האם בדקת הימצאות גזים בנוזל קירור?
קישור לדוגמא לערכה https://www.amazon.com/RELD-Professional-Combustion-Detector-Reaction/dp/B083M9K4SK?ref_=ast_sto_dp
ב206 שלי היה לי דליפה דרך הראש מנוע, ראיתי סימנים לזה בשמן רק אחרי כמה אלפי ק"מ טובים
נסעתי עם זה מעל 60 אלף ק"מ, כאשר הכמות נוזל קירור שצריך להוסיף גדלה עם הזמן
אוקטביה 2025 1.5 עם 40 אלף ק"מ
הרכב ליסינג, אין אפשרות בדיקת שמן במנוע אלא רק דרך המחשב.
האוטו התריע על חוסר שמן (ירד מתחת למינימום), עבר טיפול ב30.
הגיע ניידת שירות והוסף שמן, כמעט קילו לדעתי.
מדיבור עם הבחור אמר שזה בעיה גורפת בכל האוקטביות של הליסינג.
מתוך עניין, האם זה בעיה ידועה ותקין?
להבנתי אין בעיה לשים קוד עומד 107 כל עוד קוד המהירות הוא שווה או גבוהיותר, אני צודק?
האם יש איזה השלכה לשים קוד עומס יותר גבוה?
הרכב חדש אצלי ככה שלא יודע להגיד מה עדיף.
שלום לכולם.
רכב שני לבית.
בעיקר נסיעות קצרות, עד 40 קמ ביום בינעירוני שלוש פעמים בשבוע ונסיעות בתוך הישוב
תקציב 60-70
ראיתי שהוולוו נכנס בתקציב בשנתון 16
דגם T5 קינטיק
האם מומלץ?
בעיות מוכרות?
צריכת דלק פחות מעניינת, בטיחות חשובה (איזה מערכות יש לרכב, נתונים סותרים באינטרנט), 3 מושבים לילדים בספסל האחורי.
האם יש המלצות אחרות בתקציב הזה?
(קורולה לדוגמא באותו השנתון יותר יקרה ונראה שנותנת פחות תמורה אלגרה)
אני מבין, גם האופציה הזאתי זה רק ע"י חיבור מחשב יעודי לאוטו אני מניח?
משהו שאפשר לפתור בקלות יחסית או שמצריך מוסך? האוטו ליסינג לא הייתי רוצה להתעסק יותר מדי...
בוקר טוב.
דבר ראשון, אורות מלאים משמע ניראות יותר טובה.
דבר שני לא דולקים מאחורה ואני לא מעוניין להתעסק כל פעם עם הלחצן.
לדבריך רק חיבור למחשב עם תוכנה יעודית?
תודה על המענה.