לא עלינו, גם מכוניות הספורט מתחילות להיות חשמליות ו\או היברידיות;נטען. גם בלמבורגיני (טמראריו, סיאן, רבואלטו),
גם בפרארי (sf90, 296 ועוד) ובכלל, רימאק נבארה וכו'. על תיבות ידניות כבר אין מה לדבר, ויצרניות הרכב מתחילות לזייף גם הילוכים עם ניתוקי הצתה וחרטות מהת*ת(באיוניק 5n למשל) וצליל מנוע ספורטיבי (גם במוסטנג מאך E) ולמבורגיני תציג דגם חשמלי עד 2030
וגם מרצדס בדרך..