כמו שכתבו כאן כמה משתמשים, טונאלה זה כלי שרק אלפיסטים מושבעים יקנו. לא שלאלפא אין רכבים טובים, אבל טונאלה באופן ספציפי זו גרוטאה (סליחה על המילה) שלא שווה אפילו 150. למה שאדם שרוצה רכב פנאי ספורטיבי יפה ומהיר כמו ב.מ.וו x1 או וולוו xc 40\60 ואפילו אסטון dbx, יבחר את טונאלה? (מבחינת ביצועים ומחיר וכו'.) התשובה היא מעריצים של אלפא, שיהיה להם לבריאות.
וגם בחשבון הבנק.