וואוו. החלום שלי זה רנו 5 טורבו 2. מכיוון שיוצרו רק 4987 יחידות (גם מהדור הראשון) והרכב כל כך נדיר כיום (לפי מה שידוע, 2 טורבו 2 בארץ) התחלתי לשכוח מהרעיון. המחיר גם בחו"ל מרקיע שחקים. אבל הייתה לי עוד אגדת ילדות, קליאו V6. היה בו משהו מיוחד, במנוע הגיבור, בעיצוב הגונב.
אני מאוד אוהב דגמי הומאז' כמו שרנו עשו ל5 טורבו, רק חבל שהם הציגו דגם חשמלי.
ברכות על העבודה המטורפת שלך, העיצוב פשוט מושלם. אולי כדאי להאריך קצת את הזנב של הדיפיוזרים ולהוסיף חצאיות וספוילר נחמד.
הלוואי שיגיע לייצור.
לדעתי האישית כונס האוויר שבתמונה הזאת הכי חתיך
לדעתי אתה לא צריך לשמור על העיצוב המקורי וקצת לקשקש אותו, אלא תוסיף גם קריצות מהעבר ותיקח השראה מהדגם המקורי.