Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. השנה, 2024
  2. למה להסתבך, נשמע בעייתי. תחכה חודש-?
  3. זו הראשונה שהגיעה לא מזמן לארץ. איפה זה צולם? ...נסיעת מבחן? לא מזמן היה את ההשקה שלו בהרצליה, בועז קורפל היה שם נראה כמו צפרדע עם גלגלים על פני הרכבים האחרים. זה בכניסה לת"א?
  4. פיג'ו 108... אסטרה מהדורות הקודמים נורא ואיום
  5. זה מוסטנג מאך E... חשמלי, איזה אגזוז
  6. מוכרת. ראיתי אותה כמה פעמים. רק יש לה צבע מט או שדמיינתי??? לבן מט זה נדיר
  7. ראיתי פעם ניסאן ג'וק עם סרטים ופרחים שהובילה מישהי לחתונה והיה כתוב בגדול מאחור: נועה כבר תפוסה!!! אז תחפשו מישהי אחרת...
  8. תודה יואב אין עליך בעולם מחכים כבר לפרק 100 (תהיה איזושהי הפתעה?) אני עוקב קבוע של הפודקאסט תודה רבה ימלך
  9. אתה מתכוון לטראקס RS. לא הבנתי משהו, לא הגיע בכלל דגם רגיל? ...לאחר בדיקה גרסאות ורמות גימור שברולט טראקס מוצע בישראל בגרסה אחת – 1.2 ל', טורבו, 139 כ"ס, אוט' – ובשתי רמות גימור. טראקס מגיע לישראל רק עם חבילת עיצוב 'RS' המוסיפה למראה הספורטיבי. רמת הגימור 'RS1' בסיסית יחסית ומיועדת לציי רכב: תאורת לד מלאה, חישוקי 18 אינץ', חימום מושבים קדמיים, צג מולטימדיה 8 אינץ', קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חיישני חניה ומצלמת נסיעה לאחור, הנעה מרחוק ועוד. רמת הגימור 'RS2' מציעה אבזור עשיר יותר: מפתח חכם, מולטימדיה משודרגת עם מסך 11 אינץ', מחוונים מוקרנים, ריפוד דמוי עור, בקרת אקלים, כיסוי לתא המטען (אין ב-'RS1'), מערכת שמע משודרגת, אפשרות לגג זכוכית בתוספת תשלום (5,700 שקלים) ועוד.
  10. אהה היא חונה בשכונת קרית יובל. לפי הפרופורציות והספוילר והחישוקים זאת ביארזי היא חונה קבוע בבית וגן והיא חייבבתתת ממיר קטליטי כי היא עושה ריח נוראי בכל מקום שהיא עוברת וזה גם נשאר לאורך זמן. איך אפשר ככה לעבור טסט???
  11. ראיתי היום רכב גרר של מכוניות עם 5 מכוניות עליו, 4 מתוכם היו יונדאי i20 מאותו דור ובאותו צבע והחמישי אוקטביה. זה לא מדי מקרי?
  12. לא ידעתי שקיים דבר כזה
  13. מחילהההה אחים שלי הסטיישן שראיתי היא לא קאמרי...... היא אבנסיס. טעות חמורה בזיהוי.. לא יכלתי לענות עד עכשיו כי לעזאזל המכשיר הכוסעומו שלי היה בתיקון יש אחת קבועה בכיכר בית הכרם ליד האנדרטה השחורה. ועוד אחת בבית וגן
  14. לא מהדור הזה. דור חדש יותר, לא מצאתי תמונה. הפנסים בבק הם מלבניים
  15. טויוטה קאמרי סטיישן, מכירים? כי אני לא הכרתי ע דהיום כשראיתי אותה. אין לי תמונה 😥
  16. ראיתי פעם אחת את הפורשה הזאת בדיוק רכב ניסוי. למרבה הפלא בפנים ישב חסיד עם פאות...???
  17. אלה קונספטים. בתמונה סקודה ויז'ן 7S, דגם זה אינו יגיע לייצור ככל הנראה אך עליו גבי הפלטפורמה שלו נבנו סקודה אפיק ואלרוק שהוצגו לא מכבר ואלה כנראה כן יגיעו לייצור.
  18. בקטע הזה כבר לא דיברנו באופן ממוקד על האקספנג אלא בכללי על רכבים חשמליים עם האצות מהירות במיוחד. היא רק היתה הדורגמה, והנה תראה לאן השרשור גלש. אך בהחלט ייתכן ששם לא זו הייתה הסיבה. 11 שניות לי"ד
  19. מותג סיני חדש מצטרף לאלה שכבר הגיעו.שמו ארקפוקס הסינים מנסים להשתלט על השוק הישראלי ובכלל, העולמי. ואיפה הם היו לפני עידן החשמל??? לפתע צצו להם כפטריות אחרי הגשם. מותגים סיניים בכללי גם חלק שלא הגיעו -יש את ניאו, נטא, אקספנג, צ'רי, אפילה, שיאומי, סוני, (גם כן... עוד מעט נוקיה תייצר משאיות וסמסונג תייצר אוטובוסים) אפילה, BYD, סקייוויל, ג'ילי, אייווייז, JAC, סרס, MG (טוב, הוא לא ממש חדש) וואי, אורה, הונגצ'י, לינק אנד קו, ליפמוטור, מקסוס והרשימה עוד ארוכה... שמות שלפני 3-5 שנים לא ידענו להגות. תכתבו למטה מה דעתכם ו... נחכה למבחנים, אולי הפעם זה זה. https://www.auto.co.il/article/137116-local-news
  20. זה לא יחסי כי אז לא היו מערכות בטיחות. אבל היום אנחנו בעידן ההאצות של 7-8 ופתאום מגיעה סינית שטסה ברגע שבטעות נגעת בדוושה. ועם כל הדיבורים על מערכות בטיחות ובלימה אוטונומית וכל זה עובדה שזה קרה. וזה קורה ויקרה. אז קצת להרגיע כי מי שלא יודע ליסוע לא יקנה אקספנג P7 שמתחילה להסתחרר אם נוסעים איתה לא נכון
  21. נו נו זה היה ברור. אדם רגיל שזה רכב ראשון שלו יהיה קש ה לו לשלוט על ההאצה הזאת. (ויש גם את פרפומנס...) מעניין מה יקרה אם הטסלה רודסטר תגיע לארץ. ובכלל, יש את המודל S פלייד עם שני הטילים האחוריים של חברת ספייס X עם האצה של 1.1 נתון לא מציאותי. מה יהיה אז?????????
  22. 31 סטודנטים. תודה בכל זאת. אני צריך מקור לזה. מה בעצם הסיפור של כל הקונספטים שבחיים לא מגיעים לפס הייצור? סתם לעצבן? נ.ב זה קבריו-נצח? כלומר לא גג נסגר ונפתח אלא תמיד פתוח, כמו אוונטאדור J למשל? כי לא ראיתי תמונה שלו סגור
  23. לאיזדחלה כמה איוניק 5 נגנבים זה מזכיר לי יואב, שבפרק 78-חייבים להמשיך דיברתם אתה ובועז על זה שיש לך שניים מהרכבים הכי גניבים בארץ... ושאתה יושן בין שניהם וקשור אליהם באזיקונים..... לה פתחת פה לשטן בועז למההה שיהיה בשורות טובות
×
×
  • תוכן חדש...