Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2023: הדור הבא (שרשור מתגלגל)


itaimoto

פוסטים מומלצים

  

בתאריך 10.5.2023 בשעה 22:42, menir1 כתב:

אני בן 50 ללא תביעות/שלילות. גר בראשון בבית משותף. 

מקיף 5k ש"ח וחובה 1300 ש"ח. נהג יחיד. יש אפשרות להוסיף נהג נוסף בתשלום ליום. 

אין הגבלת קילומטר, אבל ציינתי שהרכב ייסע כ-10k ק"מ בשנה. 

תודה. 

בעיה. בעיה קשה. אני כבר כמה ימים שובר את הראש.
בכלל תיכננתי לרכוש טסלה. אל תשאלו אותי מה הקשר בין השתיים כי אין.
הבעיה שאם אני רוכש BRZ מעבר לעלות הנוספת היא שאני אמצא את עצמי מחזיק 4 רכבים 😑 ובנוסף זה יעלה לי בלהשתמש במשאבים שלא בא לי להשתמש בהם, כי איך אמרה הבוסית "אתה רוצה לקנות צעצוע? תמכור מניות".
כואב לי הראש כבר.

*אופס מצטער שחטפתי את השרשור, חשבתי שאנחנו בשרשור הראשי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בעיה קשה מאוד.

לא נראה לי שמישהו כאן יכול לעזור לך להחליט...

תרדוף אחרי החלום!

אם לא עכשיו - אין מתי!!!

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

בכלל תיכננתי לרכוש טסלה

 

היא תמתין.

בעתיד היא תהיה טובה יותר, מהירה ו... טסלאית יותר.

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

אם אני רוכש BRZ

 

אבל היא לא תמתין.

בעתיד היא תהיה כמו... טסלה.

לפני כשעה, farkash7 כתב:

אמצא את עצמי מחזיק 4 רכבים

 

צריך עזרה להחליט מה למכור? 😉

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, mcshmupi כתב:

הבוקסטר לא היתה זמינה להשכרה?


או שזה התת מודע שלך שכבר החליט שהוא ירצה ברז חדשה ולא רצה להרוס את החוייה ממנה לכשתבוא?
image.png.11f820bd66e6ebfc0f90bfd5c595695e.png

 

אחלה סרטון, מעביר את הגישה של הרכב במדוייק.

 

להפך, הטיול היה בשלב שבו חיפשתי יורשת שונה מהברז החדשה.

המחיר להשכרת בוקסטר ליומיים לא היה סביר בעיננו (התעריף היומי יורד ככל שהתקופה מתארכת). ממילא בזמן כל כך קצר לא הייתי מצליח להכיר את הרכב מספיק בשביל לנצל חלק סביר מהמיכולות שלו.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

נתקלתי בגברת הזאת אתמול בראשל''צ, צבע יפייפיה.

גם הכחול מחמיא לה, שבדור הקודם פחות עבד לי בעין.

תתחדש כמובן ותהנה ממנה, נראית מעולה ונשמע שגם הביצוע פגז

WhatsApp Image 2023-05-21 at 12.32.26.jpeg

WhatsApp Image 2023-05-21 at 12.32.25.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
לפני 14 שעות, itaimoto כתב:

קלטתי מה הולך לקרות והספקתי לעזוב את הגז ולהפחית מהירות עם הבלמים (בזהירות, שלא להגביר את התת היגוי).

 

בירידה מנס הרים פגשתי במקרה את ה NSX מדור ראשון שמסתובבת בארצינו, שבעליה היה באותה סיטואציה בדיוק.

נדמה לי שאף פעם לא חשתי סוריאליזם גדול יותר.

 

עזיבת גז באמצע פניה (ובטח שבלימה) תעביר משקל לקדמיים ודווקא תפחית תת-היגוי / תעודד היגוי-יתר.

 

ה-NSX מדהימה.

באמת סוריאליזם במיטבו.

 

תודה על השיתוף המפורט, תמשיך להנות.

  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה מראש על הקטנוניות לרגע, אבל אם הבנתי נכונה את התרחיש:

כנראה שאכן נדרשה עדינות בבלימה, אבל לא כדי שלא להחריף תת-היגוי אלא כדי להזהר שלא להוסיף את הישבן למפגש הלא רצוי עם המעקה.

 

בכל אופן, סיכמת יפה:

לפני 17 שעות, itaimoto כתב:

ואני מתייחס לאירוע כתזכורת בריאה לכך שבכביש לא מוכר, ברמת שינויי רוחב הנתיב ושינויי הגובה המזעריים, חובה להוריד קצב משמעותית.

 

ואני מוסיף:

בכל כביש ציבורי - מפותל ומחרמן ככל שיהיה - חובה להגביל קצב.

לא מקבל את המנטרה של "8/10 בכביש, כי מרווח בטחון. 10/10 רק במסלול". מבחינתי זה 5/10 בכביש, 11/10 במסלול.

טיולים צריכים להיות טבעיים וקלילים, עם מס' מוגבל של חברים שאין ביניהם תחרות סמויה/גלויה.

יש נוף, יש אווירה, יש חברה טובה, יש קפה. את כפפות הנומקס אמורים להשאיר בבית.

הכביש הציבורי הוא לא מקום להיות "קומיטד" לפניה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Avia כתב:

כנראה שאכן נדרשה עדינות בבלימה, אבל לא כדי שלא להחריף תת-היגוי אלא כדי להזהר שלא להוסיף את הישבן למפגש הלא רצוי עם המעקה.

 

האחיזה הרוחבית מקדימה הייתה מעבר לגבול האחיזה (לכן הרכב החליק) ודרישה פתאומית גם לבלום הייתה גוזלת עוד מהיכולת לפנות ומחריפה את המצב לפני שהיא הייתה משפרת אותו. בלימה עדינה העבירה משקל לטובת שיפור האחיזה ביחס גדול יותר ממה שהיא גזלה מהיכולת לפנות.

היגוי יתר עקב העברת משקל קדימה מצריך אחיזה טובה מקדימה כתנאי מקדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, itaimoto כתב:

שיעור בכלכלה: בברז הזאת תדירות החלפת הבלמים מתיישרת עם תדירות החלפת הצמיגים אצלי - כל 4 ימי מסלול וכ 12000 קילומטרים. 4200 ש"ח לסט בלמים ו 3500 ש"ח לסט צמיגים, בקירוב, בחלוקה ל 4, הם 1925 ש"ח שמתווספים לעלות של כ 600 ש"ח עבור הכניסה למסלול והדלק. אז העלות האמיתית של כל יום מסלול היא 2500 ש"ח.

כמובן שזה מזניח שאת השחיקה בין ימי המסלול של הנסיעות השגרתיות והטיולים, אבל השחיקה הגדולה היא במסלול.


😑 זה פאקינג יקר.
האמת שאין לי ממש רפרנס/ידע, זה באמת נחשב יקר?
תוכל אולי להרחיב על אופציות האפטרמרקט בבלמים אם חקרת את הנושא?

נסועה מכובדת. אתה ללא ספק נהנה מהרכב.
המלחמה הזו הוציאה לי את כל המצב רוח אם לאמר את האמת. כל ההתלהבות עזבה אותי והראש מודאג מדברים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית לברז הקודמת עלות הבלמים המקוריים כפולה בשקלול תדירות החלפת צלחות. אגב, לפי אתר החלקים של סובארו הרפידות זהות לאלו של ה WRX החדשה.

אני לא בקיא מאוד באפטרמרקט. אני יודע שיש סטים במחירים דומים שישפרו ביצועי בלימה (משהו שלא חסר לי) אבל לאו דווקא אורך חיים. פרט לזה הומלצו לי רפידות שעולות כ 1000 ש"ח פחות לסט ואמורות להחזיק יותר זמן אבל הן אגרסיביות יותר אז אולי ישחקו יותר את הצלחות המקוריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, itaimoto כתב:

 

האחיזה הרוחבית מקדימה הייתה מעבר לגבול האחיזה (לכן הרכב החליק) ודרישה פתאומית גם לבלום הייתה גוזלת עוד מהיכולת לפנות ומחריפה את המצב לפני שהיא הייתה משפרת אותו. בלימה עדינה העבירה משקל לטובת שיפור האחיזה ביחס גדול יותר ממה שהיא גזלה מהיכולת לפנות.

היגוי יתר עקב העברת משקל קדימה מצריך אחיזה טובה מקדימה כתנאי מקדים.

על סמך קריאה בלבד,

בוודאי שאין לי מושג טוב ממך לגבי מה בדיוק התרחש ברגע ההוא.

 

אבל אקדמית,

תת-היגוי תחת בלימה מתרחש כמעט ורק בכניסה לפניה, לא ביציאה ממנה.

בד"כ תוצאה של בלימה חזקה מדי ו/או מאוחרת לקראת הפניה.

כאן מדובר כבר ביציאה מהפניה עם העברת משקל לא מתוכננת לקדמיים כשההגה כבר יחסית פתוח.

טקסט-בוק אוברסטיר.

ומזכיר מאוד מקרה שקרה לי במסלול לפני כמה שנים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:


נסועה מכובדת. אתה ללא ספק נהנה מהרכב.
המלחמה הזו הוציאה לי את כל המצב רוח אם לאמר את האמת. כל ההתלהבות עזבה אותי והראש מודאג מדברים אחרים.

 

נהנה בהחלט.

גם אני עשיתי נסיעות מנהלתיות בלבד במשך חודש עקב חוסר חשק והעדר זמינות של חברים ומסלולים - עד לשישי האחרון במוטורסיטי. זה היה טוב לנפש.

לפני 21 דקות, Avia כתב:

אן מדובר כבר ביציאה מהפניה עם העברת משקל לא מתוכננת לקדמיים כשההגה כבר יחסית פתוח.

עשיתי מה שהרגיש נכון באותה עשירית שניה בהתבסס על אינסטינטיקטים שנבנו במסלול ובסימולטור. לא מרגיש לי "נכון" שמעבר לגבול האחיזה הצמיג יגיב אחרת בדרישה נוספת לבלימה בין הכניסה לאייפקס, אבל סקרנת ואני הולך לבדוק את זה בסימולטור  😉

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...