Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

קראתי. הבנתי.

הבנק אשכרה מחלק כסף לקניית רכבים.

הכל בסדר. שכנעתם אותי.

חוזר בי מכל מה שרשמתי לגבי עניין "הארנק הירוק" !

 

 

הבנק לא מחלק כלום. כנראה יש לו הסכם חלוקה עם העסקים. הבנק שם 20%, הם 80% כמו בכל מועדון לקוחות. בגלל שהיבואנים לא רוצים לפגוע במחיר המחירון (יש להם אינטרס לשמור על שוק יד שניה בריא), הם עושים כל מיני טריקים בשביל להוריד את המחיר כמו 'הנחת מועדון', 'ימי מכירות' וכו'

 

אח יקר, הכי חשוב שתהנה מהרכב. בחצי שעה נסיעת מבחן ברחובות תל אביב נהננו מאוד מכל מה שהיה לו להציע. תנוחת ישיבה, שדה ראיה, מתגים פיזיים כמו שצריך, רדיו סבבה, מזגן מעולה עם בקרת אקלים. לא צריך יותר מזה. באמת שלא

עריכה אחרונה על ידי בנס
  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

לא מכיר את הקיטים לרכב, אבל אם הם מבוססים על קצף, 40% זה אופטימי מאוד.

קצף או כל ספריי דומה מעולם לא עבד לי.

באופנועים עם טיובלס תמיד נשאתי איתי ערכת תולעים ובלוני CO2 קטנים,

וכמה שאני זוכר מעולם לא הכזיבו, גם כשהיה לי חתך בצמיג של כ-2 ס"מ.

הגלגל איבד אוויר במקרה הזה ודרש ניפוח חוזר מדי כמה זמן, אבל הגעתי מהצפון למרכז על הגלגלים.

הבעייה היחידה עם תולעים זה שצריך לזהות את החור, ולא תמיד זה פשוט.

ספרתי גם את הקיטים עם תולעים ו-CO2 במסגרת ה-40% (כולל המפורסמםי של Stop & Go), וגם אז -- כמעט אף פעם לא החזיקו לי יותר מכמה עשרות ק״מ. לא עוזר אם הפנצ׳ר ברמת הגולן או כביש נידח בנגב בסופ״ש. יוצא מן הכלל בולט: היתה לי וספה 150 שנשאה כלכל חלופי מקורי. תענוג.

בסופו של דבר -- 70-80% מהפעמים נזקקתי לגרור את האופנוע. ב45 שנות רכיבה, עם משהו כמו 2-3 פנצ׳רים בשנה.
אז מבחינתי כל הקיטים למכוניות הם בלוף, ולו היה תלוי בי כל המכוניות היו מחוייבות בנשיאת גלגל חלופי, ותקינותו היתה נבדקת בטסט השנתי.

פורסם

הבעיה היא לא המכוניות אלא הנהגים. רמת הכישורים ירדה משמעותית עם השנים בכל העולם, בעת שרמת הנגישות של שירותי הדרך עלתה עם התפתחות ה-GPS והטלפונים הניידים. כך שהיום גם כשיש גלגל חלופי, רוב הנהגים לא ידעו איך להחליף אותו או לא ירצו להתלכלך, ובמקום זה ירימו טלפון ל'שגריר' המקומי. 

 

  • אהבתי 2
פורסם

מחיר מחירון אחרי שנתיים זו בדיחה כי כמה אנשים כבר תוך שנתיים יגלו בעיות מהותיות בהתחשב בעובדה שהיבואן עדיין מטפל בחינם ברכב.

זה לא בדיוק יתרון משמעותי לצרכן לעומת אם היו עולים ל3 שנים ומעלה.

זו עסקת חבילה לאלו שאוהבים את המותג. לא לישראל ישראלי. 

  • משעמם 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

מחיר מחירון אחרי שנתיים זו בדיחה כי כמה אנשים כבר תוך שנתיים יגלו בעיות מהותיות בהתחשב בעובדה שהיבואן עדיין מטפל בחינם ברכב.

זה לא בדיוק יתרון משמעותי לצרכן לעומת אם היו עולים ל3 שנים ומעלה.

זו עסקת חבילה לאלו שאוהבים את המותג. לא לישראל ישראלי. 

יש אחריות מלאה לחמש שנים

לא יודע אם הפייק של התגובה מבורות או מכוון

עריכה אחרונה על ידי בנס
  • אהבתי 1
פורסם

טרייד אין במחירון הוא משנתיים עד 5.

2026-06-21-6_26_00.thumb.png.15aeb3feaae776d9bf17468a6bbff24d.png

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

טרייד אין במחירון הוא משנתיים עד 5.

2026-06-21-6_26_00.thumb.png.15aeb3feaae776d9bf17468a6bbff24d.png

 

זה משנה את התמונה. זה אכן סוגשל ביטוח. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, DareDevil כתב:

מחיר מחירון אחרי שנתיים זו בדיחה  

למה אחרי שנתיים ? כבר היום הוא בדיחה ..

אתר לוי יצחק מתמחר אותו ב-103000 שקל.

[משומש - יד 1 פרטי - 500 ק"ם,לדוגמה].

 

פורסם

למה בדיחה?

זה גורף לכל סוגי הרכב.

ירידת ערך מיידית של לפחות 10% עם הרישום והיציאה מהסוכנות עם הרכב.

גם רכבי "אפס ק"מ " נמכרים פחות או יותר בהפחתה דומה, והם לא נסעו מטר עם בעלים רשום.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, BoazB11 כתב:

למה בדיחה?

זה גורף לכל סוגי הרכב.

ירידת ערך מיידית של לפחות 10% עם הרישום והיציאה מהסוכנות עם הרכב.

גם רכבי "אפס ק"מ " נמכרים פחות או יותר בהפחתה דומה, והם לא נסעו מטר עם בעלים רשום.

סתם אוהבים להשמיץ. מדובר בעסקה מעולה לכל בר דעת

פורסם
לפני 15 שעות, בנס כתב:

לא יודע אם הפייק של התגובה מבורות או מכוון

זו הדעה שלי, מה רע בה? כי היא פייק? 

לפני 6 שעות, yossiaviel כתב:

למה אחרי שנתיים ? כבר היום הוא בדיחה ..

כי לא מגלים את התקלות אחרי שנתיים אלא יותר.

לפני 10 שעות, falou כתב:

 

זה משנה את התמונה. זה אכן סוגשל ביטוח. 

אכן משנה את התמונה לעומת מה שהוצג קודם לכן. יכול להתחיל להשתלם.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 5 דקות, DareDevil כתב:

 

כי לא מגלים את התקלות אחרי שנתיים אלא יותר.

מאין הביטחון שלך לגבי תקלות עתידיות ברכבים הללו ?

בבקשה שתף אותנו, ותרום טיפה מהידע שלך, כדי שחלילה לא ניתקע עם הרכבים באמצע הדרך..

 

 

פורסם

לגבי הרכבים הללו אין לי שום ביטחון, אני כן יש לי ביטחון שהתקלות לא יצצו מהר כל כך.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...