Jump to content

gal_bo

  • פרסום הודעות

    176
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות gal_bo

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בכיכרות
  • תחביבים
    לנהוג
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.psi.co.il
  1. למיטב הבנתי השימוש בפים המינוס בobd נועד לבדיקת הפיוזים בעזרת רב מודד לגבי שאר ההערות אכן הערות נכונות, בכל מקרה עבודה יפה, תמיד יש מה ללמוד.
  2. מצטרף להמלצה על האטקה. לקחתי מהעבודה סקודה קאמיק 1.0T , הרכב מפנק ומציע מערכות בטיחות , ומרווח מאוד, אם הוא נמצא ברשימה הייתי בוחן גם אותו, קיים גם עם מנוע 1.5T. אני מרוצה מאוד מהקאמיק. אצלי הקאמיק היתה בתמחור דומה לאיוניק קורולה וכ׳ו, בגרסת ה1.0T. עקב חוסר מלאי זכיתי לרכב גישור אטקה 2018 סטייל 1.4T ,הרכב זריז מאוד ומרווח, הדגמים החדשים יותר מציעים שיפורים נוספים, אטקה 2020 שהגיע למישהו בעבודה הגיעה עם אפל קאר פליי\ אנדרואיד אוטו ומערכות בטיחות נוספות בדגם הסטייל. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. קאמיק ליטר אמבישיין שקיבלתי לפני חודש הגיע עם פנס והרשת. נשמע שמישהו הרים את זה מהרכב. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. מסכים, ומה לגבי אופן המסלולים ? בהנחה שאסגור בעוד 5 שנים חלק מהמשתנה או כולה? ואיך הריביות? אם ערך הדירה גבוה יותר מהמחיר שנסגר, זה משנה את אחוז המימון? ייתכן והריביות יפחתו לאחר הערכת שמאי? איך עובד התהליך הזה? האם כשמגיע שמאי , הריביות חתומות? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. היי לכולם, וישה קראתי את הפוסט, ואחרי מעבר על תמהילים והמלצות מעוניין בייעוץ לתמהיל , אנחנו לפני לקיחת משכנתא, נכס בשווי 1.73 יש הון עצמי 440 אלף שקל, משכנתא של 1.29 מליון, 75 אחוז מימון . קיימת קרן השתלמות שתבשיל בעוד 4 שנים וערכה הצפוי יהיה כ100 אש״ח. ההכנסה הולכת לעלות בהמשך לאחר מיצוי משרה\החלפת מקום עבודה של אשתי , אבל נתייחס כרגע למצב הקיים. קיימת הלוואה בסך 980 שח לחודש ל3 שנים הקרובות(מתכנן לסגור אותה בהמשך השנה לאחר חיסכון בחודשים הקרובים.) קיבלנו הצעה ממזרחי : משתנה - אג״ח צמוד מדד על סך 213,000 ש״ח ל30 שנה בריבית 3.12 פריים - לתקופה של 30 שנה על סך 429,000
  6. תבדוק אצל פרוזאד בתל אביב , קניתי ממנו מצבר בוש agm במחיר הכי זול כשבדקתי לפני מספר חודשים. המצבר המקורי שלי בלאון החזיר קצת יותר מ4 שנים כאשר המערכת תמיד מנוטרלת. המצבר המקורי היה ורטה efb 69 אמפר. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. למכירה סיאט לאון 2014 עלתה בחודש יוני לכביש , 60 אלף ק"מ (נמוך!!!) , טסט לשנה , צבע לבן פנינה , 4 צמיגים חדשים , הוחלפה משאבת מים עקב פגם סדרתי במשאבות , הרכב סטייג1 APR ותוכנת גיר STM לאמינות , הוחלפו קלאצים , הגיר עובד חלק ללא שום תקלות ! הרכב טופל כל 7 אלף קמ , ולא נחסך ממנו שקל! מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר , ויעידו מי שמכיר אותי. שמן קסטרול EDGE ופילטרים מקוריים בלבד! מתודלק רק בדלק 98 . תוספות : הרכב עם תושבת גיר Insert של PowerFlex , הצבע עבר ציפוי נאנו ,לשמירה מירבית על הצבע , ברקסים חדשים מלפני חצי שנה : רפידות ferodo performance עם צלחות DBA (מחורצות ויקרות
  8. יש פקק פלסטיק ככל הנראה , ועל פי שנאמר על ידך הייתי ממליץ בחום לגשת לבעל מקצוע ולעמוד לידו מאשר לגעת בברקסים ללא ידע ויכולת איבחון במידה וקיימת תקלה שלא תבחין בה במהלך הטיפול. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. היי האם למישהו יש נסיון עם הכבל והתוכנה? Vcds כבר לא מאפשר את כל הפונקציות, למשל אדפטציה לגיר ברכבים חדשים, ראיתי באליאקספרס כבל שנטען כי זהה למקור עם אותו ציפ וכו וכו, האם למישהו יש נסיון? יתרונות של הכבל ? אני מעוניין לרכוש כדי לבצע תחזוקה לרכב באופן עצמאי (סיאט לאון 2014) תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. זה בדיוק מה שתיארתי לעצמי מאיך שהגיר מתוכנן לעבוד, תודה, את הסרטון הזה לא מצאתי . Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. מסכים אבל זה לא הנושא כרגע, בכל אופן תודה, אשמח לשמוע מבעלי נסיון , כיצד הקלאצים עובדים בגיר הזה, בשאלות בתחילת השרשור, והאם קיימות תוכנות נוספות לגיר הזה בארץ, המטרה שלי להבין אם וכיצד התוכנה תשפיע על הגיר . Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. הרכב כבר עם תוכנת מנוע של apr , אך לא קיים לAPR תוכנה לגיר הזה, פיטסטופ משווקים תוכנה של חברה שנקראת TVC אם איני טועה, ואין אפשרות לנסיון עם התוכנה הזו. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. היי אחרי חיפושים באינטרנט אני מנסה להגיע לתשובה לגבי השאלה : כיצד הקלאצים מתחברים בגיר dsg7 עם קלאצים יבשים. מדובר בסיאט לאון fr 1.8 mqb אך זה תקף לכל גרסאות הגיר הנל, האם הקלאצים מתפקדים כקלאץ רגיל בעל שמש כמו בכל גיר ידני מסורתי? כלומר בהיעדר לחץ מהבוכנות שדוחפות את המזלג של הקלאצים בגיר הנ״ל, הקלאץ מחובר? או כאשר הבוכנה מפעילה לחץ על המזלג של הקלאץ בגיר הנ״ל , אז הקלאץ מחובר ? לא קיבלתי תשובה סופית, אבל ההגיון ואופי פעולת הגיר כך , שבמצב נוכחי מכין כבר את ההילוך הבא, ולכן אני מעוניין להבין אם הלחץ ההידראולי שדוחף את הבוכנות למזלגות של קלאץ 1 ו 2, אחראי להפרדה או להצ
×
×
  • Create New...