Jump to content

X9500

  • פרסום הודעות

    318
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

2 עוקבים

אודות X9500

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הא, הא, הא. משעשע במיוחד. אתה מוזמן לסיבוב ואז תהיה לך תשובה.
  2. שני דברים מעצבנים במיוחד - - "הזולגים" - אלה שבפנייה בנתיב הפנימי זולגים לתוך הנתיב שלך ואפילו לא מבינים מה בדיוק לא בסדר עם זה. כדי לגוון, ישנם אלה שמצליחים לזלוג מהמסלול החיצוני לזה הפנימי שלך... נו, באמת, בשביל מה צריך את כל הקווים הלבנים האלה שמלכלכים את האספלט? - "המיוחסים" - שייסעו באלגנטיות הדרושה לאורך כל התור הממתין לפנייה וידחפו ממש בקצה, כי הרי הם ממהרים וכל האחרים עומדים שם סתם. כשמתעניינים בסיבה לתצוגה המרהיבה, בדרך כלל ינסו לזהות את המקצוע של אמא שלך.
  3. תודה. אבדוק בפעם הבאה שאוסיף ציטוט בטעות.
  4. הודעה #9, אפשר למחוק את הציטוט. לא הצלחתי למחוק באף אחת מהשיטות שתוארו, אלא אם הכוונה לזמן העריכה בלבד, כי זה כבר עבר. תודה!
  5. האם אפשר לבטל ציטוט בתגובה שפירסמתי?
  6. לגמרי חשבתי שרק אני מספיק לא נורמלי לעצור בצד ולהחליף לאיימי.
  7. למרות שעם המספרים אי-אפשר להתווכח, אהממממ... עוקפת את טויוטה... אהממממ.. מספר 1 בשווי כרגע, אבל לא הזוי להניח שמספר 1 גם באפשרות של המשקיעים לישון קצת פחות טוב בלילה שלא לומר לאבד את המכנסיים וקצת יותר אם הדברים לא ילכו כל-כך בכיוון הרצוי בעיקר שבסביבה נמצא מר א. מאסק, גאון מהחומר שפסיכיאטרים בונים ממנו ארמונות, שבמו פיו צייץ לפני חודש שמחיר המניה גבוה מידי - ואולי הוא לא, אבל בטסלה הכל - מהתאוצה ועד גרף המניה (למעלה או למטה) - נראה ומרגיש כמו טיל, אז לא בטוח שמספר 1 בשווי רלוונטי לטסלה כפי שהוא רלוונטי לחברות אחרות. בטוח שהוא לא רלוונטי למדיניות השקעה, שלי לפחות. אישית
  8. זכה להיות בין האתרים שחוו את מתקפת הסייבר בשבוע שעבר. היו שם כל מיני איחולים ואיומים עילגים.
  9. אהמממ... אני לא רוצה להיות קטנוני, אבל 7.1 שניות קצת גדול על IS250 - הנתון הרישמי שפורסם היה למיטב ידיעתי 8.4 שניות. תברר בכתובים - או לפחות תבדוק מתי מד המהירות שלך מצביע על 100 קמ"ש אמיתיים ותמדוד, אם הנתון ממש חשוב לך. ובלי קשר, דגם חביב ביותר - סע ותהנה!
  10. בגדול, אתה מפספס כמה דברים. הראשון הוא יעדי זיהום האוויר שיצרנים אמורים לעמוד בהם ב-2020 (למעשה ב-2021, כי יש שנת הסתגלות) וכמו שזה נראה כרגע אין הרבה סיכוי שיצליחו בכך. מי שלא יעמוד בדרישות יישלם, והרבה - כל גרם של CO2 לקילומטר שיחרוג מהערך הממוצע של 95 גר\ק"מ יעלה ליצרן 95 אירו כפול כל כלי הרכב שהוא מכר באירופה באותה שנה. אין מולי נתונים עדכניים, אבל קנסות מוערכים ליצרני הרכב נעים בערך בין 11 ל-39 מיליארד אירו, תלוי מי, איך ומה מחשבים. הלינק הזה ייקח אותך למחשבון שמראה את ממוצע פליטת המזהמים החזוי לכמה יצרנים וכמה קנס ישלמו בהתאמה. ואז, כדי שהמצב יהיה נורא
  11. WOW זה חתיכת אנדרסטייטמנט פרוע. מדהים, באמת. הירידה לפרטים - תענוג!
  12. 2016 - לקסוס GS 450h אוהב 1. אופי מערכת הנעה שמתאים עצמו למצב הרוח של הנהג - מנעד רחב שנע בהתאם לזווית שבין השוק וכף רגל ימין... מריחוף, שקט ורוגע מוחלטים, ועד תאוצות ביניים פסיכיות 2. נוחות מצטיינת במיוחד 3. תחושת Feel Good כללית, ניתוק סביבתי מושלם למי שאוהב את זה (אני, למשל) לא אוהב 1. אין אנדרואיד אוטו 2. תא מטען נפתח אמנם חשמלית, אבל זה קורה ל...א...ט 3. לא מיוצרת יותר עבור אירופה, וה-ES 300h ממש לא חלופה... מה יהיה?? 2016 - מזדה 2 אוהב 1. זריזה וחדה - תענוג לנהוג בה (המתלים האלה...) 2. איכות בנ
  13. לא שיש לי עודף מילים טובות לומר על דואר ישראל, אבל סביר וצפונה לחשוב כי הפקידה לא קמה בבוקר והחליטה שעבור תעודת הביטוח שלך היא לא רוצה לגבות כסף היום, אז אולי משהו באמת לא תקין בברקוד? כאמור, לא הדואר מדפיס את הטופס, אולי האש צריכה להיות מכוונת למקום אחר?
  14. נו באמת. אביר הצדק הדואג לאזרחים... עישון הורג יותר ומייצר גם נפגעי עישון פאסיבי - יותר אפקטיבי לאסור את העישון בחוק, לא? ולמרות זאת זה לא יקרה - חשבת למה? יש עוד כמה סוגי "טימטום" שאם לא היו מתאפשרים חוקית היו חוסכים בחיי אדם - גם הם לא יאסרו בחוק, אבל עם הגישה הנאיבית שלך לא סביר שיש טעם להמשיך ולפרט.
×
×
  • Create New...