Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. אימפרזה GT יש לאוהד אלגוב. אדומה. מילפית.
  2. למה? דווקא אהבתי. טוב, כנראה אין עוד הרבה חברים בפורום שהם בגיל 15...
  3. זה אכן מה שחשבתי, אבל בדרך כלל בסרטים לא מפייקים מכוניות. אז שאלתי אם מישהו מכיר גרסה כזאת.
  4. למי שמכיר את הסרט הזה של מארוול, יש קטע שבו צ'אנג חברה שלו ועוד אדם שהיה כלוא במרתפים מגיעים לכפר טא לו עם bmw ix3 שהיא קוראת לו כוכב הלהב. העיצוב אותו דבר בתוספת מרכיבי עיצוב ספורטיביים, ובמיוחד בסבכה מעין להבות כחולות. אז גיגלתי, ולא מצאתי על זה כלום. יש חיה כזאת?
  5. ברונקו

    של מה החלק הזה?

    לא הבנתי את כוונתך...
  6. מצאתי אתמול. יעבור שיפוץ
  7. מה הם זוממים
  8. תשייף את זה ככה בקטנה עם נייר זכוכית
  9. ברונקו

    רנו קליאו טורבו 2

    לכל הסדנאות האלה יש אישורים מהחברות שאת הדגמים שלהם הם משפרות. צריך קודם אישור מרנו בשביל דבר כזה, אי אפשר יום אחד להגיע ולהחליט בא לי לפתוח סדנה שמשפרת את זה וזה, זה לא הולך ככה.
  10. הלוחית של "כנופיה" לא ממש מסתירה את המספר, במחילה עריכה: או שזה בשביל הפרסומת
  11. ברונקו

    רנו קליאו טורבו 2

    מצטרף לשאלתך הנבונה. הרי אתה לא תפנה לרנו ותגיד להם "אם אתם רוצים עיצבתי לכם פצצה של רכב..."
  12. גם לי זה קרה. הזמנתי לפני 8 חודשים לפחות אוזניות בלוטוס לייזר וכו' וגם סכין קטנה ומאז שום דבר לא הגיע. זה נכון שאם יש בחבילה דבר אסור אז זורקים הכל לפח? ואפשר לקבל על זה החזר מהחנות?
  13. ברונקו

    רנו קליאו טורבו 2

    למה היא דומה לדור הקודם בדיוק?? זה הדור העכשווי עם נגיעות ספורטיביות. וקצת הדגשות מנופחות זה כי הוא רצה להזכיר את הקליאו V 6 הקודמת וגם את הרנו 5 טורבו, שהיה לה טוסיק רחב יותר ב5 ס"מ. ולכן גם כונס האוויר בדלתות ועוד
  14. אתה בטוח בשימוש? יש לו מדבקה של קונה רכבים לפירוק או נסיעה...
  15. ברונקו

    רנו קליאו טורבו 2

    יאללה חזק אח שלי היקר מגניב אתה מה תעשה עם זה? יש רווח פוטנציאלי?
  16. אני מכיר את הבעלים. גר בבית וגן ועשה כמעט הכל בעצמו, מקצוען על. היכן זה צולם?? אולי מישהו מזהה?
  17. ברונקו

    רנו קליאו טורבו 2

    וואוו. החלום שלי זה רנו 5 טורבו 2. מכיוון שיוצרו רק 4987 יחידות (גם מהדור הראשון) והרכב כל כך נדיר כיום (לפי מה שידוע, 2 טורבו 2 בארץ) התחלתי לשכוח מהרעיון. המחיר גם בחו"ל מרקיע שחקים. אבל הייתה לי עוד אגדת ילדות, קליאו V6. היה בו משהו מיוחד, במנוע הגיבור, בעיצוב הגונב. אני מאוד אוהב דגמי הומאז' כמו שרנו עשו ל5 טורבו, רק חבל שהם הציגו דגם חשמלי. ברכות על העבודה המטורפת שלך, העיצוב פשוט מושלם. אולי כדאי להאריך קצת את הזנב של הדיפיוזרים ולהוסיף חצאיות וספוילר נחמד. הלוואי שיגיע לייצור. לדעתי האישית כונס האוויר שבתמונה הזאת הכי חתיך לדעתי אתה לא צריך לשמור על העיצוב המקורי וקצת לקשקש אותו, אלא תוסיף גם קריצות מהעבר ותיקח השראה מהדגם המקורי.
  18. אוונג'ר? לא הכרתי את הדגם. אבל יש דגם של ג'יפ שנקרא אוונג'ר, הם קנו מהם את השם?
  19. 🤣😤עבדו עליי זה הרכב שלך לא יודע איך לא קלטתי כי גם אני זוכר שראיתי סרטון ביוטיוב של הכנופיה על הרכב הזה וגם עשית את התרגיל הזה כבר פעם...
  20. אהה.. עוד אחד. לייצר את האופנוע החשמלי של בריקסטון לור.
  21. היכן?
  22. הייתי מבקש מDMC לחדש את הדלוריאן... מהונדה אקורה להגיע לארץ (אני מת לעשות סיבוב בNSX) מבמוו לזכור שהם בווארים ולא אסייאתים..
  23. אחד החזקים ילד יושב ליד אשה בהיריון ושואל אותה למה את שמנה היא אומרת כי יש לי ילד בבטן הוא שואל הוא ילד טוב? עונה כן. אז למה אכלת אותו?????????????😂
  24. זה מה שהוא כתב, G.
  25. ??? צבע גונב... לפי find car זה "אדום זוהר"
×
×
  • תוכן חדש...