Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. אם המצלם אכן התכוון ללינאה, אני מזכיר שממש לא מזמן מישהו פה הראה לנו מה קורה כשאדם מצלם משהו מעניין ולא חותך את התמונה או לא מדגיש את מה שמעניין.
  2. יש לדיצה פיצה כאופנוע משלוחים וספה עם סירה במצב מאוד טוב, ממש כמו חדש בצבע בורדו מטאלי.
  3. ככה זה אכן נראה לפי הפרונט והמרכב בכללי, אבל הבק מדי גבוה ל370. מאחור הרכב נראה SUV
  4. זה ליואב
  5. בא לי פעם להבין באיזה אתר אתם משתמשים לבדיקה לפי מספר הרישוי בלוחית, לדוגמה כמו פה בתמונה. כי אני משתמש במשומשת ( (: יצא לי טוב) וזה הרבה פחות טוב. ואיפה כתוב כמה יחידות יש בארץ?
  6. ואם במפלצות עסקינן... לכפיר ובועז היה משעמם היום.
  7. מה זה התפלץ הסיני הזה??
  8. עלתה פה לא מזמן תמונה של BMW כמדומני שזאת היתה X7 עם 04. קודם הזמנות מיוחדות וקודמים, מנהלי החברה וכו' ואז זה יתחיל לצאת לכבישים. המספר של הסייברטראק לא נמצא במשומשת.?
  9. הסייברטראק שהגיע לארץ קיבל לוחית רישוי צהובה ונע על כבישי ארצנו. איך? לא ידוע כרגע...
  10. יפה מאוד שאתה מפרגן. דרך אגב, לא יודע אם ידעת ולטובת הכלל כלמוביל פצחו לאחרונה לאור המצב הקשה מערך שירות שנקרא "כלמוביל איתך בדרך 7\24" שאם יש לך רכב מהמותגים הבאים שכלמוביל מייבאת, שהם: יונדאי, ג'נסיס, אורה, מיצובישי, מרצדס, סמארט ובקרוב גם ג'אקו ואומודה מכל שנה, דגם וגירסה כלשהי ויש לכם לפתע נורה שנדלקה ואתם לא יודעים מה לעשות, או פנצ'ר\צריכים חילוץ\או-כל-תקלה או שאלה אחרת ואתם לא יודעים מה לעשות או צריכים עזרה אתם פשוט מתקשרים למוקד 6858* ומקישים תעודת זהות ויעזרו לכם. ציטוט מהאתר של כלמוביל: בכל מקום, בכל שעה ובכל דרך. כלמוביל איתך הגדלנו והרחבנו את מגוון השירותים שאנו מעניקים ואנחנו גאים להציג את “כלמוביל איתך בדרך 24/7”. מערך חדש מבית כלמוביל הכולל שירות, סיוע, מידע וחילוץ שפועלים מסביב לשעון וללא עלות. בטלפון אחד תוכלו להגיע למערך השירות שלנו שיתן לכם מענה בכל הנושאים הקשורים לדרך, אבל לא רק. המענה נותן עזרה ופתרונות כמו: חילוץ ללקוחות שנתקעו בדרך, סיוע בתפעול תיקון תקר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, הסבר וסיוע באבחון נורות שנדלקו ואופן הפתרון, סיוע בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי), מענה לשאלות בנושאי תפעול הרכב, מערכות בטיחות, ביטוח ועוד. בקיצור, כל מה שאתם צריכים כדי להרגיש רגועים ובטוחים. מחכים לכם 24/7 בטלפון 6858* תתקשרו, תשאלו ותתייעצו. אנחנו כאן בשביל לסייע לכם בדרך. בהצלחה, ושלא תצטרכו את השירות הזה בעז"ה. https://www.colmobil.co.il/24-7-2/
  11. עצוב מאוד. שמעתי כמה פעמים על המקרה הזה, וברובם התובעים לא קיבלו את הדגם החדש. אבל לא נראה לי- דבר ראשון, לא בטוח שהם ידעו בכלל שיגיע הדגם החדש. לא תמיד יצרניות הרכב דואגות לספר כל דבר חדש ליבואנית. וגם אם ידעו, למה הם היו חייבים לומר לך? נניח שכן. לאחר מעשה אתה ודאי לא יכול לתבוע אותם, מה שהזמנת קיבלת. הדור החדש הוצג לראשונה ב17.4 אז ודאי שהם ידעו שאולי הוא יגיע, אבל אין לך תמיכה מהחוק.. בהצלחה רבה. *** עוד משהו, מכיוון שהרכב הוצג לפני כמעט 4 חודשים, היה לכם איזושהי אפשרות לברר על הרכב לפני שקניתם אותו. ולכל אתר חדשות רכב שהייתם נכנסים ומחפשים על הקשקאי הייתם רואים את התמונה של החדש ושואלים אותם האם הוא יגיע בקרוב ובכלל, לא בטוח שזה אפשרי להחליף כי הקשקאי הקודם התחיל מ208K והחדש מתחיל מ176K ונגמר ב203K ברמת הגימור "טקנה" עם שילוב צבעים. והחזר בחלומות הם לא יתנו לך, אז אולי תצטרך לזרוק 5 קיי לפח.. ואם בחרת את הקשקאי הקודם כנראה היתה לך סיבה טובה מה גם שהוא היברידי והחדש 1.3 T. דרך אגב, מישהו יודע מה הקטע שלהם?? אחרי שהם מוצאים היברידי בדור החדש הוא בנזין. מוזר מאוד.. אבל מה יש לך להחליף? אני אישית מאוד אהבתי את הקשקאי כי יש לו הנעה מעניינת, מרגישה ממש כמו חשמלית אבל היא לא לגמרי. רכב מעניין.. וגם לדעתי העיצוב החדש פחות יפה
  12. ודאי, לא חשבתי לרגע שמה שיש בתמונה זה ליפמוטור..... הזכרתי אותו בדרך אגב שגם הוא לא בטיחותי. אבל כן עושים במבחנים בדיקה על הסוללות. אולי לא ביורו אנקפ, אבל החברה עצמה מעלה סרטונים בד"כ.
  13. X6 מסדנת לארטה. היא עושה דיטיילינג חלקי קרבון פיירינגים ושיפורים מטורפים בעיקר לBMW וגם למרצדס ומזראטי.
  14. עעלק רכב מה שיש שם בתמונה.. ברכבים כאלה זה בהחלט יכול לקרות. ספוילר: ליפמוטור T03.. מי קונה אותו?? רכב בלי שום אביזרי בטיחות המקרים של שריפת סוללות לא קורה בארץ כמעט, כי ציוני הבטיחות כאן גבוהים בפרט שהם עלו בתחילת השנה ככה שגם הסיניות לא מפגרות בעניין הבטיחות. למעשה, הרבה רכבים אירופאים או אמריקאים ויפנים לא מגיעים לציונים של הסיניות ביורו אנקפ (בד"כ סביב 5) לדוגמה לאחרונה הדצ'יה ספרינג והסוויפט שעשו פדיחות, בוא לא נדבר על רנו זואי ועל עוד צרפתיות.
  15. עד שנגיע ל940 תמונות
  16. ביאנקי 10Y, פילא. חשבתי שהוכחדה. מעניין לדעת שלא בהחלטטט. ליתר דיוק ראיתי רק פעם אחת ראיתי פוקוס קבריו רק לי נדמה שזו תמיד אותה אחת? בעצם חייב להיות כי יש רק אחת בארץ מיבוא אישי וזה מזההה הצחיק אותי לגלות שיש לו מנוע 1000 סמ"ק 😝 מעניין, לא ירד גשם לאחרונה.. אז למה צמחה עוד פטריה?? https://www.auto.co.il/article/137366-local-news
  17. דונקוורת' D8 GTO יאאא לא חשבתי שנשארו כאלה הוולאי עלי, ואיזה צבעע נכון הוא מזכיר את אריאל אטום
  18. כן אולי זאת ההיא מהחפירות ביד 2
  19. ואוו ממש שמורה כחדשה אני מת על הסדאן רק חסר סמל ג'אנטים ופס צד
  20. וואווו מטורף אחושילי רק עכשיו תפסתייי
  21. איסור הכנסה של רכבים שיכולים להפעיל רק דיארלים ואלה שכבר נכנסו לבטל את זה איכשהו. לעשות סוף סוף מפרצי אכיפה בכבישים מהירים. הורדת מהירות בכבישים עירוניים במקרה הצורך. יותר נתצי"ם, ובאמת מאז שנכנסה מירי רגב מספרם של הנתיבים תצ עלו בהרבה וגם שיהיה אכיפה מוגברת בזה כי לפעמים יש פקק וכל כמה שניות מישהו מחליט לעבור בנתצ מרוב עצבים. למה נו טראפיק הישראלית משווקת למלא מדינות רמזורים חכמים ורק בישראל אין?? חוסר בתקציב?? בעיות באספקת ייצור?? לאחרונה נכנס חוק שקונס על צפירה בלי שום סיבה באזור תל אביב. זה צריך להיות בכל גוש דן וגם באזור ירושלים במקומות שצריך.
  22. מחילה חברים לא הבנתי איך אתם רואים שם משהו אם תוכלו להסביר יותר כי אני נסרט
  23. 5. הדלתות האחוריות נפתחתות הפוך, כמו בrx8 יש את הקטע הזה גם ברולס רויס פנטום 7. תמונה (ויקיפדיה)
×
×
  • תוכן חדש...