Jump to content

Obgel

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Obgel

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

29

מוניטין

  1. בוקר טוב ומעט עדכונים. החלפנו חיישן EGT ועשינו רגנרציה דרך סורק לאחר מכן. שיפר את הסחיבה במעט אבל בתנאים שהתקלה הופיעה לפני כן, זה שוב קורה (בלימת מנוע בירידה באמצעות קרוז קונטרול). ככה שהחיישן לא היה האשם. במוסך שבו החלפתי את החיישן טוענים בתוקף שזה הממיר, ובמוסך אחר טוענים שזה מזרקים. בקיצור, חגיגה. בשורה התחתונה כרגע סוג של הרמנו ידיים ואנחנו ממשיכים להשתמש ברכב כרגיל עם סחיבה מבאסת בעליות לגולן. בדרך בוצע עוד טיפול, והחלפתי מצתי להט עקב שגיאה שקטה בסורק . נמשיך ונעדכן
  2. מעדכן אחרי נסיעה ארוכה אתמול. אין שיפור בביצועים בעלייה. מאכזב. ממתין להחלפת חיישן EGT. אם זה לא ייפתר לאחר מכן, אהיה באמת אובד עצות.
  3. צודק לגמרי..זה היה כצעד מונע..
  4. בהמשך להמלצתו של @Fazer , הוזמן חיישן טמפ כניסה לממיר (תחליפי של פבי בילשטיין, 140₪ כולל משלוח) שמקפיץ אצלי התראות באופן רנדומלי, ואולי בהמשך להצעתו של @קיורטוש אוטומוטיב גם ישפר את התנהגות הרכב. בהמשך לפוסט הקודם, הוחלף שסתום מפעיל טורבו (260₪), והצינורית המובילה לחיישן לחץ של הממיר נוקה. מרגיש שיפור בביצועים, נראה בהזדמנות הקרובה אם ב״עלייה הגדולה״ אני מצליח לעבור את ה80 קמ״ש. בנוסף, נצפו סדקים במשאבת העזר של הסולר (בשימוש לאחר החלפת פילטר סולר ברכב הזה), הוזמן חלק תחליפי. אעדכן בתוצאות לאחר הגעת החלקים. שבוע טוב
  5. תפסתי בבוקר שתי תקלות שהופיעו בסורק לאחר הודעת engine failure hazard ללא שינוי בתחושת הסחיבה. מבדיקה ברשת מדובר בסולונואיד טורבו/ צנרת וואקום. וחיישן טמפ פליטה. אולי אחרי החלפה שלהם יבוא הפתרון..
  6. מעדכן שלא חוויתי שיפור מורגש. נמשיך לברר
  7. בוצע ניקוי לחיישן maf ו-map. כמו כן נבדק צינור אוויר מהפילטר לטורבו - תקין ושלם ללא קרעים/סדקים. ממתין לנסיעה מאומצת לראות אם עוזר.
  8. סליחה, חשבתי שעניתי על זה. נבדק ונמצא תקין.
  9. הייתי היום אצל עוד מוסך לחוות דעת נוספת. אותה תשובה לצערי - מבינים על מה אני מדבר, אבל אין להם קצה חוט ממה זה נובע. אין תקלות מחשב, אין ערך חריג בסורק, פשוט לא סוחב.
  10. הסתכלתי על זה . התסמינים אצלי לא בכיוון.. אצלי אין תקלות. היום הכל נבדק שוב - האינטרקולר תקין לחלוטין.
  11. הטיימינג היה תקין. אני ממש אובד עצות. לכאורה הכל תקין אבל האוטו לא סוחב כמו שצריך.. אמרו במוסך שאולי צריבת תוכנה מחדש תפתור את הבעיה.. אשמח לכל עצה, ממש משתדל לא להתבאס על הרכישה של הרכב מלכתחילה
  12. מעדכן שהמכונאי חזר אליי. גם לדעתו לאחר בדיקה מדובר בטיימינג לא מכוון. אישרתי פתיחה לצורך בדיקה. נעדכן האם זה פתר את הבעיה
  13. תודה לכולם על הרעיונות. הרכב נכנס היום לאבחון במוסך , אחד שבקיא בk9k, אעדכן בתוצאות.
  14. לא מצא לי כלום..אני מעתיק מספר שלדה מרשיון רכב (מוריד את הכוכביות) ..מה אני מפספס? הלוואי. אני מנסה לחשוב בכל מיני כיוונים.. אולי החיישן מתריע על טמפ גבוהה מידי כי אכן הטיימינג לא מכוון ואז מוזרק יותר מידי סולר ? מה שמגביר טמפ? אולי החיישן תקול וזה מה שגורם להכל? מעניין 🙂
×
×
  • תוכן חדש...