Jump to content

PinkDolphin

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של PinkDolphin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גודל הסוללה הוא 66kWh, גם לדגם היוצא (אגב, אין שום הבדל במע׳ ההינע בין היוצא לחדש). GM לא תמשיך את קו המוצרים כי יש לה קו חשמלי חדש לגמרי (ויקר הרבה יותר), אבל ככל הנראה תייצר ותמכור את הבולט החדש ואת ה-Bolt EUV (גירסה שכמעט זהה, קצת יותר קרוסאובר בעיצוב -- 15 ס״מ יותר ארון ו-2 ס״מ יותר גבוה) עם אותה מע׳ הינע.
  2. אין שום הגיון במחיר הזה, או לייבא את הגירסה הזו. מה שיש בו כרגע מחסור בארץ זה חשמליות בתחום המחיר הבינוני עם טווח גדול. צ׳מפיון צוטטו כבר כמה פעמים בעיתונים כמי שייבאו את האנייאק השנה, עוד לפני ה-ID.4 או ה-ID.3 . הדגם הרלוונטי (לדעתי האישית, אין לי קשרים אצל היבואן) יהיה ה-iV 80, ואני לא רואה סיבה שהוא יעלה יותר מ-220000 ש״ח. 390 ק״מ טווח WLTP זה כ-300 ק״מ בכביש מהיר עם מזגן -- לא מספיק להגיע מהמרכז לאילת ללא עצירת ביניים עם קצת טווח ביטחון. לדגם ה-iV80 שי כבר טווח כביש מהיר של 385, שזה כבר סביר.
  3. שלום, בעקבות ״ארוע״ (מישהו דפק את המכונית שלי בחניון בזמן שהייתי בקניות בסופר ולא השאיר פרטים), אני הולך להפעיל את הביטוח המקיף שלי. מדובר בנזקי פח/פלסטיק בלבד. הרכב הוא סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2017. בגלל הפרש ההשתתפות העצמית, אני מעוניין להישאר עם מוסך הסדר. אני חדש באזור (נתניה), ואין לי נסיון עם הפחחים המקומיים, אז מעדיף לא לבחור במוסך באופן אקראי לגמרי ומחפש המלצות (חיוביות או שליליות) לגבי מוסכי ההסדר הבאים. אף אחד מהם לא מתמחה בסיטרואן, אבל כיוון שמדובר בפגיעות פח/פגושים בלבד, אני מניח שזה לא משנה. 1. דורון מוטורס, פנקס 36 2. מ.ס.א נתניה, הפלדה 26 3. ניסידן נתניה, פנקס 20 4. ניסים ארביב, שכטרמן 12 5. רינת, הנגר 12 6. שגריר נתניה, יד חרוצים 8 בתודה מראש!
  4. שלום... אני חדש פה, ויש לי שאלה באותו נושא. מדובר סקודה רומסטר 2008 מבוטחת ב-AIG. עד היום המיגון כלל את האימובילייזר המקורי וקודן שהותקן ע"י היבואן כשהרכב נקנה. היום AIG מתקשרים אלי, לקראת סיום הביטוח בסוף החודש, ואומרים לי שהם רוצים להוסיף כספת אלומיניום לרכב (מי שהתקשר אלי לא היה אדם טכני במיוחד, לא ידע בכלל להסביר מה המערכת עושה ומילמל משהו על הגנה על פלאגים. די ברור שהכוונה למחשב ואולי צמתים נוספים). לא תהיה לנו עלות (מתוך ה-800 ש"ח שזה עולה, חב' ממנים ישירות 500 ו-300 הם יקזזו מהפרמיה), אבל עדיין זה נראה לי תמוה: זה לא רכב חדש, אלא בן שלוש שהמחירון שלו כ-70000. הרעיון של תקלת חשמל שתחייב פריצה מכנית משמעותית לטפל בה ממש לא מוצא חן בעיני (איך פותחים כספת כזו אם צריך? זה מחייב רתכת אלומיניום?), ועל פניו, בתור קונה פוטנציאלי של רכב משומש בן נניח 5+ הייתי נרתע ממכונית שהותקנה בה מערכת כזו. מישהו התנסה עם צרות במערכת כזו? בעיות? עוד לא ברור לי אם הם ממש יתעקשו על זה, אבל אם כן ויש לאנשים כאן נסיון רע, ייתכן שאחפש חברהאחרת שלא מתעקשת על זה. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...