-
הודעות
253 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ברונקו
-
הוא לא הוריד שם במקרה איזה עמוד איזו אלפא זאת
-
סליחה על האיכות של המקלארן... זאת 720s? מה שבטוח לא יותר מקופה דה לה וויל או קפריס עם איזה 10 ליטר אז אל תרחם עליו... יש אחד בשכונה יש לו קפריס והוא לא נוסע איתה כי הדלק שווה יותר מהרכב לדבר כזה צריך תחנת דלק בחניה
-
כשהשארתי את הסקודה פאביה מחוץ למוסך כי מישהו דפק לה את הטמבון, ואז כשהיא עדיין בחוץ היא אכלה עוד איזה פיצוץ מרכב שיצא חדש מהמוסך וכנראה מרוב התרגשות לא ראה איך הוא נוהג...
-
-
מה עשית בבני ברק 😇
-
- 9,343 תגובות
-
- 19
-
-
-
-
סאנטה פה
-
זאת 159. ואגב, זאת ידנית tbi? כי חשבתי שיש רק אחת בארץ, שחורה
-
תשמע אחי אני מת על סגנון הכתיבה שלך. כל פעם שאני רואה בהתראות משהו שלך אני פותח קודם כל את זה. תודה לך, ותמשיך להביא לנו תוכן מעניין!
-
תקועות שם כבר שנים, ברחוב זאב חקלאי הבדיחה צוברת תאוצה... אמN שתהייה לי כזאת אני לא בדיוק הבנתי מה האינטרס של המדינה. הם דואגים לפיסות ההיסטוריה הנדירות האלו? מה הסיפור של 7-9? זה בגלל זיהום האוויר? ואם יש ממיר קטליטי זה בסדר לא? לא הבנתי, יש לו קטע עפוץ כזה לפרסום העסק? יש אחת גם בכניסה לתלפיות, צהובה אאודי 100? *סליחה על כל החפירות והשאלות*
-
בד"כ יש מין נעילה איך זה אצלך? צלם
-
שדרת הקשישים...? ומה לעזאזל יש לפיאט דוקאטו מאחור? נראה גרזן של ויקינגים
-
אחותי לא מבינה מה גרם לי להחנק מצחוק
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
שלום חברים, ראיתי בסרטון של שיפוץ שעונים שהכוכית הייתה שרוטה והוא לקח נייר זכוכית ושייף הרבה זמן והזכוכית נהייתה נקייה בלי אף שריטה. מישהו יודע איזה עובי צריך לזה? אולי נייר מסוג אחר? עריכה: בערוץ הזה יש סרטונים שבהם הוא עושה את זה. https://www.youtube.com/@RedDeadRestoration/featured
-
נורא ואיום. לא הייתי מאמין אם לא הייתי רואה. לא להאמין איזה אנשים יש היום
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
-
זה נראה שהוצאת את התמונה מהארכיון הלאומי שהרכב צולם כשעוד יצא מהמפעל...
-
לא הבנתי משהו, זה לא קרלוס סיינז מפורמולה 1?
-
כמה אריאל אטום יש בארץ? והאם יש בארץ ktm x bow?
