מותג סיני חדש מצטרף לאלה שכבר הגיעו.שמו ארקפוקס הסינים מנסים להשתלט על השוק הישראלי ובכלל, העולמי. ואיפה הם היו לפני עידן החשמל??? לפתע צצו להם כפטריות אחרי הגשם. מותגים סיניים בכללי גם חלק שלא הגיעו -יש את ניאו, נטא, אקספנג, צ'רי, אפילה, שיאומי, סוני, (גם כן... עוד מעט נוקיה תייצר משאיות וסמסונג תייצר אוטובוסים) אפילה, BYD, סקייוויל, ג'ילי, אייווייז, JAC, סרס, MG (טוב, הוא לא ממש חדש) וואי, אורה, הונגצ'י, לינק אנד קו, ליפמוטור, מקסוס והרשימה עוד ארוכה... שמות שלפני 3-5 שנים לא ידענו להגות. תכתבו למטה מה דעתכם ו... נחכה למבחנים, אולי הפעם זה זה.
https://www.auto.co.il/article/137116-local-news