Jump to content

A_lex

  • פרסום הודעות

    413
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות A_lex

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 13/01/1984

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. [emoji27] תודה על האזהרה. אדאג להיזהר ולידע גם את אשתי.
  2. הקרוסלנד הוא הדגם הקטן ואינו מתחרה בכלל בספורטז'. מניח שהתכוונת לגרנדלנד. אם אני יושב "מאחורי עצמי" בגרנדלנד אז הברכיים נוגעות בגב המושב. בספורטז' נשארים כמה סנטימטרים אפילו במצב משענת אחורית מורמת (בספורטז' אפשר להטות משענת אחורית על חשבון נפח תא מטען. במצב נטוי נשארו לי כעשרה ס"מ מרווח ברכיים). אין ספק שמרווח הברכיים בספורטז' גדול יותר. מצד שני רובנו לא מסיעים לעיתים מבוגרים מאחור וגם אם כן הם בד"כ לא 1.85 מ'.
  3. A_lex

    אופל גרנדלנד

    תקרא בסוף השרשור הזה: https://carsforum.co.il/topic/671313-%D7%92%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%93%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%97%D7%96%D7%A7-%D7%95%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%98-%D7%90%D7%93%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%93-170-%D7%90%D7%A9quot%D7%97/?do=findComment&comment=5979372 גם אצלי האופל עלה כאפשרות והחלטתי לוותר עליו. תקרא שם קצת תגובות. אולי השיקולים שלך שונים. לגבי הקניה חוזרת, תבדוק שזה לא רק לטרייד אין. כי אם כן זו מגבלה שאני לא הייתי מוכן לה, מעבר לזה שאז זה יהיה מחירון מול מחירון.
  4. מניסיוני דווקא הקפסולות של פיירי טובות בהרבה מאלו של פיניש. הפיניש הבסיסיות בכלל גרועות. זה הרושם שקיבלתי גם כשהיה לי מדיח קטן על השיש וגם עכשיו שיש לי מדיח בגודל מלא.
  5. אכן כל מי ששאלתי לדעתו פסל את אופל ולכן הלכתי עם העדר וויתרתי עליו. מניח שמבצע חבר הקרוב יהיה על סיאט. נראה אם יהיה משהו שמצדיק לשקול את האטקה, אחרת באמת כנראה ספורטז' איט איז.
  6. אז ככה... שני מועמדים שמובילים כרגע עם הפרש מחיר של 4K לרעת הראשון: 1. ספורטאז' פרימיום - גבוה, מרווח, חזק. אאאאבל... תיבה רובוטית עם היסטוריה בעייתית, מרימי שמשות\גג בהתקנה מקומית (גם המיגון אם חברת הביטוח לא תוותר), נו ו...היעדר היתרונות של המועמד השני. 2. גרנדלנד X אינוביישן דיזל - בעל תיבה פלנטרית אמינה, דיזל חסכוני (אפילו בנסועה לא רבה כמו שלי זה יחסוך אלפיים ש"ח בשנה), מושב נוח מאוד (כולל כיוון זווית חלק תחתון ותמיכה נשלפת לירכיים), ללא התקנות מקומיות כלל, ארבע שנות אחריות, בונוסים כמו: שלושה טיפולים מתנה (במסגרת המבצע שעומד להיגמר היום), מע' סיוע בחניה, פתיחה חשמלית של תא מטען. אאאאבל... אין שמירה על מרכז נתיב אלא רק מניעת סטיה (אשמח לאימות), מרווח ברכיים מאחור קצת צפוף, סחירות בעייתית. על פניו לגרנדלנד המון יתרונות מול הספורטאז', אבל החסרונות הם משמעותיים. מה מביניהם אתם הייתם קונים במיטב כספכם? דרך אגב, האטקה FR יוצאת יקרה מהספורטאז' על הכביש. לא רואה כרגע סיבה להעדיף אותה.
  7. פריים פלוס חצי זה טוב? בהלוואה לקניית רכב נותנים נמוך יותר.
  8. גרין, רוב מה שכתבת כאילו יצא לי מהמקלדת ... לא שמתי לב לעניין המשענות באטקה. אם אחליט להתקדם איתה, בהחלט אבחן יותר לעומק את העניין. נסיעת מבחן על ה3008 דיזל עשיתי. הביצועים אכן פחות טובים מהבנזינים המטורבתים. עניין חוסר שמירת מרכז נתיב (אפילו מניעת סטיה זה רק מעל 70 קמ"ש), ובקרת שיוט ללא מצב זחילת פקקים, במקביל למחיר האסטרונומי... נפלו שם על הראש. בימי המכירות בשבוע הבא הם מציעים הנחה של כ-5K על הדיזלית ואף פחות על הבנזין. פשוט בדיחה לא מצחיקה. בקיצור, היא לא אופציה. לגבי פיצול המושב האחורי של המאזדה - אצל רוב המתחרים יש פתח באיזור משענת היד במושב האחורי כדי לאפשר הובלת חפצים ארוכים, כך שזה לא כזה שוס. כשיצאתי מהאולם של פיג'ו עברתי באולם של אופל. גם הגרנדלנד תשתתף בימי המכירות בשבוע הבא, רק שעליה נותנים הנחה של 10K. כלומר ההפרש בינה לבין האחות מבין הפיג'ו גדל ל-20K! אז מה בעצם מקבלים תמורת אותם 20K? מושב חשמלי עם זכרונות ותצוגת 360? בהחלט יתרון... אבל 20K? מנגד באופל מתווסת מערכת סיוע בחניה ומשטח טעינה אלחוטי. הג'אנט קטן מ19 ל-18 שזה מבחינתי עדיף. משהו שהפריע לי באופל זה צורת הרצפה מול מושב הנוסע. השיפוע מתחיל נורא מוקדם ולכן כדי לשבת בצורה נוחה הנוסע צריך לקחת את המושב רחוק אחורה ולגנוב ממרווח הרגליים במושב האחורי. ואם כבר אני עוסק בענייני מה מקבלים תמורת תוספת סכום X... פתאום קלטתי שהאטקה סטייל עולה 26K פחות מהFR. על מה מוותרים? על כניסה והנעה ללא מפתח (באסה), על גג פנורמי (שכפי שגרין ציין יש לו גם חסרון), על מערכת סיוע בחניה (קצת באסה), על מערכת משודרגת (לא מעניין אותי), ועל פנסי פול לד. כבונוס האגרות רישוי יהיו זולות יותר בכמה מאות שקלים כל שנה. ככל שאחזיק יותר זמן את הרכב, כך יותר משתלם ללכת על הסטייל. המממ... התלבטות. למי ששאל לגבי C5 איירקרוס, אז מעבר למחיר הגבוה שלה, היא גם נופלת על מראה מבחינתי. לא מתחבר לעיצוב הזה.
  9. נ.ב. כשהייתי בסוכנות של מאזדה התפטתי להציץ ב CX-30... פתחתי את הדלת האחורית ודיימנתי איך זה להושיב ילד בכיסא בטיחות שם. צדקתי - זה לא באמת ג'יפון
  10. ^ תכלס, האקליפס כל כך מכוערת בעיניי שאפילו לא בחנתי אותה. גם זה שקראתי פה ושם שהיא מרגישה מיושנת לא תורם. נראה לי שאתה יכול לחסוך לעצמך את הביקור בסיאט - אם המושב של הFR זהה לסטייל אז הוא לא גבוה. לפחות לא בהשוואה למתחרים. ואם כבר אני כותב, אז עדכון... עשיתי נסיעות מבחן גם על הקארוק (גימור סטייל) וה-CX-5 (מנוע 2.0). המאזדה, מבחינת ביצועים, לא הרגישה לי שונה מהראנקס החביבה שלי. זה לא מפתיע כי עם תוספת ההספק שלה מגיעה חתיכת תוספת משקל - בקיצור מאכזב. שמירת הנתיב של המאזדה היתה מאכזבת גם כן - רחוקה מאוד מזו של המתחרות ומתנהגת באמת כמערכת למצב חירום ולא לנוחות נסיעה (מגיבה בערך כשעולים על הפס הלבן במקום לשמור על מרכז נתיב). אין לה כניסה ללא מפתח.רק הנעה. WTF? המסמר האחרון בארון שלה זה שמרימי שמשות וחיישני חניה בהתקנה מקומית. כבר אמרתי מאכזב? אז עם כל הכבוד לגימור פנים שלה, למראה שלה, לגודל שלה, ולמחיר המבצע של חבר ששם אותה באותו מחיר כמו הוואגיות... יש לה חסרונות גדולים מדי עבורי. וממש רציתי לאהוב אותה, כן?! לגבי הקארוק - מבחינת ביצועים היא היתה זהה לאטקה. האמת מכל הבחינות ההבדלים מינוריים. אותם חסרונות. ברמת סטייל היא הוצעה לי בכמה אלפים טובים פחות מהאטקה FR, כשהבונוס של האטקה זה מערכת סיוע בחניה וגג פנורמי. דרך אגב, מכיוון שכל הרכבים איכזבו במשהו, החלטתי לתת צ'אנס ל-3008 דיזל. מניח שהדיזל יעזור בשמירת הערך, וגם החסכון בדלק יעזור לקזז את המחיר המוגזם. תוהה איך הביצועים שלו. יצא לי לנהוג בטורבו-דיזל רק פעם אחת (גולף שכורה בחו"ל). דווקא הדחיפה בגב זכורה לטובה. איך זה שנתוני המיאוץ למאה כל כך גרועים? מעניין איך היא בהאצות ביניים... אתאם נסיעת מבחן ונראה. ואם כבר הדיזלית של פיג'ו נשקלת, אז מה דעתכם על האופל גרנדלנד? זו הרי אותה פיג'ו בתחפושת, לא? אותו מנוע וגיר. יש בערך את אותו איבזור. והמחיר 15K פחות (לפחות המחירון - לא יודע איך ההנחות). יש לי תחושה שירידת הערך של האופל תהיה גרועה משל הפיג'ו. מצד שני חתיכת הפרש במחיר הקניה...
  11. עדכון קטן... עשיתי בשבוע שעבר נסיעות מבחן על הספורטאז' והאטקה. מבחינת ביצועים הרגישו מאוד דומה. בספורטאז' הורגשה תגובה מעט איטית יותר בהאצה מהמקום. יתכן שבגלל תיבת ההילוכים. בנסיעה רגילה לעומת זאת היא היתה מאוד נעימה (יותר מהDSG של האטקה). רק בסוף הנסיעה גיליתי שבספורטאז' יש מצב ספורט, אז לא יודע איך הוא משפיע על תגובת התיבה. מבחינת בידוד רעשים - בספורטאז' חודר יותר רעש מנוע. באטקה טיפה יותר רעשי רוח. השליטה על בקרת השיוט באטקה נמצאת על ידית מתחת להגה - נורא לא נוח (לעומת על ההגה עצמו). השבוע אעשה נסיעות מבחן על הקארוק וה-CX5. כבר ביקרתי באולמות התצוגה והאינטריור של המאזדה מאוד מרשים. מה דעתכם, ריפוד עור לבן הולך טוב עם ילדים קטנים? יותר קל לנקות קיא מעור, לא? מבצע חבר שמתקיים כרגע על המאזדה מוסיף לה כמה נקודות. אפשר לקבל אותה בגרסת האקזקיוטיב בעלות נמוכה ממה שהוצעה לי האטקה בימי המכירות שהתקיימו בשבוע שעבר. למה... למה, לעזאזל, הם ויתרו שם על זיכרונות במושב וכניסה ללא מפתח בדגם הנוכחי . זה יכל להטות את הכף.
  12. אתמול קיבלתי משהו שהזמנתי מעלי באוקטובר! לפי המעקב, המשלוח עלה למטוס ב-29.10 - כמעט ארבעה חודשים! אצלי זה שיא חדש. יש חבילה שהוזמנה חודש אחרי (בסוף נובמבר) ועדיין לא הגיעה. אתה ברצינות מתלונן שלא קיבלת חבילה מינואר?
  13. הפרייבט הנוכחית שלי 148 ס"מ (שזה במקרה גם הגובה של האקסיד ). הCX-30 מגיע ל-154 ס"מ ונמצאת באמצע הדרך לרכבים כמו ספורטאז' (164 ס"מ). האטקה והקארוק אכן 160-161 (שזה עדיין יותר קרוב לנ"ל), וגם בהן המושב הרגיש לי קצת נמוך. CX-5 אכן אחד הגבוהים בקטגוריה עם 168 ס"מ. עידן, מה היה המחירון שלו כשקנית? אותם 187k (לפני אגרת רישוי) שמבקשים עליו עכשיו? קיבלת הנחה של 13.5K? דרך אגב, אני באמת חושב שהדיזל ישמור טוב יותר על ערכו. איך הביצועים שלו לעומת הבנזין (תוספת 5 קג"מ מול החסרת 50 כ"ס) ? תודה למי שהסביר על בקרת השיוט של VAG לגבי הטיגואן, די הופתעתי מהאיבזור ברמת הבסיס. אפילו לא הסתכלתי עליו קודם. אבל תאכלס, נראה שהוא נותן תמורה פחות טובה מהאטקה. טיגואן הבסיסי עולה יותר מהאטקה FR. איזו סיבה יש להעדיף אותו? נ.ב. היום, לרגע, הטוסון נכנס כמועמד - מסתבר שבינואר הוסיפו לדגם הבכיר שלו בקרת שיוט אדפטיבית והוא נמכר כרגע במבצע חבר ב-171K. אממה... בהסתכלות מעמיקה יותר במפרט שלו הסתבר שאין לו חיישני גשם... רכב עם מחירון של 183K, כן? עניין בקרת השיוט האדפטיבית כמובן לא מעודכן במפרט העדכני ל-2020 ואפילו נציג המכירות מיד ענה שאין. רק התעקשות שלי שיבדוק לאחר שראיתי מבחן באייקאר, גרמה לו ללכת לברר ולאשר שיש. נו טוב... מי אמר שסוכן מכירות צריך לדעת מה הוא מוכר.
  14. לגבי ירידת הערך של ה-3008, בעיניי היא מוטלת בספק. לאו דווקא רעה, אלא פשוט מוטלת בספק. קשה לשפוט לפי מה שהיה עד כה כי הדגם חדש ולכן היה היצע נמוך שלו כיד שניה ובמקביל הוא היה תחת אחריות, מה שעזר למכור אותו. נראה מה יקרה בשנתיים הקרובות כשיותר רכבים יוצעו למכירה (ע"י כל אלו שמחליפים רכב כל שלוש שנים), ובמקביל הם כבר לא יהיו באחריות. עשיתי סקר דעת קהל קטן ולא מייצג (אך כנראה יותר מייצג מהפורום) וכולם אמרו "לא הייתי קונה פיג'ו"... מה לעשות רוב המדינה חייה בסטיגמות. בכל אופן, כפי שכבר צויין המחירון שלהם גבוה. ובתקציב נכנסת רק גרסת ה-1.2 עם שלושת הצילינדרים. דוד, אשמח לשמוע מה הטה את הכף אצלך לטובת האטקה FR. מה היו הפרמטרים הכי חשובים לך? בנוסף, תוכל לאמת או לשלול את מה שכתב מייק לגבי בקרת השיוט (פועלת גם בזחילה בפקק) ? אביעד, CX30 היא לא באמת ג'יפון ולא עונה על מימד הגובה המבוקש. הייתי שמח למנוע 2.5 ב-CX-5 לו הוא לא היה מתומחר יקר כל כך. מייק, הנציג באולם של סקודה אמר שבקרת השיוט פעילה רק מ-30 קמ"ש. כששאלתי לגבי הפקקים הוא התחיל להתפתל וטען שהיא ממשיכה לפעול גם בפקק כל עוד נדרכה מעל 30 קמ"ש. בקארוק פרימיום (היקרה מדי) מצויין שיש traffic jam assist שאין בדגמים הפשוטים יותר. אתה טוען שהוא רק מוסיף את האפשרות לדרוך מתחת ל-30 קמ"ש ולשמור על נתיב בנוסף על בקרת השיוט הרגילה? נועם, הספורטאז' ברשימה שלי. אם בקרת השיוט שלה אכן עובדת בזחילת פקקים היא תהיה אחת המועמדות המובילות. מה קשורים שלמה סיקסט?
  15. איזה קטע, הזמנתי חופשה משפחתית באילת לסופ"ש הזה אי שם בנובמבר. עכשיו תוהה אם זה לטובה או לרעה.
×
×
  • Create New...