Jump to content

RK

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    11,186
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

RK שיחק אותה בתאריך מאי 12

התכנים של RK היו האהובים ביותר!

מוניטין

292 טוב

אודות RK

  • דירוג
    אחראי פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    יקנעם
  • מקצוע
    עו"ד
  • Skype
    rkogan

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. באותם שנים גם הסקייהוקים שקיבלנו הופשטו לחלוטין ממערכות מתקדמות. קיבלנו אותם בלי מחשב הפצצה, עם כוונת צלב פשוטה, בלי הכנה לטילי א"א - את כל זה עשו רטרופיט בחיל האוויר על פני תקופה. רק מדגם N התחלנו לקבל משהו שהזכיר מטוס מתקדם, וזה היה ממש לפני מלחמת יום כיפור ובקושי הספיק לטייסת אחת מתוך חמש (2 בכלל היו מטוסי יד 2 מהצי). גם ה-F-16 הראשונים שקיבלנו היו אלה שיועדו לאיראן, לא במפרט שאנחנו רצינו וגם אותם שדרגנו. שוב, אנחנו לא מגדירים להם. היתרון האיכותי שלנו בא בעיקר בזה שהם לא מתערבים לנו כשאנחנו עושים מהמטוסים שלהם מה שאנחנו רוצים. לגבי ה-F-104 במלחמת ששת הימים, הרי לפי וי
  2. כי ארה"ב מפעילה עליהם לחץ, משיקוליה היא. אנחנו לא פונקציה שם. כשאנחנו קיבלנו F-15, גם הם קיבלו. כשאנחנו קיבלנו סקייהוקים, ירדן קיבלו F-104. כשאנחנו קיבלנו פטונים, גם ירדנים קיבלו. מצרים קיבלו פאנטומים זמן קצר אחרי ההסכמים איתנו. קיבלו גם F-16. עוד מדינות ערב קיבלו F-16. אני כבר לא מדבר על טנקים ונשק פשוט יותר. כל מה שאנחנו מקבלים, מקבלים גם הם, כשהחוק המוזכר דואג בעיקר לעניינים מעט יותר חסויים ממה שמותר לי לדעת, אמל"ח וכו'. והחוק וודאי לא מקנה לנו זכות ווטו או אפילו משהו שדומה לכך. להגיד שביבי הסכים לזה שארה"ב תמכור נשק (או לא תמכור) משול לזה שאני אסכים לחבר פורום פלוני (או אאסור אליו) לשכב עם
  3. במילים יותר גסות מה שכתב חן - ארה"ב שמה אלף זין על מה שישראל חושבת על מכירת הנשק למדינות ערב. אנחנו לא בפוזיציה לאשר, לא לאשר, להתנגד, לקבל, לתת גושפנקא או כל דבר חוץ מלהביע דעה שאם תודפס על נייר רך מספיק, ינגבו איתה את התחת. ארה"ב מכתיבה לנו מה למכור יד 2 - לראיה, רק לאחרונה, עסקת הברקים לקרואטיה שטורפדה, ובעבר היותר רחוק כפירים, פאלקון ופרוייקט הלביא. אנחנו לא פונקציה בקביעת מדיניות מכירת הנשק של ארה"ב.
  4. אני מניח שהוא כבר עושה את זה בניד פור ספיד. במציאות זה עובד מעט אחרת.
  5. RK

    דייהטסו אפלאוז

    אאל"ט זה אכן הבורג.
  6. RK

    דייהטסו אפלאוז

    סרק נמוך, גיר עייף. יש כיוון לסרק, שכחתי איפה לצערי, אין לי אפלאוז מ-2012...
  7. RK

    דייהטסו אפלאוז

    כל עוד לא הכניסו מים למערכת הקירור, האמינות של האפלאוז מוחלטת. היו לי 2 - ls 92 קרבורטור ידנית שירשתי מאבי (הוציא מהחברה עם אותה הנחת העולים שדיברו עליהכאן) עם אזור ה-280k ק"מ והלכה טוטאל ב-341010, ו-gli 97 הזרקה אוט' (לבנה כמו של פות"ש) שקניתי עם קצת מעל 100k ק"מ בהבנה מוחלטת שזה רחוק מהמספר האמיתי. נסעה כשלוש שנים קצב הרגיל שלי, 3k ק"מ בחודש מדן ועד אילת, עד שעשיתי תאונה, מכרתי as is, האוטו שוקם ואחרי זה כמה שנים טובות הייתי רואה אותה על הכביש, במצב מעולה.
  8. פות"ש, אתה בן נהדר, מי יתן ולא תדע עוד צער. סיפור מרגש ומדהים.
  9. RK

    דייהטסו אפלאוז

    בשנות הקסם שלה האפלאוז הייתה, כנראה, היפנית מס' 2 בשוק (אחרי הסיוויק שפיץ), אבל אחרי זה רוב המתחרות שלה, כמו שכתב איציק, יצאו עם דגמים חדשים (הסיוויק העגולה, קורולה חדשה, סופר לאנסר, אימפרזה) וזה השאיר את האפלאוז, פחות או יותר, מול הניסאן סאני, עד שגם היא הוחלפה באלמרה, והאפלאוז הזדקנה לה עד מתיחת הפנים המזעזעת של 98 ומותה עם תום המילניום. חבל, היא היא הייתה מכונית מאד פרקטית, קלילה, נוחה, זריזה ומתנהגת היטב.
  10. 6 עמודים ואף אחד לא העלה את זה: נו באמת...
  11. 15 ק"מ/ל' בפרופיל עירוני זה לא רע. הרבה תלוי באופי הנהיגה, זה לא נוסחת קסם. אשתי עושה 12.5 ק"מ/ל' ברכב שלה, כשאני עולה עליו אני מגיע לסביבות 10-11. כל אחד נוהג, ובעיקר מאיץ, אחרת.
  12. לא לרכב על הבלם ולמעשה לא לווסת את המהירות עם הבלם - זה גורם לגיר לשחוק את המצמד. לאחר תחילת נסיעה לא לזחול, אלא להגיע למהירות סבירה בה מרגישים שההילוך השתלב והרכב נוסע חלק.
  13. המכנה המשותף אבד? יש אנשים שלא היו חלק מאותו מכנה משותף. אף אחד לא מונע מהם להיות פעילים באוף טופיק, או לחלק עצות לחיים (לעתים רבות חבל שלא מפריעים להם אבל היי, אנשים מבוגרים וזה). השאלה היא למה אותם האנשים, אשר התחום המוטורי מהם והלאה, מוצאים לנכון להטיף לאנשים שהתחביב שלהם, שכפי הנראה די משמעותי בחייהם, בפורום שסובב את התחום הזה. נשגב מבינתי. יש מספיק תחומים בחיים שאני לא מתחבר אליהם. נחש מה - אני לא נכנס למקומות שהוקמו למענם ואומר להם שאני לא מתחבר אליהם, או שהם טועים. עניין של נימוס בסיסי.
  14. בגדול - תימנע מלזחול על חצי קלאץ' (צריך טיפה לאמץ את החושים, אבל בסופו של יום זה לא מדע טילים) ותימנע מלשבת על הקלאצ'ים בעליה. מה המשמעות המעשית? בתנועה זוחלת - תקפיד שההילוך ישתלב (והמצמד יוצמד במלואו). כשהמצמד לא משולב במלואו זה יוצר הן בלאי מואץ והן חום יתר בתיבה. אל תווסת את מהירות הרכב עם דוושת הבלם, שכן זה בדיוק מה שיביא אותך למצב הלא רצוי. גם אם זה אומר טיפה לפתוח את הפער מהרכב שלפנים ולא להיות צמוד אליו. כנ"ל בזינוק בעליה - אל תשעין את המכונית על המצמד, תשתמש בבלם, ולאחריו תאיץ באופן שישלב את המצמד כמה שיותר מהר.
×
×
  • Create New...