Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • איזה רכב יש לך?
    סקודה פאביה סטיישן 2013 T 1.2
  • תחביבים
    הכל. (חוץ ממה שלא)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ברונקו

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

107

מוניטין

  1. הוא לא הוריד שם במקרה איזה עמוד איזו אלפא זאת
  2. סליחה על האיכות של המקלארן... זאת 720s? מה שבטוח לא יותר מקופה דה לה וויל או קפריס עם איזה 10 ליטר אז אל תרחם עליו... יש אחד בשכונה יש לו קפריס והוא לא נוסע איתה כי הדלק שווה יותר מהרכב לדבר כזה צריך תחנת דלק בחניה
  3. כשהשארתי את הסקודה פאביה מחוץ למוסך כי מישהו דפק לה את הטמבון, ואז כשהיא עדיין בחוץ היא אכלה עוד איזה פיצוץ מרכב שיצא חדש מהמוסך וכנראה מרוב התרגשות לא ראה איך הוא נוהג...
  4. מזל טוב חברים דף 500
  5. אוקיי את האמת שגם לי היה את החלום הזה לא נראה לי יהיה מישהו שיהיה מוכן לקחת אותך איתו בלי תשלום (סיבות-עיין לעיל) מה שכן הייתי ממליץ זה להיכנס לקבוצות ספורט מוטורי באינסטוש ופייסבוק ולהכיר חברים או לבקר לפעמים בפס אשדוד בחמישי בערב ולהכיר חבר'ה ואולי גם תתפוס טרמפ עם מישהו. בהצלחה
  6. מה עשית בבני ברק 😇
  7. מדהים. רנו 5 במצב פסיכי. תהנו
  8. סאנטה פה
  9. זאת 159. ואגב, זאת ידנית tbi? כי חשבתי שיש רק אחת בארץ, שחורה
  10. תשמע אחי אני מת על סגנון הכתיבה שלך. כל פעם שאני רואה בהתראות משהו שלך אני פותח קודם כל את זה. תודה לך, ותמשיך להביא לנו תוכן מעניין!
×
×
  • תוכן חדש...