Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. למישהו יש פרטים בעניין... תודה
  2. איך אהבתי את הקטע ההוא עם המרצדס.. ושכחת B4 של המתלצ שמספר לחברים עם הסיטיגו והאיביזה שיש לו 2.5 ליטר(!!!)(:
  3. אני חולה על המדבקה הזו ומנסיון זה הדבר שגורם שיגעו לך כמה שיותר אנשים ברכב... spoiler:הישראלי הממוצע: מי החטייר הזה שיגיד לי במה לגעת ובמה לא? עכשיו בדווקא אני אגע 😋😛😛😛😛
  4. Default-אליאקספרס אם אתה רוצה משהו מיוחד חפש באינטרנט או בגוגל מפ
  5. 1. ברוך הבא לפורום. 😄 2. מה זה קשור לסגמנט? 3. בשביל זה יש גוגל
  6. לאיזדחלה מה אתה אבשלום קור
  7. וועליה איזה צבע יש לבווריאנית הכתומה... לדגם המסוים ההוא הוצעו צבעים מ'זה גונבים כמו ירוק מנטה, טורקיז ועוד.. אהבתי הקורבט הסגולה שם היא של ההוא מיוטיוב שמבהיל אנשים כשהוא מתניע מרחוק? (כמובן זה מבויים)
  8. היום ראיתי משהו בשם פורד אוורסט בפעם הראשונה בחיי. מה הוא עושה כאן? היה לו לוחית שגרירותית.
  9. ניסיון קצת קשה להשוואה, זה כמו שתגיד קורולה מול E קלאס כל אחת יותר טוב במשהו אחר. הקרוזר יגיע למוסך אחרי 20 שנים רכב מאד אמין וגם שורד בשטח הרבה יותר טוב מה5 (גם ל5 יש קצת יכולות שטח בכ"ז אבל הוא בעיקר רכב פרימיום-יוקרה ולא מיועד לשטח. בקשר למחיר-ה5 נעה סביב 350 - כמו הקרוזר. (תלוי גם איזה יד אתה רוצה). אם זה למשפחה- הייתי ממליץ על הקרוזר שיש לו גם 7 מקומות ליחס ל5 שכשמו כן הוא 5 מקומות. אם אתה שועל שטח תבחר בקרוזר, אם אעתה עכבר אספלט או קיצור אחד שלא צריך גלגל חילופי 🙂 ויותר הולך לצד הפרימיום -5. צריכת הדלק של הקרוזר הרבה יותר מה5 (11.3-6.5)... בקיצור השוואה זה לדוגמה פאג'רו-קרוזר או קודיאק-5008 אבל ככה זה לא עובד. תוכל לבדוק השוואות באתר אוטו בהצלחה
  10. ובהחלט הצליחו. שאני מסתכל היצור הזה אני נזכר בתרנגול
  11. הנה, גם לו יש מדבקה של נורבורגינג. מה הסיפור של המדבקה הזו? אני רואה אותה על מלא רכבים, גם על ממש פשוטים. זה באמת אומר שהם היו בנורבוגרינג?
  12. מה יש? C HR החדשה והיא לא חשמלית לגמרי. הנעה היברידית-חשמלית (PHEV) כפי שגם כתוב בבק של הרכב. והידיות שנכנסות פנימה זה לשיפור האווירודינאמיות, לא חייב להיות שהרכב חשמלי 100%.
  13. כן, יש שם? לא צילמתי הכל. בטח נעלבת... סליחה
  14. E קלאס מ'95 מתי ראיתם בפעם האחרונה GLK? ביקרנו בחוות ארץ האיילים בגוש עציון. מקום ממש נחמד. במתחם פזורים רכבי אספנות פה ושם, קצת תמונות.
  15. איך אפשר להשקיע במאטריה? הוא מזכיר לי את מולטיפלה או אמבר יאנטר. באיזה סוג צבע הוא צבע את הרכב? זה נראה מה זה לא איכותי כמו גואש
  16. זאת טיפו או ZX?
  17. את המכונית הספציפית הזו? היא חונה ברח' בית וגן בירושלים
  18. קצת מהזמן האחרון, איכות גרועה 😥 כל כך כואב לי על האלפסוד הזו... תקועה שם כבר שנים משהו מכוער בדרך
  19. כן, אבל איך דלת תא המטען נפתחת אם כן? ****רכב השנה של ישראל**** איוניק 6 קורבט BRZ BYD סיל i7
  20. באמת מוזר. הוא הוסיף את זה הנה תמונה של סופרה מלקשרי מוטורס ותמ פתוח
  21. כן נכון איך הספוילר של הסופרה על החיבור של דלת התמ?
  22. יפה תתחדש תהנה אכן לגבי המיאטה המונסטר והתילתן אני בהחלט מסכים איתך וגם אני תמיד חלמתי על אטום.. כתיבה טובה, קצת יותר מדי קללות,😆🤗
  23. מה הסיפור של האיטלקים ההזויים האלה? בגלל שזה לא מיוצר באיטליה זה לא יכול להיקרא בשם של עיר איטלקית כי זה לעבוד על אנשים? מה הקשר? אפשר גם פשוט לומר את זה לקונים וגם מה כל כך אכפת להם..
  24. אה.. זהו. בהתחלה כשראיתי את הודעתך לא הבנתי ואז רשמתי את 2 השורות הראשונות בהודעה. ואז הסתכלתי שוב על התמונה של המרצדס וראיתי שזה אכן הגלגל עצמו ולא חישוק ואז זכור לי שמחקתי את 2 השורות ורשמתי משהו אחר אבל כנראה שזה לא נמחק.. סליחה אבל לגבי חישוק-ג'אנט בצרפתית זה לא נכון לפי תרגום גוגל
  25. למה כתבת ג'אנט? זה לא ג'אנט זה חישוק\טסה\צלחת וכו'. ג'אנט זה החלק הפנימי, הגלגל עצמו שסביבו יש את הצמיג ולצידו החישוק. וואלה צודק אחי זה הג'אנט עצמו ולא חישוק, זה היה נראה חישוק... ממתי יש ג'אנטים כאלה? איזה דגם זה בדיוק???
×
×
  • תוכן חדש...