Jump to content

X9500

  • פרסום הודעות

    350
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

27 נייטרלי

2 עוקבים

אודות X9500

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • איזה רכב יש לך?
    Lexus GS 450h

צפיות אחרונות בפרופיל

1,236 צפו בפרופיל
  1. אה, אז אם השרשור סובל גם אופנועים, להלן שניים אהובים במיוחד מתוך האחד עשר שהיו ברשותי לאורך השנים... Cagiva Freccia C10R שהיתה מופרעות לשמה למרות מנוע שתי-פעימות צנום בנפח 125 סמ"ק, ו-R750 שהיה מופרע הרבה יותר אבל היה אלגנטי מספיק כדי להביא אותנו לחופה ביום החתונה (אמיתי לגמרי)...
  2. לימוד נהיגה על סובארו לאונה, ונהיגות ראשונות על פורד קורטינה 1.6 וסיטרואן GSA Pallas, שתיהן רחוקות שנות אור מהמכונית הראשונה שקניתי, רנו 5 GT Turbo שהייתי מחזיר בשמחה לחנייה שלי, אם רק הייתי מוצא.
  3. לגבי C3, יש הבדל משמעותי בין הדגם שנמכר עד סוף 2016 (דור-2) לבין דור-3 שהחל להמכר כאן בסביבות מרץ 2017.
  4. X9500

    מבחן דרך: פיג'ו 208

    C3 באמת מאובזרת פחות ונראית יותר קונבנציונאלית בתא הנוסעים מ-208, בטח שהתנהגות הכביש שלה נחותה מבחינת ניהוג מזו שבקורסה ו-208, אבל לא כל מי שקונה רכב בסגמנט הזה או בכלל מתעניין בתקיפת אייפקסים וקיזוז עוד 1.3 שניות בכיכר כשהוא\היא בדרך לסופר. אם כבר, נוחות בנסיעה עירונית היא כנראה מדד יותר רלוונטי לרוב המכריע של הרוכשים וכאן ה-C3 עדיפה על שתי האחרות. גם 5 שנים אחריות מול 3 זה פקטור שמדבר אל לא מעט אנשים, ובסופו של יום מדובר גם במחיר נמוך באלפי ש"ח. השוואה בדיוק הניהוג הרבה יותר רלוונטית בדגמים שהם קצת שונים בייעוד שלהם.
  5. X9500

    מבחן דרך: פיג'ו 208

    208 היא ממתק אמיתי עם בעייה פוטנציאלית, i-Cockpit יכול להיות דיל-ברייקר. למרות הרבה מעלות טובות אישתי פסלה לצערה את ה-208 בדיוק על זה והלכה על משהו אחר.
  6. מערכות בטיחות הן קריטיות רק כשיש משפחה? אוקיי... לגבי לקסוס IS, הדגם הנוכחי שנמכר כאן לא ממש חורך כבישים והמחליפה, כמו שצויין מעלי, או-טו-טו כאן בגרסה ממש לא היברידית - אבל השמועות מדברות לא על מנוע 2.0 טורבו 240 כ"ס אלא על 3.5 V6 אטמוספרי עם 311 כ"ס, וביצועים בקו ישר לא תהיה הנקודה החלשה שלה.
  7. סטיגמות באמת קשה לשנות אבל אפילו במחוזותינו סטיגמות עשויות להשחק. דוגמאות? סקודה, קיה וכן - גם מאזדה, לגמרי. למעשה, אם יש יצרן mainstream שבגלוי מצהיר על כוונתו לעלות מדרגה מבחינת המיצוב (וכפועל יוצא גם מבחינת האיכות הנתפסת והמוחשית של המוצר) זו מאזדה שנטשה את חזון ה-ZOOM ZOOM הפסאודו-ספורטיבי-עממי ועברה למוטו שנקרא FEEL-ALIVE עם מילות מפתח כגון Japanese Mastery, Craftsmanship, Artful Design... מאזדה הנוכחית, עם אחיזת שוק עולמי קטנה יחסית, הודיעה כבר לפני כשנתיים שתחרות עם מוצרים בשוק נון-פרימיום לא תאפשר לה לצמוח ולכן דווקא מוצרים דוברי גרמנית הושמו על הכוונת עם הצהרת כוונות מעניי
  8. כלומר, יש אישור רק למי שנוהג ברכב שהניהוג שלו "מתקשר" להעלות חיוך גדול על הפנים כשהוא נוהג ברכב ולא רק נוסע בו? הנאה מנהיגה יכולה להיות מנהיגה ברכב מתקשר - אתה כנראה נהנה מנהיגה ברכב מתקשר, בטוח שגם אחרים ממש כאן בפורום ויכול להיות שגם אני. הנאה מנהיגה יכולה להיות מנהיגה ברכב לא מתקשר - אז אין צורך להתיימר ולהגדיר אוניברסלית מה זו הנאה מנהיגה.
  9. X9500

    תוסף דלק אקו סייב

    אני ארשה לעצמי להגיב במקומו - יצאת יאבש.
  10. X9500

    תוסף דלק אקו סייב

    אקו סייב, האם אפשר בבקשה לקבל תשובה עניינית לשאלה הבאה? אם המוצר שלכם מסוגל לספק (ציטוטים מאתר האינטרנט שלכם) "חסכון מוכח בשיעור של בין 20%-40% בתצרוכת הדלק", "הפחתה משמעותית של כ-70% בזיהום האוויר" ו"לשפר את פעולת בעירת הדלקים וביצועי המנוע" - 3 פרמטרים שכל יצרן כלי רכב מכל סוג שהוא עשה\עושה\יעשה ה-כ-ל כדי להצליח לפתח, אתם יכולים בבקשה להסביר מדוע אתם לא פונים אליהם (או הם אליכם) ולא רק על מנת להרוויח עסקית - אלא גם על הדרך לייצר רעידת אדמה בעולם הרכב, כזו שלא קרתה מאז המצאת הגלגל - וכן לפעול לטובת "...to save our planet"? מה אנחנו, חסרי הבינה שמקשקשים בפורום, וכן כל ע
  11. לרגע לא מזלזל באיכות החומרים של פיג'ו עדכנית, אבל 508 לא ממש בסביבת המימדים של גולף ולמרות שפות"ש לא הגדיר גבולות גזרה, מדובר על אורך של כמעט 50 ס"מ יותר - האיזור של פאסאט.
  12. קצת יותר גדולה חיצונית בכל הכיוונים ומאה ש"ח עודף בלבד מהטווח הגבוה בתקציב שלך, אבל אם אתה לא רוצה להתבאס מאיכות חומרים מול גולף אולי שווה להעיף מבט על לקסוס UX200.
  13. X9500

    תוסף דלק אקו סייב

    אקו סייב, תודה. סוף סוף קצת צחוקים בשנה המחורבנת הזו. עברו פחות או יותר 135 שנה מאז המצאת המכונית הראשונה. סביר להניח שבכמה עשרות השנים הראשונות צריכת דלק נמוכה ובטח זיהום אוויר לא היו במרכז תשומת הלב של מהנדסי חברות הרכב, אבל בוודאות מוחלטת ניתן לומר שבאיזשהו שלב תעשיית הרכב השתדלה לפתח מנועים שיצרכו ויזהמו פחות. FAST FORWARD כמה שנים. בתקופה הנוכחית יצרני רכב מזיעים ויורקים דם הרבה יותר מתמיד, עם חרב רגולציה מטורפת על ממוצע מזהמים בשוק האירופי שנכנסת לתוקף ממש עכשיו וקנסות שמאיימים למחוק מעל פני האדמה יצרני רכב - כלומר, יושבים אלפי מהנדסי רכב - וכמוהם ישבו
  14. יכול להיות, אבל זה אישו רק אם אתה מסיע נוסעים מאחור או בעניין 3 כסאות בטיחות לילדים מאחור. לא חושב שלילדים בגיל מבוגר יותר יפריעו כמה ס"מ פחות (הכל טוב כל זמן שלמסך הסלולרי יש מקום...)
  15. הלבטים שלך דומים לאלה שהיו לי עד לפני כמה ימים. אישתי נוהגת משנת 2016 במזדה 2 Pure White שאו-טו-טו עוברת לבן, נוהגת פחות מ-10K ק"מ בשנה כשרובם בעיר. נסיעת מבחן ב-C3 היתה עבורנו משכנעת מאוד, אבל ממש. גרסת Shine Pack הוזמנה, הרכב יגיע לארץ במרץ 2021. העפנו מבט גם על 208 שמרגישה יותר מודרנית בתא הנוסעים (עיצוב מעניין, משטחים רכים כמעט בכל מקום אבל ה-i-Cockpit יכול להוות בעייה של ממש מבחינת תנוחת ישיבה), נראית מצויין גם חיצונית, למרות שלעניות דעתי ה-C3 נראית הכי טוב חיצונית בסגמנט הזה ובכל מקרה מבחינת נוחות בנסיעה אין בכלל השוואה - רמת הנוחות של ה-C3 באמת מצטיינת. גם הקליאו נדגמה
×
×
  • תוכן חדש...