Jump to content

oran corolla

  • פרסום הודעות

    1,164
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

3 עוקבים

אודות oran corolla

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למכירה קרייזלר קרוספייר שנת 2007 94000 אלף יש היסטוריה מלאה ותיעוד . רכב ללא תאונות ולא החלפות חלקים . גנאטים צמיגים וספייסרים חדשים . אחרי טיפול גדול וישור קו . מנוע 3200 , 211 כוח (מנוע גיר שלדה כמו של מרצדס slk) המון תוספות לפרטים נוספים 0509217228 דורש 72000 Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  2. תענוג לראות , היה לי פונטו 2006 שהלך לה ראש מנוע היה שם מושבים כמו שאתה רוצה נתתי אותה לברזל ב100 שקל חבל.. היה עדיף לתרום לך אותה מאמין שהייתה מוצא שימוש בכל החלקים Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  3. עם עבר את גובה המושבים (האזור התחתון שלהם) מוגדר כאובדן להלכה . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  4. הds7 כן הייתי מגדיר כרכב יוקרה יש לו פאר שלא נופל מq5 מערכות ביטוחית מטורפת , אבזור חדשני והמון דגש על יוקרה כמו השעון באמצע הקונסולה , הכסאות בסגנון המשובץ , הפנסים בצורת היהלום וכל זה בשליש מחיר מQ5 והמתחרות ושרואים אותו בכביש הוא בולט מאוד ומרשים. ההיצע שלו עם הכניסה בישראל והשקעה של סוכנות DS נפרדת הייתה כ280 /400 אנשים שמעונינים בנסיעות מבחן לעומת שנתים אחורה שDS5 נרכשו במהלך 17 18 כ8 יחידות . וגם ב2014 ו2012 לא היה איזשהו ביקוש מטורף . וזה בדיוק אחת הבעיות של הDS5 . היא שמנמנה עם מנוע ממוצע לא משפחתית לא בדיוק מנהלית לא ספורטיבית ולא אמינה . סוג של חייזר במילים אחרות . בנוסף תוסיף לזה מיתוג וניהול גרוע ! כל אחד ששואל איזה רכב יש לך אתה עונה DS הוא עונה בחזרה איזה? אתה עונה שוב DS ואז רואה את החוסר הבנה ואומר סיטראון.... שלא תטעה בחודשים הראשונים הייתי מאוהב באוטו ומשוויץ בכל הפיצרים הקטנים . אחכ הבנתי שזה לא באמת שימושי ..... התאי אחסון משקפים לא מצליח להכניס שם תמשקפים . התא אחסון במשענת יד מיועד לקירור בקבוק שתיה ולשים שם דברים זה לא נוח כי זה כמו תעלה למזלנו לחברנו פה יש ארנב לממש בשבילו את התא אז הוא מצא פתרון. הגגות הפנורמים זה מדליק ונחמד אבל אני בן אדם של גג אמיתי הייתי מעדיף סאן רוף . בכללי כל הנושא הזה של גג פנורמי שלא נפתח זה שובר לי תלב [emoji1] המסאז במושבים הוא בעצם סתם כרית שתופחת ומכווצת עשרות פעמים . כל כפתורי השליטה במולטמידה בסוף מסתכמים במסך גרוע עם פיצרים עלובים... בקיצור הסתנוורתי אולי היו לי צפיות גדולות יותר מהרכב . בסהכ הרכב היה מטופל כמו שעון עם קמ נמוך . ידעתי שאני נכנס להרפתקה אבל אמרתי מה כבר יכול להיות ברכב עם 36 אלף קמ . ושאני חושב על זה בהיסטוריה שלו היו עוד כל מיני החלפות של דברים לא זוכר בדיוק מה ... אבל שאני קונה רכב "יוקרתי" בשנתון גבוה . עם בלאי אפשר לחיות גם מבחינה מכנית וגם קוסמטית אבל התקלות שהיו לו היו בלתי נסבלות מבחינתי לפחות כי מעבר לכסף הם דורשות זמן . זמן לספק את החלקים , זמן למצוא מוסך מורשה כי לא כולם מטפלים / זמן לנסות לחפש מפלט אחר . ובסופו של דבר הרגיש לי שכל בוקר שאני מניע תרכב הוא כמו פצצה מתקתקת ולא לא נפגעתי פשוט ניסיתי להסביר לך שמזמן כבר אין לי קורולה אתה יכול לקרוא לי איוס או קרוס פייר אם תרצה [emoji2] Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  5. אחרי 5,6 שנים אתה משלם שלישי מחיר ונהנה מפרמיום והתמורה למחיר שווה כל שקל זה אין ספק . זה היופי מי שיש לו את היכולת לקנות מרצדס לדוגמא בחצי מליון שיבושם לו ושיהנה מכל רגע . ומי שרוצה לקנות מרצדס משומשת וישנה זה אומר שהיא לא מגיע לו יחס כמו של מרצדס חדשה כי היא ישנה? Sent from my SM-N975F using Tapatalk אחי כל תגובה שאתה רושם את מבלבל תמוח על הקורולה הזאת היה לי קורולה בשנת 2014 . החלפתי עשרות מכוניות מאז ו90 אחוז מהם היו מכוניות לא יפניות ולא שיגרתיות נסעתי על רכבים צרפתים ונהנתי חלקים . הדעה שלי על הds היא x וזה כבר לא רלוונטי זה שאתה "משוחד " כי יש לך 3 מכוניות צרפתיות בבית ולא מוכן את זה שלא כל רכב צרפתי הוא אמין זה בסדר . אני היום בכלל נוסע על רכב גרמני ואמריקאי שעברו יותר מ10 שנים על הכביש . ועם אין ספור ספיגמות על תקלות גג וחוסר אמינות . לכל רכב יש בלאי זה ברור , שנה היא לא פקטור מבחינתי לפחות אפשר לראות רכבים שנוסעים כמו נינגות לעומת רכבים חדשים ששוברים אותם . ורכב שנחשב כרכב פרמיום גם אחרי 6 שנים וגם אחרי 10 שנים הןא עדין פרמיום . כי אתה משלם על הסמל ועל המותג . אם זה בקניה , אם זה בירידת ערך , או עם זה בתחזוקה Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  6. שמע את חתיכת ליצן . ההילה הזאת סביב " רכב אמין " בא לידי ביטוי בהרבה מובנים אם אתה קונה רכב פרמיום אתה מצפה לפרמיום אז אם גם האמינות של הds מופלאה השירות עדין גרוע והאיכות חומרים לא טובה כמו שמצפים מרכב פרמיום . מענין מאוד על מה אתה נוהג..... אתה גם כל כך מבין ויודע כל כך הרבה כי סביר להניח מכל התגובות שלך שאתה רק אוהב לקרוא לדבר ולא לקבל ביקורת אמיתית "מהשטח " מאנשים שכן היה להם רכב כזה או אחר זה כבר בעיה שלך . יש רכבים שמעולים בחול ובארץ הם פשוט לא בנוים לאקלים ולתנאים ויש רכבים שפשוט לא מתאימים לבעלים . ולא הייתי קונה קיה אבל הוא סוס עבודה וגם אם יחליפו ריקול ל100000 מנועים עדין ימשיכו לקנות אותם כי הם יודעים לעמוד מאחורי המוצר שלהם ולתת שירות בהתאם . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. התא משענת יד יש בו קירור כי הוא מיועד לבקבוק 1.5 ליטר ./ 0.5 אחד מה2 לא זוכר נסה להכניס בקבוק ותראה זה הסוד של האמיתי של התא Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. אתה סתם מדבר שטיות ומנסה כל הזמן לצאת צודק . רשמתי פה את דעתי וזה הכל אבל כל הודעה אתה משווה את זה ללמה אני צריך לקנות קורולה רו למה חייב להחזיק רכב יוקרה אם אני לא רוצה להשקיע בטיפולים Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. אפשר יפה מאוד להנות מרכב שמשרת אותך גם אם הוא לא יפני לא חסר מכוניות יוקרה אמינות . הds5 הוא רכב יפה ופה זה נגמר . ואולי מבחינתך אין שום הבדל בין ct200h לcx30. גם בין חולצת טריקו איכותית לחולצת לקוסט אין שום הבדח . אבל אתה משלם על הסמל 30 אחוז כי זה מותג" פרמיום " (כנל גם בלקסוס) Ds ניסתה לעשות בדיוק אותה דבר היא בודדה את עצמה מפיגו סיטראון רנו . ויצרה חטיבת יוקרה אבל במקום להתגאות ולתת את הכבוד למותג והיחס שראוי לו הם עשו בדיוק ההפך . ואם יש ריקול ידוע כמו טיימינג באופן גורף בכל המכוניות אז זה כבר לא ביש מזל ברכב אחד והיצרן צריך לתת אחריות מורחבת / לפחות רצון טוב ובמינימום הנחה/פיצוי כלשהו. ב55 אלף שקל ביחס לשנתון 2012 לא חסר מכוניות יוקרה ברמה של הso chic . Sent from my SM-N975F using Tapatalk רשמתי שהמכוניות שהיו אצלי לא היו לפיי הסדר הרלוונטי ה206 היה הרכב השני שלי הds היה מספר 15 בערך הc4,307 היו בין לבין . ורשמתי גם ממכוניות גמו c4 שעולה 10k התמורה למחיר נפלאה כל מי שמחפש רכב שני משפחתי בטיחותי שנתון גבוה ונראה " מודרני " יחסית " יקנה כזה למרות הגיר ולמרות כל התקלות הידועות . מעבר לזה תיכנס למוסך עם c4 כל אחד יתן לך פתרון . תכנס למוסך עם ds יסתכלו אליך כאילו נפלתה משמים לא מכיר לא רוצה להכיר ועדיף שתלך למוסך מורשה . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  10. היה לו מסך מקורי רגיל כמו אצלו , לא זוכר בדיוק מה הבעיה במסך אבל היא נצרב והיה מרצד המון . עכשיי אני גם נזכר אצלי שהמסגרת מסך שלי קרסה כלפי מטה (היא מודבקת בדבק והמחום הוא נפל ). הכיסוי עור מסביב ללוח שעונים גם התנפח . זה שזה פתיר זה טוב ויפה . אבל אני קונה רכב כדי שישרת אותי לא כדי שאני ישרת אותו . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  11. 3 בעלי ds5 הכרתי מעבר לקושי במכירה / ירידת הערך . אחת הייתה 2012 עם 100 אלף קמ היו לה בעיות כאלה ואחרות בעיקר הזעות + בעיות ורעשים מטייימייג ובעיה במזגן . השניה הייתה שנת 2015 . של לקוח שלי בגללו בעצם קניתי את הרכב שלו עברה 50 אלף קמ . וב40 החליפו מנוע בחברה במסגרת אחריות באותו הזמן . שהוא הגיע אלי לטיפול דייטילניג אמרתי לו שחסר לו נוזל קירור יום אחרי אמר לי שהלך רדטיאור . מעבר לזה היו לו גם המון קילופים בניקלים + המסך מולטמידה עשה לו בעיות והיה צרוב בחלקו . אז לא נפלתי על ds "מקוללת" לרכב האלה יש המון בעיות וצרות הרבה מעבר למה שהיו אמור להיות זאת דעתי ובהתחשב בקשיי המכירה והירידת ערך לא חסר רכבי פרמיום מפנקים מהנים ואמינים יותר. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  12. סתם ראית את הכינוי קורולה אז החלטתם ברור שכל אחד שיעבור מרכב משעמם כמו קורולה שחוץ מאמינות בגדול אין ברכב שום דבר באופן כללי ילך ויקנה DS אז הוא יקלל את עצמו כל ימי חייו . אני לפני כל רכב שאני קונה אני מסתכל על כמה דגשים 1 קניה ומכירה . 2.אבזור. 3. אמינות ומאמין שגם רובכם . בניגוד לדעות קודמות \חווד לא מבוססים אני לוקח בפרופציה כל דבר . רכב עם מנוע 3000 לא אמור להיות רכב זול לתחזוקה לדוגמא \חסכוני בדלק ברכב זול ב10K לדוגמא סיטראון C4 לא אמור להיות רכב אמין מבחינתי אבל אוטו שעולה 10K בלחץ משפחתי בטיחותי ושנתון גבוה ,חלקים זולים ובשפע הוא רכב מעולה לכל משפחה שמחפשת רכב שני הDS5 הפסידה כל חודש במחירון קרוב ל4000 שקל-+ קניתי רכב ששייך לחטיבת יוקרה משל עצמה מבית סיטראון פיגו רנו . אז אם אני נכנס למוסך מורשה אני מצפה לקבל יחס פרמיום כי "מדובר ברכב פרמיום" בהשוואה לשירות של לקסוס לדוגמא או חברות אחרות השירות שלהם בזיון ואין להם שמץ בכלל איך לטפל ברכב חלק מהמוסכים המורשים שולחים אותך למוסך מורשה אחר ובחיים לא תקבל תגובה במקום. רכב "פרמיום" שאמור להיות חוד החנית של DS ברכב מנהלים . לא אמור לבוא עם בלאי כל כך גדול מחלות חוזרת ונשנות . ביחס לכל הדברים האלה +ירידת הערך הכללית שסופגים כל חודש . לא היה שווה להחזיק רכב כזה מבחינתי . ובתור אחד שעובד עם רכבים יום יום עם רכבים ברכבים שנת 2014 בלאי של קילופים \ניקלים למינהם\דש מתנפח לא קורה ברמה כזאת. הקאדליק לדוגמא הייתה שנת 2008 עם 180 אלף קמ יד ראשונה ולמען אלה שטוענים שבגלל שגם אותה קניתי במחיר מציאה אז היא בטח הגיע עם שלל תקלות . אז היא הייתה יד 00 מראש איגוד השמאים בישראל עם היסטוריה במוסך מורשה בשווי עלות הרכב +- והכל כמו שעון . המחירון לא מפסיד כסף,הפינוק אין סופי,הבלאי נמוך אבל כן אתה משלם דלק כמו בלי הכרה אב אבל זה כבר שיקולים של כל אחד עם עצמו היום אני בעלים של פולקסווגן איוס 3.2 כמעט שנה וקרייזלר קרוספייר 3.2 כמעט חצי שנה ואני יכול להגיד שמעבר לבלאי סביר שסודרו בטיפולים שוטפים לא נתקלתי באף תקלות "בהפתעה" וגם אם ילך לי גיר כי מדובר בDSG אשלם אותו בשמחה כי הריגוש והכיף שהרכב הזה נותן לי לא קיבלתי באף רכב! Sent from my SM-N975F using Tapatalk הייתה שלי[emoji3] Sent from my SM-N975F using Tapatalk נפגשנו בחניון תת קרקעי באיזה בניין הייטיק באזור המרכז אם אני לא טועה נכון? Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  13. איזה שטיות אתה מדבר . דבר ראשון הקורולה הייתה הרכב הראשון שלי בין היתר היה לי גם פיגו 206 , מאזדה 3 ספיריט , פיאט בראבו , פונטו איבו , קאדילאק sts, שברולט קאבליר , מרצדס a180, לקסוס ct200, לקסוס is300, גיפ פטריוט , קרייזלר קרוס פייר , , פולקסוגון טוארג , הds5 , סיטרואן c4 , פיגו 307 .פולקסוגן איוס , יונדאי i20 הונדה סיווק ועוד בסדר כזה או אחר בוא נגיד שטעמתי מכל העולמות . לכל רכב יש תמורה למחיר בכמה קניתי ומה היה המחירון ממש לא רלוונטי . אני לא יקנה רכב רכב ב70,80k אם הוא לא שואף לפחות משלמות קניתי את הרכב יד 00 עם היסטוריה מלאה בחברה בן 5 שנים עם 36 אלף קמ בלי תאונות ובלי תיקוני צבע . המחיר היה כי זה השוק של הרכב הזה . הייתי מודע בדיוק לביקורת שהיו באינטרנט. אבל הסתנוורתי רציתי תרכב לא משנה מה אומרים . כי כמה כבר צרות רכב יכול לעשות בנתונים כאלה ומצב כזה . בלאי כל כך גדול בסדר גודל זמן כל כך קטן , שירות גרוע ממוסך מורשה , חוסר מציאת חלקים , התקשות בפתרונות לטיפולים / תיקונים/חלקים יקרים . אני כן אוהב רכבים מיוחדים אני תמיד מחפש את השונה לא מחפש לקנות כמו כולם יפני אמינה וזולה . אבל בds זה פשוט לא זה סהכ נסעתי בds בחצי שנה 4000 קמ ומצטער הרכב פשוט לא זה . חוץ מהמסאז במושב 3 הגגות הפנורמים והתאי משקפים בתקרה שזה הדבר היחיד עוד שאהבתי ברכב . אם הזמן רק שנאתי תרכב מיום ליום . מעבר לזה בחודש הראשון התלהבתי כל כך ששלחתי עוד מישהו לקנות רכב כזה . והוא אחרי חודש מכר אותה ואמר לי מזל שנפטרתי ממנה זה היה טעות . בלי קשר לטקט או זלזול . זה החווד שלי על הרכב , לבעל השרשור תתחדש אכן קניתה רכב מליון דולר בגרוש וחצי . אבל קח בחשבון שתצטרך להראות לו אהבה והרבה כדי לקבל חזקה. ושאר התגובות לדעתי ממש לא לעניין הפורום הזה מופיע ראשון בגוגל בכל מילת חיפוש אפשרית כמעט . בן אדם הבא שירצה לקנות רכב כזה לדוגמא צריך לראות את התגובות לטוב או לרע . לא רשמתי פה תגובה על סמך "צרפתי זה **" או " מי קונה צרפתי בארץ" . רשמתי את זה על סמך ניסיון . Sent from my SM-N975F using Tapatalk בין היתר אני יש לי סדנה בתחום הדייטילינג . ואני מקווה אולי כמה פה יעידו בפורום שיש לי ידע או 2 לגבי שימוש בחומרים / מוצרי טיפוח למינהם . אז הבלאי לא היה שקניתי תרכב ונוצר במהלך אותה תקופה . הרכב פשוט לא מתאים לאקלים של הארץ . או שאני פשוט מנקה אגרסיבי Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  14. שלחתי בקשה נראב אם יאשרו ויסכימו לצרף תמונה תודה לעוזרים Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. מזלט ברוך הבא לטעות חייך . לפני שנה -+ חיפשתי רכב וראיתי את הרכב באינטרנט אבזור שאין לתאר אני הלכתי על הספורט ציפ ולא הייתי מוכן להתפשר . מושבים חשמלים מסאז במושבים צד מהירות יוצא הקונסולה תאורת לדים קסנון , 3 גגות מליון כפתורים חימום במושבים ,מלא תאי אחסון מגניבים מולטמידה gpsועוד . הרכב שלי היה יד ראשונה בצבע שחור מהמם עם שילוב כרום . גמע 36 אלף קמ בלבד שנת 2014 . וקניתי אותו במקום ב107 ב67 אלף שקל בלבד . האוטו עבר בדיקה והייתי בטוח שעשיתי את עסקת חיי . לא הייתה ביד 2 אחת מתחת ל 80 אלף שקל . 4000 קמ נסע אצלי הרכב . חצי שנה לקח לי למכור אותו , גם כאלה שרצו לקנות החרטנו בגלל ביקורת / דעות של חברים . המזגן הפסיק לקרר הלך רילי בתיבת פיוזים ואיך כמובן ds דואגים שלהחליף רילי יש צורך להחליף תיבת פיוזים שלמה . תקלת מנוע נדלקה הלך גומיות אטם ראש מנוע =2000 שקל עלות . בלאי מטורף לחלקי ניקל . בעיות ידועות בטיימניג שים לב ! בכל מקרה הרכב נראה כמו חלום אבל ברוך הבא לכלה שלך (בלי לבאס כמובן) מעבר לזה כל מי שנכנס לרכב שאל עם הוא בתא טייס . ללא ספק הרכב הזה הוא חייזר בכל מובן והיבט אבל חייזר יפה! Sent from my SM-N975F using Tapatalk
×
×
  • Create New...