Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. מחפש המלצות לבי"ס טוב לעשות רשיון לאופנוע (רישיון A2) בירושלים
  2. חשבתי לעצמי בכתיבה של כל האתרים האם לכתוב את זה ואז החלטתי שלא צריך אבל הייתי בטוח שמישהו יזכיר לי את זה 😇
  3. גם אני ככה עוצר ומצלם. לא שם פס על אנשים...
  4. מה זה קשור לזה שצילמת את הרכב? ולמה שיהיה אסור לצלם משהו שחונה סתם ככה
  5. על מה אתה מדבר? על הטרקטור של פורשה
  6. לא אני צילמתי אותה @SlowRide העלה בדף 49 יותר נראה לי אלדוראדו סתם על הדרך נזכרתי בזה-לעודד שריקי יש בוגאטי שירון או לא? מצאתי ערוץ מעניין מוטור טרנד https://www.youtube.com/@MotorTrendWatch/featured על הדרך אני מעלה קישורים של כל מיני אתרים וערוצים על מכוניות לטובת הכלל (טוב, מסתמא שאתם כבר מכירים אותם...) ארסיזון (מכוניות שלט) https://rczone.co.il/DEFAULT.asp אוטו https://www.auto.co.il/ הרכב https://thecar.co.il/ אוטובום https://autoboom.co.il/ פורטל גיר https://www.gear.co.il/ e d סופרקאר של עדן https://www.youtube.com/@e.d.supercars אוטוקאר (האתר במקור באנגלית, קצת מבלבל אבל יש גוגל טרנסלייט) https://www.autocar.co.uk/ קארטיוב https://www.cartube.co.il/ הערוץ של כפיר https://www.youtube.com/@kfirks מוטורהדס דורון קאופמן https://www.youtube.com/@MOTORHEADS2K איי קאר https://www.icar.co.il/ הכנופיה (האתר) של @EliC25 https://knufia.org/ קאר https://www.youtube.com/@carwow wow הכנופיה (הערוץ) https://www.youtube.com/@Knufia
  7. זה קופה דה לה ויל או אלדוראדו? ואיפה האוונטדור האדומה?
  8. באמת לא הבנתי מה היה הקטע עם ה218
  9. תלוי למי. אני פשוט לא אוהב את הדגם המסוים הזה. את כל הסבתות האלה אפשר לקחת ולהפוך למשהו מעניין, אבל לא תמיד שווה את ההשקעה. כאן גם צריך צבע שזה עוד 5-10 אבל יכול להשתלם. https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=17&model=109&year=1991-1991 בהתחשב בכך שיש עוד אחד כזה ב30 זזה מחיר טוב. גם בכללי. אבל ההוא ב30 גם במצב יותר טוב
  10. אחלה מחיר יחסית ובמצב בסדר אבל צריך לעבוד עליו הרבה
  11. אולי תתן קישור למודעה כדי שיוכלו לבדוק מקרוב את כל התמונות והפרטים
  12. עד עכשיו לא ידעתי על קורבט בגימור שוטינג ברייק... משום מה זה בכלל לא גרם לי לרצות אותה יותר מהקורבט 3 הרגילה. שוטינג ברייק זה מרכב שמתאים רק לדגמים מסוימים, לדעתי זה סתם מכוער לפרארי 4 לוסו זה התאים וכמוה לcls 63 ולרפיד ברטון גט 22. אחרי גיגול קצר, התמונה הגיעה מפליקר
  13. ??? c4 זה הדור הרביעי של קורבט. איך זה קשור לפיקאסו??? דגמים קודמים של סיטרואן קיבלו תוספת לשם כמו c3 picasso על שם הצייר הצרפתי הנודע פבלו פיקאסו. בדגמים העכשווים הם הפסיקו להשתמש בפיקאסו ונקראים עכשיו ספייסטורר.
  14. קורבט c4
  15. קצת עדכונים מוזמנים לשתף כאן בשרשור הזה על המפלצות שלכם 😇
  16. לא סתם פשוט לא ראיתי הרבה 308 gti משום מה אין כמעט כאלה
  17. ולמה הרישוי מ2018 8 ספרות, 03 בטח שיש הבדל
  18. על מה אתה כותב, על ה308?
  19. צודק, בהתחלה לא שמתי לב לשינוי. (יש גם את הסמל החדש עם הראש של האריה).
  20. מה מיוחד בפיג'ו 308? סליחה התבלבלתי פשוט אני רגיל ככה לרשום בסדרות, עכשיו מצאתי את התמונה בפלאפון זה היה 11-718-23 עכשיו תיקנתי-7 ספרות לא 8 קצת מהיום סליחה על האיכות של התמונות... לא הכרתי את הדגם הזה הקופה-קבריו הספורטיבי של 206 (206 cc) פיג'ו 308 gti יגואר xj8 1998 שימו לב ללוחית הרישוי
  21. אני ראיתי פורשה 718 בוקסטר עם המספר 111-718-223
  22. אני כל שנה הולך, אבל השנה לצערי לא הסתדר לי...
  23. 😒😪😭 עד עכשיו לא מצאתי בלייב 🤢😡 כנראה שאפשר לראות רק אחרי שזה נגמר. נו אז בסופו של דבר למישהו יש פיתרון??????????????????
  24. https://www.youtube.com/@MOTORHEADS2K/streams בעוד בדיוק יום זה מתחיל!!! (עכשיו מוצ"ש 9:26). הערוץ זה מוטורהדס של ידידנו דורון שיהיה גם המנחה של האירוע. 😃
×
×
  • תוכן חדש...