Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. הביטל החזקה נלחמת בשיניים לא ליפול מהרשימה. ואולי היא תהיה האחרונה?... תחשבו על בוגאטי חשמלית
  2. לא עלינו, גם מכוניות הספורט מתחילות להיות חשמליות ו\או היברידיות;נטען. גם בלמבורגיני (טמראריו, סיאן, רבואלטו), גם בפרארי (sf90, 296 ועוד) ובכלל, רימאק נבארה וכו'. על תיבות ידניות כבר אין מה לדבר, ויצרניות הרכב מתחילות לזייף גם הילוכים עם ניתוקי הצתה וחרטות מהת*ת(באיוניק 5n למשל) וצליל מנוע ספורטיבי (גם במוסטנג מאך E) ולמבורגיני תציג דגם חשמלי עד 2030 וגם מרצדס בדרך..
  3. לא יודע אם העתיקו, זה בסך הכל דומה כמו כל הדגמים של קיה עם סבכת "פני נמר". רק פעם אחת ראיתי קיה בלי הפני נמר אלא עם גריל רבוע לגמרי, זה היה קיה ג'ויס דגם ישן. לי, וכמו להרבה הסטינגר מזכיר מהרבה פנים את מזראטי גיבלי ועוד דגמי מזראטי.
  4. הבעלים של הסטיגר גר בבית וגן בירושלים, חרדי. הוא צבע אותה לא מזמן; הצבע הקודם היה אפור מט. מישהו יכול לזהות באיזו גרסה מדובר? האם ה245 כ"ס או הV6 365?
  5. מחילה אח שלי היקר, לא התכוונתי לפגוע או לומר שאתה מבלבל את המוח. בסך הכל לפחות לי היה נראה שזה לא משהו שמתאים לשרשור. מכיוון שאני מבין שחברי פורום אחרים מצאו עניין ברכב הזה, אז הכל בסדר; רק אמרתי מה אני חושב.
  6. מחילה, מה מעניין בB9 טרייבקה?
  7. מה זה בעצם? לפי לנס זה אקורד. לא ראיתי את זה בחיים, וגם @EliC25 זה לא נחשב סטיישן. סוג של אקורד SUV. עריכה: לפי מספר הרכב המרכב הוא אכן סטיישן, והדגם נקרא אקורד טורר
  8. לאאא אחי זה לא אמיתי... רק מישהו יוכל להסביר לי למה בסרטון הראשון המטומטמים האלה לא בורחים עם הרכבים? ההוא נשאר וואלה וכאילו אומר לפיל בוא תהרוס לי את הרכב...
  9. יודעים מה מצאתי משהו... אלפא 159 ספורטוואגן. גם דודג' וייפר נחשב במרכב סטיישן? אם כבר משהו שדומה לסטיישן שיפה זה שוטינג ברייק- ובזה... אאודי שוטינג ברייק קונספט, פרארי gtc4 לוסו ועוד
  10. וולוו 850 סטיישן. סיאנה שחונה שם קבוע ולפתע אני קולט שאיכשהו היא נפלה על הסרנים בצורה חמורה ביותר. יש לה מתלי אוויר? ואם כן, איך זה קורה פתאום?
  11. כשיהיה לך מיליון שח אתה תקנה פרארי יד שנייה. ויש מספיק סיבות. ודרך אגב, לדעתי אין סטיישן יפה. תתנפלו עלי.
  12. עלה בערוץ האינסטגרם של דורון. עד הודעה חדשה? ומה הסיבות בדיוק? הגזרה הדרומית יותר שקטה כרגע, צפוי משהו מיוחד? ועוד משהו הרי אחוזים ניכרים מהנהגים, אם לא לומר רוב, הם ערבים.
  13. ברונקו

    מיכאל שומאכר

    וואלה כ? מצטער, טעות שלי. היה זכור לי שהוא נפגע באימונים. טעות.
  14. ברונקו

    מיכאל שומאכר

    מאז שעבר תאונה במסלול ב2009 הוא נכה במצב קשה ולא מתפקד. ממש חבל, אחרי כל הקריירה המפוארת והרקורד המרשים שצבר... יש שעדיין מחשיבים אותו כאלוף עולם בכל הזמנים.. אלו היו תקופות הזוהר של מרצדס, בהמשך הם קצת קרטעו ולאחרונה חזרו למפה עם לואיס המילטון המוכשר. הבן של מייקל, מיק, הוא נהג בפורמולה 3.
  15. יחסית כן. 515 עלו לכביש מ2018. אישית, פעם ראשונה שהתוודעתי לסטיישן
  16. עד מתי התערוכה פתוחה?
  17. אם שמים לוחית לרכבים כאלה זה פשוט הורס הכל ראיתי קורבט בתל אביב והוא שם את הלוחית בצד השמשה מבפנים. ... קורולה רגילה, נכון? ...
  18. לא היו איתו בעיות ברצועת הטיימינג בסי4?
  19. שו הדא?
  20. זה מה שכתבתי אחשלי היקר שהתבלבלתי בין S4 ל S8. פשוט לא הבנתי למה FAZER חשב שהתכוונתי ללאנצ'יה
  21. הטיגו 8 בימין נראה כמו זבוב לצידו... יש 2 כאלה ליד הבית שלי. אחד בורדו ואחד לבן, ומה שמעניין הוא שלבורדו הטמבון הקדמי לבן וכן להפך... אחד בשימוש והלבן לא. עוד לא מצאתי הזדמנות לשאול אותו
  22. מה הקשר? זאת דלתא S4. התכוונתי לאאודי S4;טעות- S8.
  23. זכור לי גם תמונה שעלתה פה של S4 נטושה על הסרנים. איך זה קורה, פיצוץ המתלים?? יש מלא רכבים שלא מיועדים להיות רכבי עבודה ומעמיסים עליהם טונות ואז המתלים שלהם (רגילים, רב חיבורי או קורות מתח בעיקר) צונחים מטה מטה עד שבנסיעה אתה שומע קחחחחחחח
  24. זאת ההיא המעצבנת מיד 2? למי שמכיר, יש בשדרות משה דיין בפסגת זאב קאיין בוקסטר ומרצדס ML נטושות. לפי בדיקה במפות גוגל 360 שעודכנו ב2021 זה לא היה שם. מה אפשר לעשות בפן המעשי כדי לשחרר אותם לכביש? אם בדקו לפי לוחית הרישוי ומצאו את הבעלים אפשר לחייב אותו לפנות את הרכב כי הוא למעשה לוקח חנייה לזמן ארוך (כמו בנתב"ג)? נגיד שכן, אם הוא מסכים שיגררו לו, לאיפה זה יגיע? לאיזו מגרטה מוזנחת במקום לעלות שוב על הכביש (הבוקסטר.... 🥰) וגם, יש אפשרות לקהל הרחב לדעת מי הבעלים של רכב מסוים לפי לוחית הרישוי?
×
×
  • תוכן חדש...