Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני הזמנתי היה צבע שחור, אבל סיוט לתחזק אותו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני כשעה, בנס כתב:

תתחדש אח יקר. באופן מקרי לחלוטין גם אני מכרתי i10 ומחכה ל c3 שצפוי להגיע השבוע. ההחלטה התקבלה אחרי נסיעת מבחן של חצי שעה שמבחינתנו היתה נוקאאוט לשאר דגמי המיני/סופרמיני שיש בארץ ושנסענו גם בהם. הערה קלה לתנאים:

יש הנחה 5000₪- לפותחי חשבון בדיסקונט (פתחנו חשבון וקיבלנו את ההנחה). יש גם טרייד אין במחיר מחירון בין 2-5 שנים. זה היה לנו חשוב כי בתכנון לעבור לחשמלי בשלב יותר בוגר של הטכנולוגיה. תהנה !

אין שחור. הגג של כולם שחור, צבע הרכב לבן, אדום מיטלי, כחול מיטלי או אפור מיטלי. לקחתי אפור כי הניגוד בין הלבן לגג השחור פחות דיבר אליי. בצבע האפור הגג השחור "נעלם" מהעין. 

תודה איש יקר,

קודם כל, יש צבע שחור. לפחות היה. כי הציעו את זה לאשתי במעמד ההזמנה.

דבר שני, לא ידעתי שבנק דיסקונט מחלק ככה כספים, או 5000 שקל לכל דיכפין, בלי אותיות קטנות, או תנאים מסויימים. [כגון הלוואות למשל או התחייבויות אחרות מצד הלקוחות]

ראית אי פעם בנק גדול שמפרסם תנאים, הגורמים לו להפסיד כסף ?

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם (נערך)

אל תדאג לבנק, להפסיד הוא לא מפסיד...

יש לו שיקולים שבסופם שורת הרווח שלו גדלה, גם אם נקודתית הוא "מפסיד" משהו.

וזה גם לא כל דיכפין, ואנחנו לא יודעים מה הולך מאחורי הקלעים בין הבנק ליבואן.

ויכול להיות שיש לו גם בנפיט כזה או אחר בהגדלת מספר החשבונות.

זה בגדול. אני לא מכיר ספציפית את המבצע ואת האותיות הקטנות שלו.

 

גם יבואני רכב ודו"ג מתחזקים מועדוני לקוחות שעולים להם כסף,

אבל משתלמים להם בהמשך.

נותנים לך - תיקח, מרביצים לך - תינשך...🙃

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם

בוא ננסה קצת להגיע לעובי הקורה.

 

עברתי על התנאים של דיסקונט, המבצע מתנהל כך:

אתה חייב לקחת הלוואה מהם. ב-לפחות 50000 שקל, וזאת כדי להגיע להנחה המקסימלית של 5000 שקל.

ואז אתה משלם במעמד ההזמנה את ה-5000 שקל מתוך ה-50000 שקל [ שהם באפליקציית "הארנק הירוק"] שדיסקונט מעביר לך לעו"ש, אחרי פתיחת החשבון אצלהם.

הם מציעים ריבית פריים, [של הבנקים, ולא מה שמפרסמים בערוץ 2], פלוס 0.2% .

ז"א הריבית על ההלוואה היא בסך הכל, 5.45 % .הריביות מחושבות לפי ההכרזה האחרונה מיוני 2026 .

 

הם לא מפרסמים באתר את ההחזר, אבל עשיתי את החישוב שלהם בעצמי.

לפי תקופת ההחזר של 36 חודש ,החשבון  הוא כזה:

סכום הקרן: 50000 - ריבית הפריים 5.25 - פלוס 0.2, לפי "מבצע דיסקונט" -סה"כ 5.45- תקופה של 36 חודש.

לפי החשבון שלי, הבן אדם משלם כל חודש כ-1510 שקל קבוע. הוא יחזיר בערך 54320 שקל לבנק. ז"א הריבית שישלם היא כ-4320 שקל. על הנייר הרוויח כמעט 700 שקל. או לקח הלוואה [כמעט] ללא ריבית. לא רע בכלל. כל זה בתנאי שלא יהיו שינויי ריביות.

 

בל לא נשכח, שפתיחת החשבון כרוכה בהעברת משכורת חודשית אליהם, גביית עמלות במשך 36 חודש, פתיחת תיק הלוואה, ואולי גם העברת החשבון שיש לו בבנק אחר, כולל כרטיסי אשראי, אליהם. או שיש לו מספיק כסף כדי להתנהל עם 2 חשבונות בנקים ? אולי...

אז הנה, גיליתי. בסופו של דבר כן אפשר להוציא מהם כמה שקלים.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, yossiaviel כתב:

תודה איש יקר,

קודם כל, יש צבע שחור. לפחות היה. כי הציעו את זה לאשתי במעמד ההזמנה.

דבר שני, לא ידעתי שבנק דיסקונט מחלק ככה כספים, או 5000 שקל לכל דיכפין, בלי אותיות קטנות, או תנאים מסויימים. [כגון הלוואות למשל או התחייבויות אחרות מצד הלקוחות]

ראית אי פעם בנק גדול שמפרסם תנאים, הגורמים לו להפסיד כסף ?

 

 

 

 

אני קניתי עם ההנחה של 5000₪- והבנק נותן בלי אותיות קטנות ואין שום הלוואה. זה עובד ככה:

אתה פותח חשבון בדיסקונט וקונה 50000₪ לארנק הירוק. מהחשבון נמשכים 45000₪ ובארנק מופיע 50000₪ (@yossiaviel ההלוואה למי שאין כסף, לא למי שיש) ואתה משלם ליבואן 50000₪ עם הארנק. כל חצי שנה אפשר לטעון את הארנק עד 50000₪ ולשלם למגוון עסקים. הבנק נותן 10% מהסכום.

חוץ מזה, במעמד הפתיחה גם מקבלים הלוואה 30000₪ בלי ריבית. מחזירים 30000₪ ב 36 תשלומים של 833₪. למי שמעוניין. לקחתי גם את זה. כסף בחינם

עריכה אחרונה על ידי בנס
פורסם
בתאריך 19.6.2026 בשעה 09:30, mottis כתב:

יש בלם יד חשמלי בלי AUTO HOLD???, חוץ מחסכון במקום מה זה נותן?

בשום דגם של סטלנטיס שיש לו DNA של PSA אין AUTO HOLD. הפתרון הידני הוא להפעיל בלם יד חשמלי בזמן עמידה, ולחיצה על דוושת הגז תשחרר אותו, בדיוק כמו שפועל AUTO HOLD.

בדגמים בהם יש בקרת שיוט אדפטיבית, הפעלה שלה בזמן עמידה מהווה תחליף ל- AUTO HOLD, הרכב פשוט יעמוד על 0 קמ"ש.

The older you get, the better you used to be

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, בנס כתב:

אני קניתי עם ההנחה של 5000₪- והבנק נותן בלי אותיות קטנות ואין שום הלוואה. זה עובד ככה:

אתה פותח חשבון בדיסקונט וקונה 50000₪ לארנק הירוק. מהחשבון נמשכים 45000₪ ובארנק מופיע 50000₪ (@yossiaviel ההלוואה למי שאין כסף, לא למי שיש) ואתה משלם ליבואן 50000₪ עם הארנק. כל חצי שנה אפשר לטעון את הארנק עד 50000₪ ולשלם למגוון עסקים. הבנק נותן 10% מהסכום.

חוץ מזה, במעמד הפתיחה גם מקבלים הלוואה 30000₪ בלי ריבית. מחזירים 30000₪ ב 36 תשלומים של 833₪. למי שמעוניין. לקחתי גם את זה. כסף בחינם

האם הבנתי נכון ?

 

הבנק נותן לך, בלי הלוואה 5000 שקל, בלי אותיות .

אח"כך אתה "קונה" 50000 שקל לארנק הירוק ?

מה זה קונה? תסביר את עצמך ? קונה? או חינם ?

אין הלוואה, אין ריבית, אין אותיות, אין התחייבויות משום סוג שהוא....

ההלוואה למי שאין כסף, כי לך היה כסף.

כל חצי שנה הבנק מחלק 5000 שקל חינם..כי אתה מטעין 50000 מהכסף שיש לך,

בסוף לקחת גם 50000 וגם את ה-30000 ??

[וקיבלת עוד 10% על זה]

ואני שואל איפה ה-9.000.000 פראיירים בארץ שלא מנצלים את זה? כי דיסקונט מחלק חינם כסף...

אגב, יש לי חשבון שם גם. עכשיו בגללך הבנק יפשוט רגל.

במקומך הייתי סוגר את כל ה-80000, ויחד עם המתנות שלהם זה יוצא יותר. עם ריבית של פותחי חשבון חדשים של לא פחות מ-5.5% לשנה, עם אפשרות לקבל רק את הריבית כל חודש, והקרן תישאר 80K . 

יש לך הצעה בשבילי לגבי הפקדונות ??

 

פעם הבא תשים לפחות "סמייל" .

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם
לפני שעה, yossiaviel כתב:

האם הבנתי נכון ?

 

הבנק נותן לך, בלי הלוואה 5000 שקל, בלי אותיות .

אח"כך אתה "קונה" 50000 שקל לארנק הירוק ?

מה זה קונה? תסביר את עצמך ? קונה? או חינם ?

אין הלוואה, אין ריבית, אין אותיות, אין התחייבויות משום סוג שהוא....

ההלוואה למי שאין כסף, כי לך היה כסף.

כל חצי שנה הבנק מחלק 5000 שקל חינם..כי אתה מטעין 50000 מהכסף שיש לך,

בסוף לקחת גם 50000 וגם את ה-30000 ??

[וקיבלת עוד 10% על זה]

ואני שואל איפה ה-9.000.000 פראיירים בארץ שלא מנצלים את זה? כי דיסקונט מחלק חינם כסף...

אגב, יש לי חשבון שם גם. עכשיו בגללך הבנק יפשוט רגל.

במקומך הייתי סוגר את כל ה-80000, ויחד עם המתנות שלהם זה יוצא יותר. עם ריבית של פותחי חשבון חדשים של לא פחות מ-5.5% לשנה, עם אפשרות לקבל רק את הריבית כל חודש, והקרן תישאר 80K . 

יש לך הצעה בשבילי לגבי הפקדונות ??

 

פעם הבא תשים לפחות "סמייל" .

 

אתה יודע מה זה הארנק הירוק ?

אם לא תקרא בדיסקונט מה זה. מאוד פשוט להבנה

https://www.discountbank.co.il/private/communication-channels/green_wallet/

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, בנס כתב:

אתה יודע מה זה הארנק הירוק ?

אם לא תקרא בדיסקונט מה זה. מאוד פשוט להבנה

קראתי. הבנתי.

הבנק אשכרה מחלק כסף לקניית רכבים.

הכל בסדר. שכנעתם אותי.

חוזר בי מכל מה שרשמתי לגבי עניין "הארנק הירוק" !

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם
בתאריך 19.6.2026 בשעה 14:56, KoF-sHeLeG כתב:

הדבר היחיד שהיה חסר לי ברכב אם הייתי שוקל לרכוש אותו, כנראה ברמה של דיל ברייקר, זה כניסה והנעה ללא מפתח. בשנת 2026 עצם המחשבה שאצטרך להוציא כל פעם מפתח מהכיס/תיק מעיקה.

חוץ מזה חבל שאין בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב. אבל החשיבות של זה כבר תלויה בסוג השימוש ברכב.

🙂 לא כולם כמוך.
אני שונא Keyless מכל סוגיו כי כבר אין פעולה פוזיטיבית של פתיחת ונעילת הרכב, כנ״ל לגבי התנעה, ותקלות טכניות תמיד יכולות לגרום לרכב לא להינעל כשאתה מתרחק, בלי שאתה יודע (והייתי לשעבר מעורב בפיתוח של הפרוטוקולים של Blutooth ומכיר את אלה של NFC -- ממש לא רצוי להסתמך עליהם). זה אמנם לא יפסול אצלי רכב, אבל הייתי מוכל לשלם *יותר* עבור רכב עם מפתח מהסוג הישן, כל עוד עדיין יש שלט IR לפתיתח דלתות שבשלט חבוי מפתח פיסי שיכול לפתוח את הרכב -- כך זה במכונית הנוכחית.
מבחינתי Keyless זה פתרון לבעיה שלא קיימת.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם

אני דווקא אהבתי, היה לי בקליאו 5, זה נחמד להגיע לרכב בלי להוציא כלום, ולא צריך לסגור. 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 19.6.2026 בשעה 14:54, Derish כתב:

תודה על השיתוף, מפתיע (ונחמד מצדם) שבכלל יש גלגל רזרבי. 

 

מה בער לכם כ"כ לקנות את המכוניות הראשונות שירדו מהאוניה? מדבריך נשמע שאילו הייתם ממתינים כמה חודשים, הלחץ עשוי היה לרדת ואולי הייתם מקבלים תנאים יותר נוחים ומבחר יותר רחב. 

 


כאופנוען עשרות שנים, שם אין גלגל חלופי, מעולם לא נתקלתי בקיט ניפוח שעובד יותר מ-40% מהזמן גם אם החור הוא בסוליית הצמיג.
וכמובן קיט כזה לא עוזר כלום אם החור בדופן, או שהגלגל נצבט רציני במהמורה, או הג׳אנט חטף מכה מספיק רצינית כך ש שהתעקם.

אז מסתבר שיש יצרני מכוניות שמסמנים שווקים מסויימים כשווקים שמחייבים גלגל חלופי (גם אם רק דונאט לשימוש זמני במהיות מוגבלת).
למיטב ידיעתי בכל דגמי סקודה שנמכרים בארץ הלא חשמליים, גם הזולים ביותר, כלול גלגל חלופי. דווקא בדגמים היקרים יותר של קופרה/סיאט אין, ובזולים יש. כנ״ל פולקסוואגן.

בחשמליות ופלאג-אין בד״כ אין מקום לזה (אבל יש חריגים: בנירו ובקונה החשמליות וההיברידיות יש מקום ייעודי, ובאוסטרליה -- עוד שוק שבו גלגל חלופי נחשב נחוץ בגלל מרחקי נסיעה פוטנציאלים מאד ארוכים ורחוקים מפנצ׳ריה -- בקונה החשמלית יש גלגל חלופי שמגיע סטנדרד.)

עבורי זו תכונה מספיק חשובה שלא אקנה רכב שאין בו גלגל חלופי או מקום נוח בו אני יכול לקנות ולאחסן כזה באופן קבוע (בד״כ מתחת לרצפת המטען).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 24 דקות, PinkDolphin כתב:

כאופנוען עשרות שנים, שם אין גלגל חלופי, מעולם לא נתקלתי בקיט ניפוח שעובד יותר מ-40% מהזמן

לא מכיר את הקיטים לרכב, אבל אם הם מבוססים על קצף, 40% זה אופטימי מאוד.

קצף או כל ספריי דומה מעולם לא עבד לי.

באופנועים עם טיובלס תמיד נשאתי איתי ערכת תולעים ובלוני CO2 קטנים,

וכמה שאני זוכר מעולם לא הכזיבו, גם כשהיה לי חתך בצמיג של כ-2 ס"מ.

הגלגל איבד אוויר במקרה הזה ודרש ניפוח חוזר מדי כמה זמן, אבל הגעתי מהצפון למרכז על הגלגלים.

הבעייה היחידה עם תולעים זה שצריך לזהות את החור, ולא תמיד זה פשוט.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...