Jump to content

ברונקו

  • הודעות

    253
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ברונקו

  1. דהייטסו צ'ארג'ד, טסטרוסה, רנו 5 טורבו, אופל מנטה, C4 קקטוס, מרצדס W124 מנועי הW16 של בוגאטי (את האחרונים קיבלו המיסטרל קבריולה) וגם ממש לאחרונה קאמרו 😥 ועוד מלאאא דברים חמודים שנעלמו במיוחד כואב לי על הקקטוס
  2. סליחה אחים שאני לא יכול לענות מה התשובה כי לא הספקתי לבדוק. אשכרה הרכב שבק חיים באמצע מלכי ישראל... הלך הגיר (ידני) הלך המגדש TSI ועוד כמה בעיות... טוב הוא כבר מספיק זקן 10 שנים הוא חי בשלווה. את הטורבו אני אחליף אצל אחד ערבי (נא לא להתעצבן) ב2.5 משומש במקום כאן ב5 חדש "פאביה - צעצוע" אמר החכם ולא יסף.
  3. ברונקו

    קארזון, אתר אמין?

    יחסית אתר טוב כן
  4. זהו יש גם אחת כזאת בבית וגן עם מדבקה של רולס רויס וגריל דומה והקטע שעל ההגה יש שקע בצורת כנפיים כי הוא הוריד את המדבקה של קרייזלר ואיזה מצחיק זה ששאלתי אותו איזה רכב זה והוא ענה לי בלי להניד עפעף שזה רולס רויס גוסט... מסכן חטף על הראש אם היה מותר אני גם הייתי גונב
  5. המתזים הקטנים של השמשה הקדמית בקושי מוציאים טיפה חומר, מתישהו זה נסתם יש אפשרות לפתוח את זה מבלי ללכת למוסך?
  6. המדבקה היא של המוסך גשר גולן מעניין באמת איך זה.. איי ראיתי היום תאונה קרייזלר 300C התרסק לתוך גדר... הרכב הזה מזכיר לי איך פעם כשהייתי ילד היה כזה בשכונה שלנו והבעלים החליף את הסבכה ואת הסמל של קרייזלר ושם במקום סמליל שןל רולס רויס ואנחנו כמו פתיים האמנו שזה רולס רויס.. הרבה קונים את הרכב הזה כי הוא ממש דומה לרולס רויס גוסט
  7. תודה אחי אחלה דבר אבל קניתי כבר... בכל זאת תודה. אני רוצה עכשיו ללכת על משהו כמו טרקסס xrt או ארמה קרייטון.
  8. קצת קשה לי להאמין שאני הראשון שאומר את זה 😥😥😥 רנו 5 טורבו 2 ממש קשה לבחור אחד... אופל מנטה GT פרארי טסטרוסה
  9. יפה אלי אחלה גבר תמשיך לעשות טוב מאד אהבתי אחד הרכבים הראשונים שהייתי בוחר (חוץ מרנו 5 טורבו ואופל מנטה GT...)
  10. אהה נכון יש להם עוד כמה מרצדס בחניה, כמו שהבנתי הם הבעלים של סוכנות מרצדס בירושלים
  11. אלו ה"דבשות" שיש מאחורי הכיסאות של רכבי קבריולט שונים?
  12. של מי ההאמן? זו היחידה בארץ לא?
  13. כן שעשיתי חיפוש גוגל לנס הוא מצא שזה במצרים
  14. מה הדגם הזה? (הכתום)
  15. הוא חונה שם קבוע? ולמה דווקא שלט למי שיש כסף לפרארי 488 למה לא האנגר...
  16. אחרי כמה שנים צריך להחליף סוללה ושמחליפים זה כבר "מכסה" על הרווח של הדלק... כמו שכתב @ArikM הסוללות של טסלה הרבה יותר איכותיות לגבי הסיניות ימים יגידו (ימים, תרתי משמע) אולי הLFP של זיקר הם סוללות איכותיות והזיקר גם בשת"פ עם עוד סיוניות כמו ג'ילי ועוד אבל לגבי השאר זבל של סוללות. ובכלל, הסינים עושים שתפ"ים על כל רצפה, שלדה, מנוע, וסוללה וכל יום צצות חברות קש סיניות חדשות. מצא את ההבדלים: ניו ET5 JIYUE 07 סקייוויל סקייהום BYD האן שיאומי SU7 אקספנג P7 ...
  17. הבנאדם דפוק לפחות שיוריד את המדבקה של electric mr2 זה לא חוקי אתה אומר? איפה זה כתוב בספר החוקים הישראלי
  18. זהו, לא בגלל שאסור אני בלי בעיה אנהג עם יד אחת גם בכביש מהיר הבעיה היא בזמן ככה אני מפספס הרבה תמונות טובות אבל לפעמים כשמגיעים לרמזור אני יכול לצלם.
  19. משהו מעניין תמונות לילה איכות גרועה.. אחד הגרסאות הכי חזקות של הgt. מכסה מנוע אפילו יותר ארוך מהאל קאמינו או מהוייפר acr. מספר מעניין היום חלפה על פני מנטה gt, אחד הרכבים שאני הכי אוהב אבל כנראה שהוא ממש מיהר כי לא הספקתי לצלם... 😥😥😥 איך באמת אתם מצלמים תוך כדי נסיעה? עד שאני מוציא את הטלפון ונכנס למצלמה ומצלם הרכב כבר עובר. עוד משהו, כמה פעמים ראיתי וולוו s80 ישן ואף פעם לא הבנתי מה הקטע הזה של המגבים הקטנים על הפנסים הקדמיים... זה באמת עוזר? ומה הבעיה אם כן לצאת מהאוטו שניה ולנקות זה סתם מכער אותו ואם זה היה צריך להיות רכב יוקרה אז מה העניין בזה ולמה לא עשו את זה ברכבים אחרים
  20. מה הסיבה שהמחיר עלה
  21. אפילו 1000 לא הייתי משלם על זה זה סוברבן או יוקון? או שפעם ליוקון קראו גם סוברבן ועכשיו השם הפך רק לסוברבן
  22. בכמה הוא מוכר אותה?
  23. כמה זמן זה כבר עומד שם בתלפיות וואלה נכון למה כי אתמול ראיתי איזה i20 מסכן שחנה מתחת לאתר בנייה ואיכשהו השפריץ קצת מהחומר העוד יותר נדיר ששמו בטון... 😭 כה הצבע יפה
  24. המצוף שצף על הדלק שקע מסיבה כלשהי לתוך הדלק. לא מכיר דרך לסדר בלי מוסך
  25. זה לא טיפות צבע או בטון? כי גם בחלונות יש כאלה טיפות... גם לא מכיר צבע כזה. ומה הקשר ללנד קרוזר?
×
×
  • תוכן חדש...