Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. חוזר על הבקשה
  2. היי חברים ממליץ על סו שיו scy 16101 pro כלי חזק ביותר עלה 370 (!) הגיע שבועיים לפני הזמן שהיה כתוב 2 בטריות בהספק יותר גבוה מהמוצהר עם חוברת מפורטת וכל החלקים שצריך מגיע ל75 kmh בקירוב מנוע 390 בראשלס 4 לדים כלי חזק ומאסיבי וממש לא יקר כרגע כבר חודש שאין שום תקלה קצת מדי יקר אפשר באלי להזמין חלקים ושיפורים
  3. אם גוררים לאחור הם נוסעים די מהר פנסים דולקים, צליל מנוע מקורי ועוד הזמנתי עוד ארבעה דגמים הם יגיעו בקרוב (בד"כ שבוע עד שבועיים) אעלה תמונות
  4. הסתדרתי תודה
  5. ???
  6. נהרס לי גלגלי שיניים בסרוו ואני רוצה להזמין חדש, אבל בתמונה באליאקספרס החיבור של החוטים נראה שונה מהרכב שלי. זה בכל זאת יתאים? התמונה באתר: וזה התמונה ברכב:
  7. כשראיתי את המחירון של דגמי רכבים קטנים כבר ירדתי מהרעיון לאסוף. אבל אז בדקתי באלי אקספרס ומצאתי דגמים ממש יפים ומדויקים במחיר ממש זול. הלמבורגיני סנטנאריו 16 ס"מ (מצורפות תמונות) עלתה 56, הרולס רויס פנטום 16 ס"מ עלתה 58, הלמבורגיני אוונטאדור 20 ס"מ עלתה 80. לכל הדגמים נפתחות הדלתות ויש תאורה (למרות שזה פחות קלאסי זה יפה) והצביעה והדיוק ממש טובים.
  8. עכשיו מצאתי משהו טוב באלי אקספרס, הוספיד הוריקן רק ב163 שח רכב קטן אבל זריז וחמוד מגיע ל45 קמש הנעה כפולה בקיצור לא טרקסס אבל רכב חמוד עם ביצועים די טובים. ראיתי גם ב308 שח רכב שמגיע ל75 קמש (זה מה שהיה כתוב לא בדקתי) ממש טוב וגם הרבה יותר גדול אבל ראיתי שיגיע עוד 3 חודשים... ההוריקן הגיע תוך 11 ימים. מי שרוצה לקנות לבן שלו משהו חמוד ולא יקר שילך על זה, כמובן יש גם רכבים מקצועיים אבל הוא שווה בהחלט את המחיר (ראיתי באיזה אתר ב570)
  9. נכון לגמרי, אבל אולי מושחר אפילו יותר יפה. ד"א גם ראיתי כמה פעמים הונדה אקורד עם ג'אנטים דומים. וכך גם בכל האלפות
  10. כמו שכתבו כאן כמה משתמשים, טונאלה זה כלי שרק אלפיסטים מושבעים יקנו. לא שלאלפא אין רכבים טובים, אבל טונאלה באופן ספציפי זו גרוטאה (סליחה על המילה) שלא שווה אפילו 150. למה שאדם שרוצה רכב פנאי ספורטיבי יפה ומהיר כמו ב.מ.וו x1 או וולוו xc 40\60 ואפילו אסטון dbx, יבחר את טונאלה? (מבחינת ביצועים ומחיר וכו'.) התשובה היא מעריצים של אלפא, שיהיה להם לבריאות. וגם בחשבון הבנק.
  11. כולנו ראינו את העיצוב המדהים של אפלא רומאו טונאלה, בהחלט ממשיך את העיצוב העכשווי של אלפא שממש קרוב לג'ולייה ולסטלביו וזה גם היה ברור שאלפא יביאו איזה פנאי (אחרי אורוס, קולינן שנכנסו לשוק לא מזמן) אבל האם המחיר באמת שווה רכב שההספק שלו כמו של סופרמיני? וגם ההאצה לא מרגשת. ועוד, שברגסה הכי קיצונית הגענו ל160 סוסים (?) והמחיר- 280,000..
  12. 356 ממ עם קליפר בעל 4 בוכנות, קדמי מאווררים ואחורי תוף
  13. רשמי
  14. כרגע בישראל עומד על סביבות 280 א ליאריס יש יכולות כאלה אבל הציעו גם אברט 595. יאריס כרגע זו האופציה הכי טובה (וגם משתלמת) כי בשביל דריפט צריך כוח ול595 אין הרבה סוסים (165\180) וגם הביצועים פחותים משל יאריס gr (ליאריס 261 או 272 ובמוריזו 304)
  15. מישהו מכיר ג'יפ איכותי לשטח באלי אקספרס שעולה 350 ש"ח בקירוב ושיהיה משלוח תוך 15 יום
×
×
  • תוכן חדש...