Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. אבל גם על הפיקאפ טרייטון כתוב L200
  2. מצחיק. חיקוי עלוב של מייבאך אמיתית. וכבר מישהו העלה את זה מעניין שאוהבים לעשות קיטים של מרצדס... מה שהולך עכשיו זה ג'ימני עם קיט של ג'י קלאס
  3. למה? חישוקים יפים, צריך רק לנקות...
  4. ג'וליטה https://www.youtube.com/watch?v=vXo7ZteQaXY סקירה עכשווית של כפיר ממילאנו
  5. כן זהו תמיד היתה לי ליד הבית כזאת ולא הבנתי למה יש אביזה סטיישן (פלואוו) אם הוא כמו לאון
  6. האמת שאתם צודקים. וודאי שאני הייתי מעדיף לדוגמה אלפא 159 sw או ג'וליה תילתן אבל כפי שאמר @orankohn העולם מתקדם. כבר לא נראה את האלפות הקטנות עם הרעש המעצבן, האלה שבאמת כיף ליסוע בהם אב עכשיו אלפא, כמו כל חברות היוקרה\ספורט בעולם עוברות לsuv - רכבי פנאי. ברולס רויס זה קולינן, בפרארי זה פורוסאנגווה, ובלמבורגיני- אורוס. היה כבר מזמן את סטלביו, מאז הצטרף להיצע הפנאי טונאלה החלשלוש ועכשיו- מילאנו. אבל אפשר לומר שהם איבדו את זה.שום דבר לא מקשר בין הדגם הזה לדגמים של לפני 3 עשורים ומעלה חוץ מהמשולש המסורתי שיש בכל הדגמים. העיצוב החדשני שנוי במחלוקת סיכום: דגם יפה ונחמד של "אלפא רומיאו החדשה" עם עיצוב ספורטיבי שמנסה להיראות גם עתידני ששווה משהו רק ב'ולוצ'ה'. עריכה: גרררררר.... שכחתי ש"ולוצ'ה" הוא חשמלי.....
  7. נחשף היום דגם חדש ומדהים של אלפא ולא יכולתי להתאפק מלספר לכם... https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/אלפא-רומיאו-מילאנו-נחשף-קרוסאובר-עירוני-חשמלי-ראשון-לאלפא-רומיאו
  8. הנה זה אחלה סטיישן אבל הגרסה הרגילה מה זה לא יפה לעומת הסדאן
  9. פעם מישהו כתב פה על הראשי תיבות של jeep על זה שהם עפים על עצמם במחיר מישהו יכול לרענן את זכרוני?
  10. את זה אתה אומר אבל לא ככה חושבים הרבה אנשים. אתה צודק שלחובבי רכב תמיד הסטיישן, טורר וכו' תמיד יהיו יותר יפות אבל גם זה לגבי רכבים כמו במוו אלפא מרצדס כמו שכתבת. אבל לגבי הפוקוס והאוקטביה אני לא מסכים איתך לא נראה לי. למה שלא בעצם?
  11. ראיתי s קלאס מייבאך עם לוחית 7 ספרות בסדר כזה: xxx-0-xxx במקום 2-3-2 זה חוקי?
  12. גולדן דראגון. הדרקון המוזהב יש גם את ניידות המשטרה של דובאי. פשוט שיגעון רכבים כמו למבורגיני מקלארן פורשה פרארי מרצדס ועוד... אפשר להבין את אתם רואים סקסיות ברכב? מה הוא כוסית???? 😶
  13. כן צודק עכשיו אני אוחז שזה קצת שונה אבל זה ממש דומה לסמל שלהם
  14. לא הבנתי... בשביל מה אבל? צריכת הדלק היא אדירה ו7 מקומות יש במלא רכבים שעולים עשירית מהמחיר שלו... מונית לאחמי"ם סתומים שלא יכולים ליסוע 10 דקות בטויוטה
  15. מוזר... זה הסמל של קינג לונג - חברה של אוטובוסים.
  16. צחקתי אחי מה הדרמה
  17. איפה שמים את הגג המתפרק?
  18. סנטרו לוגיסטר 100. אותו הכרתי לראשונה מתחרות אוטו השנה של אתר אוטו. איך הוא נכנס לרשימה? מה זה בכלל היצור המכוער הזה? (סליחה) הוא מזכיר בימבה ומצטרף לאמבר יאנטר ולפיאט מולטיפלה... מיקרה c+c. בזמנו היה הקבריולה הכי זולה בארץ. אולי נראה מעניין אבל מנוע של מזגן (העודפים של מיצובישי מה"מנועים" של ספייסטאר ואטרז'). למה cc זה אמור לסמן קבריולה? גם לפיג'ו 208 cc קוראים בשם דומה והוא קבריו קטן. למה יש לי דז'ה וו שראיתי אותו
  19. ברונקו

    מתעניין ברכבים

    תגגל באתר ותמצאת תשובות לשאלותיך ☺
  20. לא ראית לפי החישוקים? גם הלוחית
  21. כן נראה לי מונדאו לבן והיה לו מדבקה על דופן הדלת עם שם החברה אבל לא הספקתי לקרוא הוא עבר מהר.
  22. וואו זה ממש קשה שקורה דבר כזה ממש עצוב לשמוע אני מציע לך לנסות להפסיק להתעסק בעבר לעשות דברים שמשמחים אותך, להתעסק במכוניות שאתה אוהב ולאט לאט תראה שזה פחות כואב ותשכח מזה. לגרום לנהג הפוגע להיזכר בפשע שהוא עשה לא יגרום לך להרגיש יותר טוב אם זה אכן באשמתו הוא כבר ייענש בשמיים מאחל רפואה שלמה. יכול גם לקרות נס תאמין באלוהים הוא יכול לעשות הכל 😁
  23. היום ראיתי רכב של פורד שהיה כתוב עליו רכב ניסוי והיו לו 8 מצלמות זה ניסוי לאוטונומי?
  24. כבר מזמן היה את מודל S פלייד עם הטילים של ספייס-X שמאיצה ב1.1 ל100 עכשיו גם כן אלון מאסק והשגעונות שלו... איך זה מציאותי בכלל? אסור שיהיה לזה רישוי לכביש. בעצם, זה אפילו יותר מהר מהקילסייקל של ביל דובי (0-96 ב 0.97)
  25. לא קשור אבל הייתי חייב (אוטו)
×
×
  • תוכן חדש...