Jump to content

X9500

  • פרסום הודעות

    390
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

48 נייטרלי

2 עוקבים

אודות X9500

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • איזה רכב יש לך?
    Lexus GS 450h

צפיות אחרונות בפרופיל

1,456 צפו בפרופיל
  1. באינטרנט המוכר משלם כברירת מחדל? בסניף הדואר זה לא בהכרח כך - למרות שזו חובתו של המוכר לוודא שהבעלות הועברה.
  2. אם אתה שואל על ה-GS, אז כן - בקו שמתחת לתא המטען.
  3. אכן, חיים יחסית קלים למצבר במכוניות היברידיות. הנ"ל פעל משנת 2010 בלקסוס GS 450h ופרש לפנסיה לפני שבועיים.
  4. X9500

    ג'נסיס G70 בישראל

    יותר מסביר להניח שג'נסיס מיישמים את רף האיכות שיש בתא הנוסעים של G80/GV80 גם בשני הדגמים הקטנים יותר. "מלטפי דשבורדים" מקבלים עור ברווז בתאי הנוסעים של דגמי ה-80. שווה להגיע לאולם התצוגה בהרצליה אפילו רק כדי להתרשם מהצליל החרישי של המנוע שמזיז את המושב.
  5. לא יכול לעזור לך לגבי IS אבל מכיר מצויין את ה-GS (דור 3 עד 2011 ודור 4 האחרון שיוצר). אתן לך תשובות כלליות לשאלות שהועלו, אבל כדי שהחבר שלך יבין טוב יותר כדאי שתיתנו עוד כמה פרטים לגבי מה הוא מחפש בדיוק. עלויות אחזקה - גבוהות יותר מרכב "משפחתי ממוצע" אבל נמוכות יחסית לקטגוריה של ה-GS (סדרה 5, E-class, A6, S90, XF) - הן טיפולים והן ביטוח גם בלקסוס קיימת אחריות מורחבת לסוללה ההיברידית עד שהרכב בן 10 שנים, עולה כמה מאות ש"ח וכרוך בבדיקה במוסך. בדגם 2010 שהיה ברשותי ועבר לאבי בוצעה החלפה לסוללה חדשה שהוזמנה מיפן בלי בלבולי מוח ואותיות קטנות ובעלות אפס ש"ח (יש לציין שלא הי
  6. ...Here we go again לדעתי כלי רכב דובר גרמנית מאיזור חיוג 2010 שעומד מושבת כדי לא למכור כליה תמורת חיישן מאבד משהו מהיוקרה שלו, לא? מעבר לכך, ממליץ על סקירת תאי נוסעים - שלא לדבר על המכניקה - של אותם כלים בן 10+ ואז לערוך השוואה לאופן ההזדקנות מול לקסוס, למשל.
  7. אובייקטיבית, רשימת הפריטים בדגם היקר שווה תוספת כספית מבחינת תועלת\הנאה שאתה, כנהג, תפיק. האם זה משתלם כספית? רק אתה יכול לדעת. מהפריטים שלא ציינת כחשובים לך אני אתייחס לאלה - טעינה אלחוטית - סופר נוח אם הסלולרי שלך תומך בזה. חלון שמש - לטעמי, כל התחושה ברכב משתנה לחיוב, בכל נסיעה. חימום מושבים - נראה על פניו מיותר בארץ אבל גם אם יש 10 מעלות בחוץ ולא מינוס-משהו כמו בחו"ל התחושה בימים כאלה היא די נעימה. תאורת LED - אביזר בטיחות. אם הגעת ל-LED מקסנון כנראה לא תחוש בהבדל משמעותי אבל אם ברכב הנוכחי שלך יש הלוגן אתה בהחלט תראה שינוי לטובה.
  8. X9500

    מה נחשב מהיר בעינכם?

    אם מדברים על מהיר בקונטקסט של תאוצה בלבד, לדעתי אפס למאה זה לא חזות הכל לתאוצה בקו ישר. יש דגמים מסויימים שזוכים לקבל תיבות הילוכים עם יחסי העברה המאפשרים הגעה ל-100 לפני החלפה להילוך הבא אבל תחושת מהירות ניתן לקבל אפילו במכוניות ש 100-0 אצלן הוא ממש לא נתון מרגש, טורבו-דיזל עתירות מומנט ירשימו במהירויות ביניים וסל"ד נמוך אבל לא יחשבו למהירות. מעבר לכך, הכל עניין של תחושות אישיות ו"זכרון שריר" של מידת היצמדות הגב למושב ביחס ישר ללחיצה על הדוושה הימנית. ביום-יום אני מתנייד ברכב שבשלווה סטואית יורד משש שניות למאה, אבל מרשים הרבה יותר בצבירת קמ"שים מ-100 קמ"ש וצפונה או בתאוצות ביניים
  9. גם אם 3008 סחיר למדי, יש להניח שמכירה עתידית עם אחריות לא תאפשר לך למכור במחיר גבוה בכמה אלפי ש"ח יחסית ל-3008 ללא אחריות. למרות ששכיחות תקלות עולה עם הזמן נשמע קצת אפוקליפטי שרכב בן 5-4 שנים המטופל בצורה סבירה ושאינו "לימון" יהיה זקוק לתיקונים בעלות של אלפי ש"ח אלא אם אתה ממש מתכוון לא לתחזק אותו - ובכל מקרה חוסר תחזוקה ימנע ממך את היכולת לממש אחריות, גם בתוך 3 השנים הראשונות.
  10. חיצונית, אתה יכול שלא לאהוב את הפרופורציות שבין אורך, רוחב וגובה, אבל מרווח הפנים בסיריון גדול ביחס למידות החיצוניות. מעבר לשאלה אם זה לטעמך או לא, מה בדיוק תוכנן בסיריון רע בכוונה? בפנים, אין שום דבר לא פונקציונלי, אין מוזרויות במיקומי אבזור או מתגים, הכל בסטנדרט יפני לטוב ולרע... נכון ששום דבר לא מרגיש רך, אבל שרידות הפלסטיקה ויתר חומרי תא הנוסעים (ריפודי מושב, גג פנימי, שטיח רצפה, גומיות אטימה למיניהן...) די מרשימה.
  11. @BoleT, בתחילת השרשור הגדרת כמה פרמטרים שחשובים לך. שניים מתוכם תוכל לבחון בנסיעת מבחן סבירה ולכן אני ממליץ לך להשקיע כמה שעות בנסיעות כאלה על כמה מהדגמים שהוזכרו בשרשור ואשר אותם אתה שוקל לרכוש, כי אם תנסה להגיע למסקנות שמתבססות רק על ייעוץ "סטטי" מהודעות בפורום יש סיכוי לא רע שסט השיקולים הסופי שלך יושפע מ"נוחות" ו"חווית נהיגה" של מישהו אחר. לדעתי אתה כבר בשלב בו כמות המידע שיש לך גדולה מספיק בשביל להתפזר אולי אפילו יותר מאשר לפני יומיים-שלושה אבל לא כל משתנה בסלט שהכנו לך בשרשור הינו בר השוואה - חדש... 0 ק"מ... יד שניה... מערכות בטיחות... האם שווה להוציא יותר כסף על דגם זה או אח
  12. לשאלתך אם אני ממליץ על מאזדה 2, התשובה מורכבת. זה תלוי בהעדפות האישיות שלך ולא בנסיון שיש לי. אישתי נסעה על פיור-וויט מסוף 2016 ומאוד נהנתה מהמכונית (אמינות מושלמת לאורך כל התקופה, דרך אגב) - וגם אני אהבתי את תחושת הניהוג החד, אבל באמת שאפשר לחוש עם הצמיג עולה על "עץ" או "פלי", לא תענוג גדול מבחינת נוחות. המאזדה עברה לאחד הבנים והוא מאושר, כל עניין הרכות לא מדבר אליו... המחליפה אצל אישתי היא C3 חדשה ועכשיו היא עוד יותר מאושרת, פשוט נוח לה בשתי רמות מעל ותנוחת הנהיגה גבוהה יותר, מבחינתה כל זה מהווה שיפור. סע במאזדה 2, קח החלטה לגביך ספציפית.
  13. מחיר המחירון הרישמי של מאזדה 2 מתחיל ב-107K, לפני אגרת רישוי. כתבת "...אבל אם צריך להוסיף עוד על משהו ששווה אני מוכן..." אז אם אתה ממש נעול על מאזדה, הנה התוספת. יש סבירות שאם ממש תתעקש המחיר ירד קצת. חוץ מזה, דגמי כניסה ב-0 ק"מ אפשר למצוא בפחות מ-100K.
  14. קח בחשבון שנוחות היא לא התכונה הכי בולטת במאזדה 2. המושבים דווקא ממש בסדר, גם לאורך זמן, אבל המתלים יענישו אותך על כל כביש שאינו מושלם. לחילופין, המתלים האלה הופכים את הניהוג של ה-2 לתענוג. C3 שהוזכרה היא סוג של תמונת ראי למאזדה 2 בשני הפרמטרים הנ"ל - חוויית נסיעה מאוד נינוחה ורכה על כל סוג כביש אבל זוויות רכינה די מוחשיות וניהוג ממש לא ספורטיבי.
  15. זהו, שזה גם במקומות בהם כן אמורים לגעת אבל אין לי טענה כלפי הדגם הספציפי שציינתי. וחוץ מזה, הסיבה בגללה יש דגמים מסויימים בהם החומרים נעימים למגע גם במקומות בהם לא נוגעים בדרך כלל דומה לסיבה בגללה אנשים מסויימים יקנו, למשל, שעון אומגה מטיטניום ולא קסיו פלסטיק דיגיטלי - למרות שיש מצב שהקסיו מדוייק יותר. הסיבה בגללה תמיד יהיו לקוחות לעטי מונבלאן שיעדיפו אותו על פילוט. אין לי אומגה ואני משתמש בפילוט, נהנה מכל מילה. אבל לא בהכרח המגע הישיר עם המרקם הוא זה שמוביל לרכישת אומגה או מונבלאן. העולם מלא בדוגמאות נוספות. זה לא מדבר לכולם וזה בסדר. גם הגיוני שמסחרית המיועדת לסחיבת מ
×
×
  • תוכן חדש...