Jump to content

X9500

  • פרסום הודעות

    366
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

31 נייטרלי

2 עוקבים

אודות X9500

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • איזה רכב יש לך?
    Lexus GS 450h

צפיות אחרונות בפרופיל

1,356 צפו בפרופיל
  1. חצי שעה של בהייה בתמונות וקריאת כל הפוסטים עם חיוך על הפנים. ואני ממש לא טיפוס של שיפוצים. שמע, בכנות - לא פחות ממדהים.
  2. קח בחשבון שעלויות ייצור סוללות הולכות ויורדות, הטכנולוגיה מתקדמת כל שעה וסוללה תקולה ניתנת גם לתיקון ע"י החלפת מודולים שלא מתפקדים. ונגיד שסוללת טסלה תתפגר באופן בלתי הפיך לאחר תקופת האחריות - 8 שנים (או 160K-240K ק"מ, תלוי בדגם) לכלי הרכב שנמסרים עכשיו בארץ - נראה לי יותר מסביר שעוד 8 שנים העלות תהיה הרבה יותר נסבלת מאשר היום במיוחד כשכל תעשיית הרכב פונה לחשמל, לא?
  3. X9500

    רשמית: טסלה בישראל

    פיספסת - הוא דיבר על תאוצה מ-100 ל-200 קמ"ש, לא ש"ח.
  4. X9500

    רשמית: טסלה בישראל

    נכון מאוד, ועדיין אין משמעות להבדלי התאוצה אלא להבדלי התאוצה לכל ש"ח\דולר שהשקעת, אם זה מה שעושה לך את זה. לא מזלזל בטסלה וחויית התאוצה שהיא משאירה, אני בטוח שזה יהיה רוב העיסוק היומי שלי אם ארכוש אחת כזו, אבל התייחסתי בתשובה לדיון שנסב על 0 ל-100 ותאוצות ביניים - אז עדיין אפס-נקודה-משהו לא מהווה הבדל משמעותי על הכביש בחיים האמיתיים. גם אני לא הבנתי אותך. בהחלט הכי בטוחה פסיבית על פי NHTSA, ואיך זה קשור לדיון על תאוצות ביניים? GT-R לא נחותה בהכרח בבטיחות אקטיבית מול מודל 3 רק כי תגיע מ-48 ל-80 קמ"ש בחצי שנייה יותר.
  5. X9500

    רשמית: טסלה בישראל

    למרות שאני - מה לעשות, כנראה אדם שיטחי חובב תחושות תאוצה, ואם ארכוש טסלה הטיעון הראשון שלי "למה-כן" יהיה כנראה בדיוק על זה, ההשוואה בתאוצות ביניים בינה לבין בוגאטי, GT-R ומפלצות מומנט וכח אחרות היא לא רצינית מעבר ל-bragging rights, כי על אף החשיבות הרבה של בטיחות אקטיבית וסיום מהיר של עקיפות, אפס-נקודה-משהו לכאן או לכאן זה כבר לא עניין שבין חיים למוות אלא בחזקת "למי יש יותר גדול" על הנייר.
  6. @mgno, קבל עוד נקודת מבט בעניין הסחירות. אני כמובן לא מזלזל בערך הכסף ולא נכנס לאף אחד לכיס, אבל בכל זאת צריך מידי פעם לשים את העניין בפרופורציה המתאימה, בטח כאשר מדובר בסופר-מיני בת כ-5 שנים. בוא נצא מנקודת הנחה של-C3 תהיה ירידת ערך גדולה יותר מאשר יאריס, מאזדה 2 או ג'אז. אתה הרי מראש קונה רכב בן כ-5 שנים שאת ירידת הערך המשמעותית שלו עבר כבר מזמן ואתה מתכנן להחזיק את המכונית כ-4 שנים, כך שביום המכירה שלך היא תהיה בת 9 או 10 , גיל בו רמת התחזוקה משפיעה על הביקוש לא פחות מה"מחירון" המפורסם ההוא. ובינתיים, בארבע השנים שהיה אצלך, לפחות נהגת ברכב שענה על הדרישות שהצבת בלי להתפשר
  7. תמחור כבר ענו מעלי. סביר מאוד להניח שגם ביטוח ועלויות שוטפות, בטח כאשר 6 טיפולים במשך 3 השנים הראשונות עולים אפס שקלים בג'נסיס. שוני מהעדר. אולי קצת מוגזם לומר שיש עדר של מרצדסים (נוריד את המוניות מההשוואה), אבל די בטוח שיהיו פחות ג'נסיס על הכביש, אז פרמטר שעשוי להיות מושך לחלק מהרוכשים הפוטנציאליים. לדעתי זה מסוכם די יפה ע"י Kelley Blue Book האמריקני (אמנם מדובר על ה-G90, אבל כנראה שרלוונטי לכל דגם ובכל קטגוריה): The 2020 Genesis G90 might be the most affordable German-car killer you’ve never heard of. It compares nicely to other luxury marques like BMW, Lexu
  8. אין בעיה - יש תושבת מקורית למספר רישוי.
  9. ובכן, טייגר וודס ריסק בקליפורניה לפני כמה שעות GV80 ועל פי התיאור ב-CNN יצא יחסית מאוד "בזול" למרות מורכבות וחומרת התאונה.
  10. בלי קשר לעניין האם יש או אין בעיות במנוע, מאליבו לא יוצרה בגרמניה אף פעם אלא בארה"ב (מפעלים בקנזס ובמישיגן).
  11. מחזק את מה שאומר הפריק היווני. אצלנו יש גם מזדה 2 Pure White וגם C3 Shine Pack חדשה ואני יכול להעיד שמבחינת נוחות נסיעה הסיטרואן 20 קטגוריות מעל המזדה, אך מבחינת תפעול מולטימדיה\מזגן ושאר ירקות המאזדה הרבה הרבה הרבה יותר קלילה. יש לציין שאני ממש לא עתיק במיוחד או מאותגר טכנולוגית, פשוט התפעול בזמן נהיגה ממש הגיוני במזדה לעומת ה-C3 שמרכזת את הכל תחת מסך ולא מתגים פיזיים.
  12. X9500

    השקת ה DS4 החדשה

    נכון, ואם מחזיקים בארץ סוכנות DS עכשיו עם היצע של 2 דגמים למה אתה חושב שדגם נוסף שלא אמור לפגוע בשני האחרים יגרום יותר נזק אם יגיע לכאן מאשר אם לא?
  13. X9500

    השקת ה DS4 החדשה

    למה לא? DS היא לא בסט סלר בשום מקום - גם לא כאן. לא היתה, איננה ולא תהיה אף פעם ולמרות זאת יש לה את לקוחות הנישה הדי יחודית שלה. אם אני לא טועה, הסניף בארץ זכה לפני כמה שנים במקום ראשון באירופה בגידול מספרי מכירות (כמובן שאבסולוטית זה עדיין באיזור שחקני המשנה בשוק).
  14. נגעו באלמנט המרכזי מבחינתי - בטיחות. אפס קשר לתרבות צריכה. סיריון 2007 (עם כ-100K ק"מ) שירתה את אישתי נאמנה 8 שנים, עברה לבנים לפני כ-4 שנים והיא אכן חביבה, אמינה, זולה לאחזקה וכל זה, אבל במהלך 14-15 השנים האחרונות נושא הבטיחות עבר מהפכה ומבחינתנו זה הטריגר להחליף.
  15. בגיל 25, ממש בלי צורך פרקטי - אבל בדומה להוא מהשרשור המדובר על ה-X5 והחלום, רכשתי לעצמי ב.מ.וו E28 528i בת 10 עם 184 כ"ס והנעה אחורית כמובן, שלימדה אותי יותר מכל דבר אחר מה הקשר בין הגה, מנוע, צמיגים וכביש - ותוך כדי שאבה כל שקל אפשרי. ואיזה כיף זה היה. כמה שנים אחרי, לנצ'יה תמה בת שנתיים שבניגוד לכל התחזיות השחורות, האזהרות ומספרי טלפון של פסיכיאטרים שניתנו לי על ידי כולם, דווקא לא התרגשה והפגינה אמינות למופת. תענוג.
×
×
  • תוכן חדש...