Jump to content

sciPoPo

  • פרסום הודעות

    4,177
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות sciPoPo

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדיוק הרגע סיימתי להשוות ביטוחים לרכבי, חובה + מקיף (שירוקו). דרך הצעות בפורום כאן ובפורומים נוספים, הגעתי לכפיר רצאבי, אצלו קיבלתי הצעה זולה מהמתחרים נכון לעכשיו. גם אם לא אסגור אצלו אני יכול להעיד על בחור מאוד נעים ושירותי, מאוד ממליץ להרים טלפון ולהתעניין אצלו. 0547910930.
  2. ארייזר מעולה בנקיון משטחים לאחר פוליש, הרבה הרבה פחות מצטיין בטיהור משטחים והורדת הגנות קודמות. פות״ש - הייתי ממשיך לחפש מישהו ששולח פאנל וויפ. הוא הרבה מעבר ל-IPA פשוט, כתבתי עליו ועל מעלותיו תוך כדי השוואה לIPA רגיל בעבר. אל תקל ראש בנקיון המשטח, זה יקל עלייך בהמשך.
  3. Ikra, אפשר את הטלפון של המורה שלך ליוגה? (בשוק מהשרשור ומקנא ביכולת שלך להיות כל-כך רגוע).
  4. היישום קל פי כמה וכמה על רטוב, דובר על כך המון בעבר, הרבה יותר חסכוני בנוסף. אגב, דיברת על מריחות, יכולות להיות לדבר כמה סיבות: המתנת יותר מידי זמן לפני הניגוב (וביותר מידי זמן אני מתכוון לניגוב שלא הגיע באותו הרגע שהריסוס נחת על הפח), פח מעט חם, עודף חומר. התוצאה דומה לחלוטין.
  5. ספויילר: הוא יחזיק הרבה יותר זמן. כפול זו לא מילה גסה. מעבר לכך, ההגנה עצמה חזקה בהרבה לעומת האופטיסיל שפחות מצטיין בהגנה מול חומציות. איך יישמת את התרסיס? יבש? רטוב?
  6. Carpro restart. מבוסס אלקליין, מתאים לציפויים, מחזיר הדירופוביה ומטפל בסימני מים. לא נועד לשימוש שבועי, אלא תקופתי.
  7. אתה מוזמן לעזור ״לכל החכמים״ ולצרף כאן לינק לטובת חברי הפורום.
  8. הברק הכי גבוה מתקבל מפוליש איכותי ומפח ללא סווירלים, כל מה שתמרח מעליו אמנם יגביר מעט את הגלוס, אך השינוי (במקרה והפח ללא רבב), יהיה בניואנסים שתצטרך לשכנע את עצמך שקיימים. נדירים האנשים שיכולים להבין בין רכב לאחר פוליש רב שלבי, לבין רכב לאחר פוליש + הגנה. אם הרכב לאחר פוליש, כמו שנאמר, powerlock - הכי רחוק מהברק ה״חם״ שנאמר לגביו קודם, כמו כל האוטמים, הוא מקנה גלוס נחמד ואפקט מראה + הכהייה קטן לרכב כהה. (ב״חם״ מתארים ווקסים, לרוב פרימיום). רוצה יישום קל אף יותר והגנה לא פחות טובה? בצע חיפוש קטן על carpro reload, ספריי סילנט מושלם לטעמי. אם הרכב לא חף מסוירלים + srp שימלא
  9. הורדת דוד המעבר (רזונטור), כנראה תתן לך כל מה שתבקש במחיר כמעט אפסי. עניין של 250-500 שקלים (אגזוזן פשוט אל מול סופר פאבריקטור). בגדול, מנסרים את הרזנטור משני צדדיו, מורידים אותו, ובמקומו מרתכים צינור ישר באותו הקוטר, עבודה סופר פשוטה והפיכה לחלוטין. חפש ביו טיוב סרטונים של במוו עם תוספת המילים non resonated.
  10. אני לעצמי יודע, בגלל זה הוספתי את הסוגריים והלצערי, גם אני התרשמתי מאוד לטובה מטיירקלאב. יש אנשים שעדיין נושא של רכישה אינטרנטית/טלפונית זר להם, מבין ומקבל את העניין אפילו שזה מרגיש ארכאי ומיושן. אבל שוב, תודה.
  11. תודה רבה חברים. קניה מהרשת או ממוקד טלפוני פחות רלוונטיים לבחורה (לצערי). משיחה עם ג.מ פורטל, הוצעו לי הפירלי pzero במחיר של 680 ש"ח לצמיג, המחיר לא רע בכלל אבל תאריך הייצור 4315, לא מהטריים שבהיצע. את הדנלופ לא הציעו, כנראה שאין במלאי. ככה שכרגע נשארתי עם הנקסן su1 והפאלקן 914. אם יש עוד דעות/הצעות/תובנות, אשמח.
×
×
  • Create New...