Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. הוא לא הוריד שם במקרה איזה עמוד איזו אלפא זאת
  2. סליחה על האיכות של המקלארן... זאת 720s? מה שבטוח לא יותר מקופה דה לה וויל או קפריס עם איזה 10 ליטר אז אל תרחם עליו... יש אחד בשכונה יש לו קפריס והוא לא נוסע איתה כי הדלק שווה יותר מהרכב לדבר כזה צריך תחנת דלק בחניה
  3. כשהשארתי את הסקודה פאביה מחוץ למוסך כי מישהו דפק לה את הטמבון, ואז כשהיא עדיין בחוץ היא אכלה עוד איזה פיצוץ מרכב שיצא חדש מהמוסך וכנראה מרוב התרגשות לא ראה איך הוא נוהג...
  4. מזל טוב חברים דף 500
  5. אוקיי את האמת שגם לי היה את החלום הזה לא נראה לי יהיה מישהו שיהיה מוכן לקחת אותך איתו בלי תשלום (סיבות-עיין לעיל) מה שכן הייתי ממליץ זה להיכנס לקבוצות ספורט מוטורי באינסטוש ופייסבוק ולהכיר חברים או לבקר לפעמים בפס אשדוד בחמישי בערב ולהכיר חבר'ה ואולי גם תתפוס טרמפ עם מישהו. בהצלחה
  6. מה עשית בבני ברק 😇
  7. מדהים. רנו 5 במצב פסיכי. תהנו
  8. סאנטה פה
  9. זאת 159. ואגב, זאת ידנית tbi? כי חשבתי שיש רק אחת בארץ, שחורה
  10. תשמע אחי אני מת על סגנון הכתיבה שלך. כל פעם שאני רואה בהתראות משהו שלך אני פותח קודם כל את זה. תודה לך, ותמשיך להביא לנו תוכן מעניין!
  11. תקועות שם כבר שנים, ברחוב זאב חקלאי הבדיחה צוברת תאוצה... אמN שתהייה לי כזאת אני לא בדיוק הבנתי מה האינטרס של המדינה. הם דואגים לפיסות ההיסטוריה הנדירות האלו? מה הסיפור של 7-9? זה בגלל זיהום האוויר? ואם יש ממיר קטליטי זה בסדר לא? לא הבנתי, יש לו קטע עפוץ כזה לפרסום העסק? יש אחת גם בכניסה לתלפיות, צהובה אאודי 100? *סליחה על כל החפירות והשאלות*
  12. ברונקו

    תידלוק גז

    בד"כ יש מין נעילה איך זה אצלך? צלם
  13. שדרת הקשישים...? ומה לעזאזל יש לפיאט דוקאטו מאחור? נראה גרזן של ויקינגים
  14. אחותי לא מבינה מה גרם לי להחנק מצחוק
  15. שלום חברים, ראיתי בסרטון של שיפוץ שעונים שהכוכית הייתה שרוטה והוא לקח נייר זכוכית ושייף הרבה זמן והזכוכית נהייתה נקייה בלי אף שריטה. מישהו יודע איזה עובי צריך לזה? אולי נייר מסוג אחר? עריכה: בערוץ הזה יש סרטונים שבהם הוא עושה את זה. https://www.youtube.com/@RedDeadRestoration/featured
  16. נורא ואיום. לא הייתי מאמין אם לא הייתי רואה. לא להאמין איזה אנשים יש היום
  17. פיאט בראבו ספורט. במבט הראשון חשבתי שזאת פונטו איבו, ואז גיליתי את היופי שבדבר.
  18. זה נראה שהוצאת את התמונה מהארכיון הלאומי שהרכב צולם כשעוד יצא מהמפעל...
  19. לא הבנתי משהו, זה לא קרלוס סיינז מפורמולה 1?
  20. כמה אריאל אטום יש בארץ? והאם יש בארץ ktm x bow?
×
×
  • תוכן חדש...