Jump to content

trip_88

  • פרסום הודעות

    1,367
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות trip_88

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פתח תקווה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדרך כלל הקוד על מדבקה בתא כפפות או על הספר רכב
  2. חיברת אחד מהם ולא היה מספיק? מנסה להבין למה לחבר את שניהם.
  3. המגבר שיש כרגע זה jbl GTO504
  4. אהלן אני מעוניין לשדרג את איכות הסאונד (והעוצמה) כרגע יש לי מידבאס של alpine spg17sc (הטוויטר של הסט כבר לא איתנו) https://www.cheaper.co.il/product/קומפוננט-alpine-spg-17cs-65 עם טוויטר Advent AT20 https://www.alexsander.co.il/product/7078/advent-at20 וחושב על סט של אינפיניטי https://www.alexsander.co.il/product/9032/6-5-infiniyt-ref-6530cx ובמקביל חושב על להחליף את המגבר,לא זוכר כרגע את הדגם הוא 55*4 (לא המגבר שבחתימה) במגבר חזק יותר המידבאס מחובר למגבר ונחתך ע"י hu הטוויטר מחובר ישירות לhu ונחתך משם עצות? להחליף
  5. שינויים? *לדעתי* זה דיי בסיסי, ואפשרי בתקציב לקנות מערכת יותר איכותית. אני אישיתי פחות מתחבר למורל ולסאבים של פיוניר, הסט הקידמי חייב להיות 5.25? אין אפשרות "לשדרג" ל6.5?
  6. הבוקר הייתי מוכן לנסוע לחשמלאי או מוסך שמבין בחשמל. עם הקפה בבוקר חיפשתי יותר בגוגל לגביי התקלה, בין כמה פורומים וסרטונים שבהם הבעיה נפתרת ע"י החלפת חיישן) מצאתי סרטון של מישהו עם בעיה דומה וגם אצלו החיישן תקין, באמצעות מכשיר מיוחד הוא מדד רציפות של כבל מהקונטור של החיישן, לכיון הצמת חוטים, ומצא שם נתק. קיבלתי השראה וירדתי לרכב וכדי לוודא התחלתי מנקודה רחוקה (כ40 ס"מ מהקונקטור) וזיהיתי את החוט שמגיע לשם, בודק מתח יש 5 וולט, בקצה הכבל אין. העברתי חוט עקיף מהנקודה הרחוקה שגיליתי, עד הקונקטור של החיישן, והמחשב קורא את החיישן. התחלתי לפרק והגעתי למצב שכל הצמה חשופה,
  7. העברת את כל הכבלים ביחד, או שהכבל חשמל עובר מצד שמאל של הרכב והכבלי סאונד בצד ימין? באיזו יחידת ראש אתה משתמש? יציאות RCA או שיש מנחת?
  8. קצת חפירה, ניסיתי להיות מפורט כמה שיותר בתקלה ובמה שעשיתי עד כה. באחד הטיפולים שעשיתי לרכב אחד מהחוטים של הקונקטור של החיישן טמפ' אוויר נותק, התארגנתי על קונקטור חדש, חובר לפי הצבעים של הכבל (אותם צבעים אדום וירוק אי אפשר לטעות בזה) אך נורת המנוע נשארה דלוקה ולא ניתנת לכיבוי. חשבתי שאולי החיישן התקלקל (תמוה אבל עדיין) בסריקה עם מתאם OBD וטורק (המלאה, לא לייט) קיבלתי קוד תקלה p0113 שאומר Intake air temperature sensor - high input, המשכתי לקרוא באתר, לקחתי וולטמטר בדקתי התנגדות בחיישן, תקין, בודק מתח בקונקטור, אין מתח, אמור להיות5וולט, בחוט אחד יש רציפות לגוף בשני אין.
  9. לפני הניתוק של המצבר הכל היה בסדר, העניין שמהמתג בצד נוסע החלון מתפקד כרגיל, מצד נהג החלון יורד אבל לא עולה בכלל
  10. להרים דרך המתג שבצד נוסע? (כי דרך הפיקוד צד נהג החלון לא עולה בכלל) אשמח לסרטון מיו טיוב, חיפשתי ולא כל כך מצאתי
  11. אחרי ניתוק מצבר, חלון צד נוסע נפתח מצד נהג אבל לא נסגר, מהכפתור של הדלת של הנוסע החלון נפתח ונסגר, עם הנעילה החלון גם נסגר, מהפיקוד בצד נהג החלון נפתח אבל לא נסגר בכלל, יש איזה מדריך לאיפוס או הגדרה של החלון?
  12. האם נבדקה טעינה? אם נבדקה ונמצאה תקינה יש זליגה, תמצא מאיפה הזליגה.
  13. אז אחרי שהארתם את תשומת ליבי, למרות מה שהיה כתוב באתר של אוטוסטור, דקס 3 אינו מתאים, קניתי הבוקר 4 ליטר של kixx multi שמתאים לתיבה (גם רשום על המיכל עצמו) ותוסף לגיר אוטומט, ניקזתי, מילאתי, הפעלתי את הגיר, ניקזתי שוב, מילאתי שמן חדש, סה"כ אחרי 4 ליטר של שמן חדש שנכנס (2 סיבובים של ניקוז) הגיר מתנהג הרבה יותר טוב, בוקי בדקתי שמן אחרי נסיעה, על פרקינג עם מנוע כבוי. נכון לעכשיו אחרי נסיעה של כחצי שעה (חלקה עירונית חלקה בין עירונית) הגיר מתפקד טוב (עוד לא מושלם, שוקל לעשות עוד החלפה חלקית עוד שבועיים - חודש) מפלס תקין. ותודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...