האמת שאתם צודקים. וודאי שאני הייתי מעדיף לדוגמה אלפא 159 sw או ג'וליה תילתן אבל כפי שאמר @orankohn העולם מתקדם. כבר לא נראה את האלפות הקטנות עם הרעש המעצבן, האלה שבאמת כיף ליסוע בהם אב עכשיו אלפא, כמו כל חברות היוקרה\ספורט בעולם עוברות לsuv - רכבי פנאי. ברולס רויס זה קולינן, בפרארי זה פורוסאנגווה, ובלמבורגיני- אורוס. היה כבר מזמן את סטלביו, מאז הצטרף להיצע הפנאי טונאלה החלשלוש ועכשיו- מילאנו.
אבל אפשר לומר שהם איבדו את זה.שום דבר לא מקשר בין הדגם הזה לדגמים של לפני 3 עשורים ומעלה חוץ מהמשולש המסורתי שיש בכל הדגמים. העיצוב החדשני שנוי במחלוקת
סיכום: דגם יפה ונחמד של "אלפא רומיאו החדשה" עם עיצוב ספורטיבי שמנסה להיראות גם עתידני ששווה משהו רק ב'ולוצ'ה'.
עריכה: גרררררר.... שכחתי ש"ולוצ'ה" הוא חשמלי.....