת לו בזמן מילוי האישור של משרד התחבורה ?

 

אני עשיתי זאת פעם אחת, אמנם לא לרכב אספנות, אבל לבולמים לרכב שדרשו בדיקת מפקח.

זה מסמך הנחיות שקיבלתי מ- UPS:

הנחיות לשחרור עצמאי מול המכס.pdf

בנוסף פדקס צריכים לשלוח לך מספר מסמכים לגבי המשלוח לפני שאתה ניגש לממ"ן.

מה שלא רשום במסמך זה ה- 300 ש"ח שהייתי צריך לשלם לממ"ן בעבור תהליך השחרור העצמי. בנוסף לעלויות ניטול ואחסנה ועמלות נוספות ל- UPS...

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מדובר בגלגל הגה וכך גם הצהרתי עם מספר הפריט הנכון.

קוטר חוקי, לא מעץ, ללא כרית אויר.

אני צריך לציין פרט חמקמק: עפ"י חוקי היבוא האישי, רכב אספנות פטור מהצגת תקן.

הוא אמנם לא פטור מבדיקה, אבל מתקן כן.

ייבאתי עשרות חלקים בלי בעיה, כולל חלקי בטיחות. הם מעולם לא נעצרו.

מה קרה הפעם? אולי העובדה שהגשתי מסלול רק לאחר הבדיקה הראשונה (מעולם לא התבקשתי), אולי חוסר תשומת לב של המפקח לרישיון אספנות, מי יודע.

 

תודה על המסמך, הוא עוזר לעניין המכס, אבל מה בדבר התחבורה? הם באותו מקום?

הרי אצטרך לעבור אותם קודם למכס.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיון שלי הוא מלפני למעלה מעשור, ויכול מאוד להיות שכבר לא רלוונטי. אני גם בוודאי לא זוכר שום פרטים והנחיות לאן בדיוק צריך להגיע. אבל גדול, המפקח של משרד התחבורה היה מגיע לאיזשהו חדר באזור התפעולי של המכס (הפקידים/המזכירות של המכס שתדבר איתם יידעו לכוון אותך). אתה מגיע לשם עם החבילה ומציג לו אותה, הוא שואל אותך שאלות ואז מאשר לך (בטח חותם על טופס כלשהו, לא זוכר כבר).

 

שני הדברים שזכורים לי מהתהליך הזה באופן מובהק:

1. המפקח של משרד התחבורה היה מגיע בבוקר לאיזה חצי שעה. בפעם הראשונה כשהגעתי הייתי במזכירות שם באזור רבע לשמונה - שמונה, והמפקח כבר עזב - אמרו לחזור למחרת באזור 7+.

2. תהליך הבדיקה ע"י המפקח היה בדיחה - הוא התעסק במשהו במחשב, אני הוצאתי כל מיני חלקי רכב מהחבילה הענקית שקיבלתי תוך שאני אומר את סוג החלק, והוא במקרה הטוב מדי פעם העיף מבט. כשסיימתי להוציא את החלקים, אמר שהכל סבבה, ובזה נגמר העניין - ויתר הזמן (חצי ום) התבזבז על תיזוזים ותשלומים שונים במכס עצמו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לא מובן איך בשלב הזה החבילה היתה בידיים שלך, להבנתי (וגם מהמסמך של UPS בתגובה הקודמת) אתה מבצע שחרור ורק אז עם הניירת אתה חוזר לחברת השליחות ומקבל את המוצר.

בכל מקרה, זה שבאת והלכת בהתחלה בלי כלום, זה בדיוק החשש שלי. 

אני גר 150 ק"מ מהמקום...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, itaysamurai כתב:

מדובר בגלגל הגה וכך גם הצהרתי עם מספר הפריט הנכון.

קוטר חוקי, לא מעץ, ללא כרית אויר.

אני צריך לציין פרט חמקמק: עפ"י חוקי היבוא האישי, רכב אספנות פטור מהצגת תקן.

הוא אמנם לא פטור מבדיקה, אבל מתקן כן.

ייבאתי עשרות חלקים בלי בעיה, כולל חלקי בטיחות. הם מעולם לא נעצרו.

מה קרה הפעם? אולי העובדה שהגשתי מסלול רק לאחר הבדיקה הראשונה (מעולם לא התבקשתי), אולי חוסר תשומת לב של המפקח לרישיון אספנות, מי יודע.

 

תודה על המסמך, הוא עוזר לעניין המכס, אבל מה בדבר התחבורה? הם באותו מקום?

הרי אצטרך לעבור אותם קודם למכס.

אם הגלגל הגה משומש, אני לא חושב שתוכל להכניס אותו. אפילו אם זה אספנות :/.. צריך לבדוק את הנושא יותר לעומק

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אפשר הכל, אין מגבלה.

מועדון החמש עשה עבודה מטורפת מול משרד התחבורה עם ההקלות שהצליח להכניס.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר הכניס הגה משומש לארץ לרכב שאינו אספנות לאחר שהציג אישור מהיבואן שהוא מתאים לרכב, ואינו ניתן לרכישה כחדש

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, itaysamurai כתב:

לא מובן איך בשלב הזה החבילה היתה בידיים שלך, להבנתי (וגם מהמסמך של UPS בתגובה הקודמת) אתה מבצע שחרור ורק אז עם הניירת אתה חוזר לחברת השליחות ומקבל את המוצר.

בכל מקרה, זה שבאת והלכת בהתחלה בלי כלום, זה בדיוק החשש שלי. 

אני גר 150 ק"מ מהמקום...

אתה צריך לקבל מפדקס פרטים כמו:

באיזה ימים ושעות מגיע אליהם המפקח ?

האם הם לוקחים את המוצר למכס לבדיקה, או שהמפקח מגיע למחסן בבניין שלהם ?

 

לפי המסמך ששלחתי לך אתה מתחיל את התהליך במשרדי ממ"ן חדר 628. אח"כ ניגש למחסני פדקס להיפגש עם המפקח שמגיע אליהם, ואח"כ חוזר למשרדי ממ"ן.

כל התהליך כולל המון זמן המתנה בין לבין, אז תהיה סבלני...

  • רעיון טוב! 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, itaysamurai כתב:

לא מובן איך בשלב הזה החבילה היתה בידיים שלך, להבנתי (וגם מהמסמך של UPS בתגובה הקודמת) אתה מבצע שחרור ורק אז עם הניירת אתה חוזר לחברת השליחות ומקבל את המוצר.

 

זו שאלה מצוינת, וגם מעלה את שאלת ההמשך מה מנע ממני, כשהחבילה כבר הייתה ביד, פשוט להיכנס לאוטו ולנסוע, במקום להתעסק עם טופס טיולים ותשלומים של אגרות למיניהן :)

 

כאמור, זה היה מזמן ואני לא זוכר את כל הפרטים. אולי החבילה הייתה אצל המפקח של משרד התחבורה, ולא אצלי - והוא זה שהוציא את החלפים מהקופסא ושאלת אותי לגבי כל אחד מהם מה זה. נשמע הגיוני יותר.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 26 דקות, this_is_me כתב:

כל התהליך כולל המון זמן המתנה בין לבין, אז תהיה סבלני...

סבלנות יש, אני כבר חודש וחצי על הדבר הזה.

דווקא פנים מול פנים עם הרשויות יש לי הצלחה לא רעה, כשזה אונליין זה תקוע.

 

לפני 12 דקות, chrono כתב:

זו שאלה מצוינת, וגם מעלה את שאלת ההמשך מה מנע ממני, כשהחבילה כבר הייתה ביד, פשוט להיכנס לאוטו ולנסוע

יכלה להיות אחלה פירצה.

מייבא חלקים לרכב, נשים, טילי כתף, קוק, נותן להם להיפסל בגלל תקן חסר ואז משחרר עצמאית ישר לאוטו.

  • מצחיק 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...